hey meiden, hier mijn kaartje voor vandaag... graadje naar beneden...beetje jammer....werd vanmorgn misselijk wakker ...en borsten voelen zwaarder en gevoeliger teon ik opstond vanmorgen...ach we zien wel.... meiden ik duim voor jullie..
hai dames, wat is dat wachten toch iedere keer weer spannend he! ik zie wel spannende kaartjes. van die mij weet ik echt niet wat ik moet denken, was dalende en nu zit ik weer op 37,10. nou we wachten braaf... dinsdag zou ik ongie moeten worden (lieverd niet!) en dan zit ik weer op een cycles van 30 dagen. dit is mijn kaartje vandaag....
thnx debje1976 : alleen is het klote want ik moet het tijdig weten want ik slik medicijnen die op langere duur toch schadelijk kunnen zijn mocht ik zwanger zijn .ik moet wel bekennen ben al 3 dagen niet lekker en en wel wat misselijk en last bij me navel enzo maar goed door de 2 negatieve testen is me hoop wel iets gezakt .
@daantje86 is het anders een idee om bij de ha een bloedtest te doen op hcg? juist omdat je medicijnen gebruikt? kunnen die de test niet negatief beinvloeden? nou meid ik duim mee dat t toch raak is voor je hoor!
Dames, er gebeurt opeens iets heel vreemds met mijn kaartje. Ik zei eergister aldat ik het gevoel had dat mijn eisprong op de 18de was en niet op de 16de. FF gaf de 16de aan. Vandaag heb ik mijn temp. ingevuld en opeens is de eisprong verandert ? Wat vinden jullie van mijn kaartje?
Mamajanneke, in het begin is je kaartje was warrig, maar gelukkig hij blijft stijgen! Ik hoop dat het zo blijft! Het is idd spannend.. Diaantje17: Je hebt nog 7 dagen waarin er veel kan gebeuren. Het kan ook een innestellingsdipje zijn ofzo. Maak je geen zorgen er kan van ales gebeuren!
ik heb allemaal symptomen dat ik denk dat het raak is... ik heb zere en gevoelige tepels/boobs...ben 's middags tegen 5 uur helemaal bekaf terwijl ik 's avonds op tijd naar bed ga, hoge temp en ik heb weer last van misselijkheid als ik ernaast zit in de auto (had ik de vorige keer ook) maar ik moet toch wachten tot zondag....aaaaarrrrrggghhh duim duim duim duim...... groetjes Liesje
@firstbaby, ik heb inderdaad een warrig kaartje.vorige maand ook en nog steeds snap ik er niet veel van.zit nu dus al op 30 dagen zag ik aan mijn banner, vorige maand was ik na 25 dagen al ongie. maar hoop dat t helemaal weg blijft nu. ik kan je niet helpen met de kruis, want ik heb zelf een stippelkruis en temp toch elke dag op de zelfde tijd.
Goedemorgen, Weet niet of jullie het nog herinneren, maar ik heb hier een tijdje geleden meegeschreven, tijdens mijn eerste tempcyclus en het was toen raak! Vandaag zouden we de 12 weken echo hebben, maar helaas heb ik gisteren een miskraam gekregen. Zodra we weer de behoefte hebben om ervoor te gaan, en ik 'zin' heb om te tempen, kom ik jullie weer vergezellen. Allemaal heel veel succes met zwanger worden!
Wens3, wat erg voor jullie! Veel succes met het verwerken van dit verlies. Dat lijkt me namelijk heel erg moeilijk! Dikke knuffel meid
wens3 heel veel sterkte, hier mijn kaartje voor vandaag, ik dacht dat de ergste schommeling wel geweest zou zijn maar nee..ik ga gewoon door met t namaken van de pyreneeen Het vervelende is alleen dat als ik morgen dezelfde temp als vandaag heb of zelfs wat lager, FF mn kruis helemaal weghaalt, dat zou betekenen dat ik helemaal nog geen eisprong heb gehad, hoewel ik m volgens mij wel gevoeld heb... Dus nu maar hopen dat ik morgen een iets hogere temp heb als vandaag... kaartje lukt nu niet, zet m er zo op! liefs marieke
Spannende kaartjes weer hier zeg! ik hou jullie in de gaten en duim dat jullie allemaal snel roze mogen! Lieve Wens3: heel veel sterkte met het verlies. jeetje met 12 weken zeg... Dikke knuffel!
@Wens: heel veel sterkte wat erg voor je, met 12 weken nog een miskraam... @de anderen: ik hoop later op jullie te reageren... @FirstBaby: ik dacht wel dat het nog dag 18 kon worden bij jou. Zelf snap ik nu niets van mijn slijmwaarneming. Het is vrij veel, maar tussen creamy en eggwhite in. Een beetje rekbaar (1-2 cm), maar niet echt. Niet het èchte eggwhite. Ik weet niet wat ik nu moet invullen. Ik had inmiddels wel vruchtbaar slijm verwacht. Iemand een idee wat dit is of kan zijn? :
nou hier dan mijn kaartje, ik hoop echt niet dat mn temp morgen t zelfde is want dan heb ik weer zon lange cyclus, en dan vraag ik mezelf toch wel af wat nou oppeens die sprong naar de 37.1 was naja we wachten het maar af! liefs marieke