aquilegia, ik heb geen verstand van ovulatietesten, maar ik denk dat je je eitje hebt gehad. marieke, even afwachten wat je temp. doet. wies, spannend bijna bij je nod, ik hoop voor je dat het raak is, dan kun je de hsg overslaan. bregt, mooi kaartje. monika, je temp zit nu mooi hoog. rensie, nu maar hopen dat je cyclus het goed doet met de clomid. hoopfull, balen meid.
Hoi hoi dames Ik denk dat ik weer binnenkort toch maar weer eens gaan tempen ja weet het ben echt eigenwijs Ik zie alweer wat mooie kaartjes van deze maand hoop dat het roze wordt dames Nou ik ga ff me huissie schoon poetsen ja dat hoort er ook bij he liefs tijgertje23
@ Aly, Het blijft alleen bij een mooi kaartje...meer gaat er niet gebeuren ben ik bang. Kijk maar eens naar de temp waar ik mee ben begonnen deze cyclus... En dan ook niet vergeten te kijken naar wanneer we geklust hebben Duss... op naar een andere keer Liefs Bregt
mijn kaartje... volgens FF heb ik mijn eisprong al gehad op dag 11... is 6 dagen vroeger dan de vorige maand! mijn baarmoedermond is nu wel gesloten en mijn borsten beginnen gevoelig te worden (heb ik altijd tussen ei en nod) zal ik dan echt 6 dagen eerder eisprong hebben gehad?
nee idd word er gek van...heb alles nog es nagekeken...alleen op dag 16 klopt de temp miss niet helemaal, heb toen 2 uur later getempt en dus maar 2tiende ervanaf getrokken...maar ook al zet ik m op de tempt van 10 uur sohtends dan doet FF er nog nix mee...d8 miss heb ik dan mn ei op dag 11 gehad maar ook niet dus...word er een beetje moe van haha sorry voor mn gezeur dames!
Hoi meiden, Ik plaats mijn kaartje nog niet hoor, ik zit nog maar op dag 12 en mijn ei komt toch pas rond dag 30... Aquilegia, Ik denk dat je toch je ei hebt gehad. Ovutesten hoeven niet altijd juist te zijn. Ik heb al vaker gehoord dat ze negatief kunnen zijn terwijl je je ei wel al hebt. Ik heb het zelf wel andersom meegemaakt, test positief maar geen ei Ik zou ff afwachten wat je temp morgen en overmorgen zegt! Hopefull, Is je ongi toch gekomen? Je banner staat op dag 1? Anders blaas ik ook ff heel hard mee! Wens, wat een mooi kaartje zeg! Ik hoop dat je temp zo mooi hoog blijft! Ik ga voor je duimen! Saar, Jouw kaartje ziet er ook goed uit! Ben benieuwd of je zaterdag positief test! Monika, eidenlijk een kruis! Meid heb je altijd van die lange cyclussen? Ik hoop dat dit dan iig de laatste was Tijgertje23, als je klaar bent mag je mij wel helpen Moet ook nodig aan de poets. Sterkte meid! Marieke1610, meid je krijgt ben ik bang idd een langere cyclus! Ik hoop echt dat je ei nu snel komt! Helaas weet ik hoe vervelend het is om zolang op je ei te moeten wachten (en meer met ons natuurlijk) Kom op meid, je zal nog ff moeten blijven klussen!
thx meiden! ik zat iedere maand mezelf gelukkig te prijzen dat ik een aardig normale cyclus had! had en heb nog steeds echt medelijden met de dames die een erg lange cyclus hebben en nu heb ik er waarschijnlijk zelf ook een... naja er zijn er die m echt erg lang hebben dus ik mag eigelijk niet klagen, maar voor mijn doen is dit lang hahaha dus voor alle dames een hele dikke knuffel nu weet ik pas echt hoe jullie je iedere keer moeten voelen liefs marieke
Hoi hier, ik heb nog niet veel gepost omdat ik te weinig heb geklust maar vind dit wel raar: Al paar dagen spotting maar temp blijft hoog... Daalt temp pas op dag dat de echt doorbreken of vlak daarvoor. Net was de spotting best veel dus verwacht morgen mn ongi. (kortste cyclus ooit dan...) Dit is 'm:
Nou zeg maar wieffie Ik ben net klaar hahaha hey meiden heb een vraag als je hier iets besteld heb wanneer komt het dan aan liefs tijgertje23
hey monika jij eindelijk een kruis van ff ik hoop dat het dan deze ronde voor jou raak mag zijn andere meiden sucses ik plaats mijn kaartje ook nog niet zit pas op dag 5 ofzo