Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ friendly: Ja gister zag het er al niet positief uit, heb nu echt zoiets van laat die ellende nou maar komen.
    Dan kan ik tenminste weer verder.

@ Yuna: Misschien ben je wel zwanger, daarom zo'n verschil :p

2. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

had een negatieve test..
    ik wacht nu wel tot maandag ofzo, als ik dan niet ongi ben test ik opnieuw.. maar vanwege die 36.4 ben ik ergens toch bang dat het vandaag komt..

overigens toch echt onwijs kut van je kaartje Daantje (had het in mijn vorige berichtje aangepast!) maar je weet maar nooit?

en 36.9 is toch niet heeel erg laag?

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Jammer Yuna, maar het kan nog te vroeg zijn he... wacht je temp van morgen af, dan heb je i.i.g. wat meer duidelijkheid.

Ik mag zometeen mn trouwjurk halen, ben zooo nieuwsgierig hoe hij geworden is! Nadeel is wel dat ik daarna nog moet werken, dus kan niet de hele dag met mn hoofd in de wolken lopen.
    Heb gelukkig voor vandaag wel genoeg afleiding om niet de hele dag te denken van ... zou ik zwanger zijn?

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Misschien maak je minder hcg aan, dat kan heel goed natuurlijk.
    Maar door je temp snap ik wel dat je er bang voor bent.

Tja 36.7 is niet zo goed helaas, dat is mijn temp voor mijn ei, vandaar dat ook ik denk dat het game-over is.

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Liesje: als je de temp van dag 18 nou eens expres 'weglaat', dan denk ik dat je wel een kruis krijgt. Je kunt het eens proberen. Op deze manier, ook al ben je zwanger, gaat FF je geen kruis geven, dat zou wel jammer zijn van je mooie kaartje.
    Alhoewel, het zou natuurlijk ook wel leuk zijn om een kaartje zonder kruis tussen de zwangerekaartjes te hebben natuurlijk ;)

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Daantje er zijn kaartjes die eerst heel diep zakken en dan weer omhoog gaan. als je een voorbeeld wilt zal ik wel even zoeken ;)

maar ja ik snap ook jou gedachtte wel..

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Is dat echt zo? Ik heb ze namelijk niet gezien bij de zwangere kaartjes.
    (ja zocht iets, waardoor ik toch nog een beetje hoop zou kunnen hebben)

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

je hebt nog 2 daagjes, er zijn kaartjes met op de lijn en onder de lijk op die dag.. (ik kan ze niet zo 1 2 3 vinden.. ) maar wil je ook niet al te veel hoop geven, maar die spotting enzo, gaven me toch echt wel goeie hoop voor je..

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja daardoor had ik dus ook zo'n goede hoop en mijn mannetje ook.
    We dachten echt Yes dit is de ronde, natuurlijk kan het nog, maar toch ga je ervan uit van niet met zo'n temp.
    Ik ga op FF eens kijken of ik iets kan vinden.
    Een beetje hoop heb je toch altijd wel als de duivels er nog niet zijn, weinig maar toch een klein beetje ;)

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

precies, beetje hoop kan altijd en hopelijk ook geen kwaad ;)

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    wat een spannende kaartjes meiden ik duim voor jullie!

12. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Wies, FF kan me ei niet vinden en ik weet het ook niet zeker deze maand. vanmorgn me temp. naar beneden dus denk dat ongi vandaag gaat komen, heb zelf me ei maar op dag 13 gezet dan klopt het precies de DPO van 14 dagen. helaas volgende ronde denk ik ....

Daantje82 balen meid van je daling, ik duim dat je morgne weer ophoog gaat!!!!

Bengeltje niet opgeven hoor meid, je hoort heel vaak dat meiden pas na 10 dagen na hun NOD een postieve test hebben dus .... mijn duimen draaien door!!!

Friendly balen van je negatieve test, we duimen door!!!!!!!!!! Ohhh je trouwjurk leuk zeg, wanneer ga je trouwen??

Yuna ook al negatief, jeetje balen hoor, ook hier duimen we toch door.

Hier is mijn kaartje, misschien met een link als die niet lukt!
    NIet echt hoopvol meer, hopelijk (als ze dan toch moetne komen) komen ze vandaag ben ik er voor onze vakantie vanaf!

http://i8.tinypic.com/6bxy4ie.jpg

Sorry als ik iemand vergeten ben!

13. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Nou heb 4 kaartjes gevonden met zo'n stomme daling als ik heb en die waren wel zwanger.
    Heb weer een heel klein beetje hoop :D

14. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

oeps 2 keer

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

:)

ik duim heel hard voor je! :)

en debje, ik hoope cht nog dat ie morgen omhoog gaat!.. hij is nu nog op de lijn.

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Thanx Yuna en ik duim ook super hard voor jou!
    Hopelijk worden we alsnog gewoon samen roze.
    Hahaha het is eigenlijk te gek voor woorden dat ik net even 200 kaartjes heb gekeken :oops:

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ach je wilt niet weten hoe vaak ik daardoor heb gebladerd..*shame*

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    :) :p

19. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Tijgertje, je temp. wordt steeds hoger. Ik hoop dat hij nu blijft stijgen.

Daantje82, meid wat jammer dat je temp. is gezakt. Dit hoeft niet perse te betekenen dat je ongi wordt. Dus gewoon ff afwachten.

Daantje86, Je hebt idd je ei gehad! Je kaartje ziet er mooi uit. Ik hoop dat ie blijft stijgen.

20. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Liesje: Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd, want je kan over 2 dagen al testen.

Deel Deze Pagina