Ja ik baal, vind het niet eerlijk en krijg iedere ronde meer het idee dat er misschien iets mis met me is (of men mannetje). Iedereen om me heen is of net bevallen of zwanger, ben gewoon jarloers Hoe is het verder met jou meid?
goed hoor. en ik weet hoe je voelt meid dat heb ik dus nu ook. gisteren weer wezen peuterzwemmen dat was even zwaar. want voor me miskraam was ik samen met 4 andere tegelijk zwanger geworden van ons groepjes en hadden we afgesproken dat we met zijn alle weer met de kleintej gaan zwemmen. nou hun zijn dus nog zwanger en ik niet
Ja dan is het extra moeilijk! Hun zwanger en jij niet meer, pfff lijkt me super zwaar. Je hebt toch weer dat gevoel gehad in je buik. Als ik nu in kinderwagens kijk denk ik echt van.... zwijmel waarom moet ik nou zolang wachten op men wondertje... En als ik dan zie dat sommige zonder nadenken ff zwanger gaan worden en het in Ronde 1 ook zijn wordt ik gewoon boos. Mag niet zo reageren en wil dan ook blij zijn voor ze, maar is af en toen gewoon moeilijk.
hier is mijn kaartje voor vandaag... denk niet dat FF mijn ei deze maand gaat vinden ik hoop nou dat mijn temp mooi hoog blijft zoals ie nu is... nog 2 daagjes...pfffff [/url][/img]
ik zeg nooit voor het weekend ik wou dat het maandag was maar nou wel want dan weten we waar we aan toe zijn.... ik heb verschillende symptomen waarvan ik zeg ik ben zwanger maar ik durf het nog niet te denken.... wachten duurt zo lang .... dank julle voor je steun!
Ik sliep rond 1.00 vanochtend om 3.00 werdt ik wakker, ik dacht dat ik niet meer in slaap zou vallen, getempt 36.4 maar na 1,5 uur viel ik toch weer in slaap, ben om 7.30 wakker geworden temp 37.1 wat moet nou invullen?
Yuna: ik denk ook de 37.1 hoor. Spannend Liesje (zelfs zonder duidelijk ei)! Daantje82... we dachten het al gisteren he, jammer! Hier mijn kaartje, weer een stukje omhoog dus ben Liefs Friendly
hmm okay .. this wel een heel verschil namelijk.. en 37.1 heb ik nog nooit sochtends gehaald..overigens wel negatief getest.. Daantje, Balen van je temp!.. echt niet leuk
na mijn temp was vandaag ineens 36,9 maar de test was weer negatief opffff en dat nog wel met foliek meeting dan zou je toch moeten weten wanneer je je ei gehad heb en dan nog blijft de ongie uit terwijl 2 testen negatief waren pffffffffff