Goedemorgen! Ik zal mijn kaartje er eens opzetten,niks bijzonders want moet nog een aantal dagen wachten tot de eisprong.Alhoewel dit kaartje ziet er wel anders uit dan de vorige 2.Maar dat zegt geen drol! Friendly,je hebt echt een mooi kaartje! Yuna en daantje82 ik duim voor jullie dat jullie temp morgen weer gestegen is! groeten Simone
he meiden ..hier mijn kaartje van vandaag...begint echt ééntonig teworden.....lijkt wel of mijn meter niet hoger kan dan 36.9...nouja..alles beter dan lager toch... Zie trouwens hele mooie kaartjes.....word spannend dus !..we duimen ..
misschien wel,maar tot nu toe vind ik het op een poezenhoofd lijken! Het wordt toch steeds gekker hé! Creatief met temperatuurkaartjes,wie tempt de mooiste figuren! groetne Simone
first baby; wauw, wat een stijging! Houden zo. Ik heb vanmorgen getest, maar dat was allemaal o vaag. Ik heb mijn verhaaltje bij eerste symptomen staan. ik ga er van uit dat ie negatief was. maar nog geen ongi.
hoihoi heb mn kruis gekregen, maar niet op de dag dat ik zou willen haha...we hebben toen namelijk niet goed geklust! hopelijk verplaatst mn kruis nog! liefs marieke
Wat jammer meid. Nou w8 nog even af. Zo lang je niet ongi wordt, is er nog een kans! Misschien na je nod dag weer testen..
is dat zo firtsbaby? maar toch geen 2 dagen? we hebben de 31e savonds geklust en op de 3e gaf FF mn ei aan... daar zitten dan2 dagen tussen zeg maar, of 2,5 dag tis maar hoe je t zien wilt. kan zaad zo lang in leven blijven? liefs marieke
Zaad kan zelfs tot een week in je blijven. Dan moet het wel hele goede zaad zijn. Dit heb ik ergens gelezen. Maar meestal zeggen ze dat zaad tot 72 uur in je kan blijven leven, dat is heel normaal !
o nou gelukkig maar! en misschien heeft mn vriend wel traag zaad ofzo dat t wat langer duurt voor t bij mn ei is hahaha dus dan is t helemaal mooi! haha ach ja we zien het wel! liefs marieke
@Daantje86: volgens mij heb je je eisprong gehad op dag 11! @Friendly: spannend! @Visje: ik begrijp je teleurstelling... balen, meid! Neem maar even wat afstand... @Diaantje: 36.9 is een prima temp, hoor! Niets mis mee, gewoon volhouden zo. @Firstbaby: jij hebt echt wel geovuleerd! Gaat prima zo, maar het zijn natuurlijk de laatste dagen die tellen. @Wies: spannend hoor! @Marieke: volgens mij was jouw ei op dag 16 en zit FF ernaast. Misschien gaat FF je kruis nog verplaatsen. Als het dag 16 was, heb je ook beter geklust.
Aguilegia, thanks meid ik denk ook dat ik heb geovuleerd! bd betekent toch of je hebt geklust? Dat moet ik er even bijzetten.. is mijn eerste kaartje en ik snap ff soms niet.
oke rensie gefeliciteerd ik snap niets meer van mijn kaartje ik moet tussen 21 en 23 augustus me eisprong gehad hebben maar ff heeft mijn ei op dag 17 gezet omdat ik de dag ervoor wat heb ingevult was vergeten te tempen . kortom wat denken jullie als ik uit van dag 23 toen ik bijn de gyn kwam en me eitje weg was . dan had ik toch al ongesteld moeten zijn . maar de test gister was negatief athans er was een vaag streepje volgens mij was die van de test zelf volgens mij is juist bij die test zo dat je diezie. kortom denk dat hij negatief is moet ik wachten tot iok ongesteld word of later nog een keer testen. me temperatuur is vandaag welweer omhoog gegaan zie kaartje wat denken jullie?
hey aquilegia dat idee had ik dus zelf ook! dat ik gister mn ei heb gehad, dus ik ga er ook stiekum vanuit dat mn kruis nog verplaatst. dan heb ik idd wel beter geklust! liefs marieke