Tja het gaat wel he. Tot nu toe geen bloed meer verloren, maar ja weet pas meer als het de rest van het weekend ook goed gaat en ik volgende week de echo krijg. Frienly wanneer ga je testen? Want je kaartje ziet er wel erg goed uit. xxx Joyce
Wel spannend hoor Jent, hoop dat het hier bij blijft en dat je volgende week een goede echo te zien krijgt! De planning is morgen, maar als ik het vol houdt wil ik liever wachten tot woensdag (maar goed, dat zal wel niet gaan lukken). Moet eerlijk zeggen dat ik nu nog niet de neiging heb om te gaan testen, en dat is wel eens anders geweest...
O dat vind ik wel netjes van je idd. Ik wens je in ieder geval succes ook al test je pas woensdag. xxx joyce
Ik hoop dat ik niet gisteren geovuleerd heb Want dan hebben we niet zo goed geklust. Normaal is mijn temp wel hoger als ik geovuleerd heb (36.7, 6.8 ), maar 36.6 is voor mij net zo'n tussentemperatuur... Wat hoog voor vòòr de ovulatie, maar laag voor ná de ovulatie. De ovulatietest (correct uitgevoerd, 4 uur plas opgehouden, middagurine) was gisteren hartstikke negatief, dus ik neem aan dat het niet gisteren was. Hopelijk is morgen de dag, want dan kunnen we nog 1x extra klussen. Ik ga nog even jullie berichtjes lezen...
@Tijgertje: mooie hoge temp... @Wies: vervelend, die twijfel... ik hoop dat je test over een paar dagen vet-posi is... @Friendly: dat is een prachtig kaartje... @Rensie: stoppen met tempen nu je zwanger bent... prima idee. Positief getest is toch postief? @Jent: ik duim dat het goed blijft gaan bij jou. Sterkte de komende dagen. @Marieke: inderdaad niet zo heel duidelijk. Ik zou niet durven zeggen wanneer je geovuleerd hebt. Sorry als ik iemand vergeten ben.
hoi aquilegia. ik hoop voor je dat je morgen pas je ei hebt dan! dan heb je iig wel goed geklust ik snap idd ook nix van mijn kaartje, ik denk wel dat ik mn ei heb gehad omdat ik bijna een week lang afscheiding heb gehad (eggwith) en nu nix meer... we wachten het maar af, misschien dat de dokter maandag mij kan vertellen of hij de eisprong ziet... liefs marieke
Aguilegia: kan best hoor dat je ei vandaag nog komt, stijging van vandaag is niet heel erg. Vandaag of morgen zou een mooie dag zijn voor je ei, dan kunnen jullie nog mooi je best even doen Marieke: tja, je kaartje is idd nog niet erg duidelijk, maar goed dat kan nog komen natuurlijk. Liefs Friendly
hoi friendly, ja daar ga ik dan ook maar vanuit! maar zo'n kaartje heb ik nog nooit gehad in de maanden dat ik temp...t blijft op en neer gaan! was al bang dat ik dezelfde temp als gisteren zou hebben want dan zou FF mn kruis weghalen... maar goed we wachten t wel af... nog 10 dagen en dan weten we vast wel meer hihi liefs marieke
De kans is wel groot dat het kruis wel goed staat (nav je vorige cycli) maar dat je temp gewoon wat heen en weer schommelt na je ovu. Hopen dat ie vanaf nu wat constanter wordt. Succes maandag bij de ha!
hoi dames, hier is mijn kaartje voor vandaag...mooi hoge temp en nog 1 dagje wachten [/url][/img] ik heb voor de aardigheid mijn temp van dag 18 discard gedaan en dan plaatst FF mijn kruis bij dag 16 maar dat komt helemaal niet overeen met mijn slijm, bmm en ovulatiepijn...en dan zou ik ook nog eens niet goed geklust hebben....mwa....we zien het morgen wel groetjes Liesje
hey liesje, als je je ei al wel hebt gehad ziet t er iig heel goed uit! mooie hoge temp! dus wie weet! FF kan soms rare dingen doen met zn kruis hoor! zie maar aan mijn kaartje, geloof er nix van hahaha liefs marieke
Liesje je kaartje ziet er goed uit zeg!Ben benieuwd wat de uitslag van de test morgen is! Friendly ,knap dat je nog tot woensdag kan wachten,je kaartje ziet erin ieder geval veelbelovend uit! Ik heb nog een aantal dagen ta gaan tot mijn ei,dus mijn kaartje is niet bijster interessant! groeten Simone
Helaas is dat nogal verschillend geweest..ik ga maar uit van een cyclus van 28 uit..dus dat zou dan 14 zijn...of heb ik nu mis.... :-k die van jou dan?
Mijn temp. is vandaag gezakt naar 36.76. Gister was hij 36.90 Als ik nu mijn tempkaartje van vorige maand erbij neem, dan zie ik dat die ook dag 22 ook was gezakt naar 36.68! Dus maakt niets uit. Ik zie wel hoe het loopt, de laatste paar dagen tellen immers.