hier is mijn kaartje ook weer even FF heeft nog steeds geen ei gevonden, heel erg vreemd hoor... mijn temp blijft nou mooi hoog en ik moet nog een paar dagen tot mijn nod en ik heb last van wat symptomen kunnen zijn maar ik durf er nog niet vanuit te gaan...eerst dit weekend maar eens testen maar ik test niet meer voor mijn nod [/url][/img]
Ik denk pas zondag, vooral omdat ik nog een beetje twijfel over mn ei. Heb wel verschillende klachtjes, maar wil er nog niet teveel aan toegeven (alhoewel dat heel moeilijk is)! Als ik zondag neem zit ik een paar dagen na NOD voor optie 1 en een paar dagen voor NOD voor optie 2. Snap je?
Ik denk wel dat het optie 1 is, een dipje na ovulatie is normaal. Spannend hoor meid, ik vind je kaartje er super uit zien! Hopelijk heb je snel goed nieuws.
Bij optie 1 had ik licht gevoelige tepels en de dag voor optie 2 deden ze ineens giga-pijn, net als de vorige keer tijdens de eisprong. Echter toen deden ze een paar dagen ervoor geen pijn. Kaartje is ook niet echt te vergelijken met de vorige (album) dus vandaar dat de twijfel blijft. Vind het in elk geval wel een mooi kaartje tot nu toe! Balen dat jou temp gedaald is meid! Heb je de hoop helemaal opgegeven of zit er nog een kansje in? Liefs Friendly
Kaartje is zeker super, ben ik met je eens. Hmmm stiekem heb ik de hoop al helemaal opgegeven Maar is men temp morgen hetzelfde of hoger ga ik toch een testje wagen, dan weet ik het gewoon zeker.
hey meiden ik dacht plaats mijn kaartje ook weer eens....is wel niet veel aan te zien maar ja moet me toch af en toe hier melden he zodat jullie me wat advies kunnen geven als jullie meer zien dan ik he...verder de laatste paar dagen rugpijn, veel moe en gisterenavond vette steekjes maar ja aan me temp te zien was dat dus niets... hmm imageshack doet het niet dus zodra die het doet plaats ik mijn kaartje en in mijn album krijg ik hem ook niet.... Liefs Dimmel
Rensie; van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik probeer even afstand te nemen van hier... ik lees af en toe wel even de berichten om de ontwikkelingen te volgen. Verder blijf ik doortempen en jullie zien me wel verschijnen... had er deze keer erg veel moeite mee om ongi te worden na 8 weken... Had zulke goede hoop en heb nu grote twijfels of we uberhaupt wel vruchtbaar zijn... maar goed... Doe m'n best om uit m'n dip te klimmen...! Dat komt vast goed! Suc6 allemaal!
Dan gaan we samen blazen dat ie morgen weer omhoog is en dat je een mooi positief resultaat krijgt. Maar goed, het voorgevoel komt helaas vaak uit...
altijd spannend die dagen voor je nod, ik duim voor mooie positieve testen. hier gisteravond eipijn, geincemineerd en vanmiddag nog maar een keer. dan gaat morgen mijn temp weer omhoog.
Liesje, ik hoop dta je temp. hoog blijft. Friendly: Ik denk dat er een kansje is meid, want je hebt echt een mooi en duidelijk kaartje.