Maar dat had ik in mijn vorige cyclus ook, dus dnek dat hij vanaf morgen weer gaat stijgen. Ben benieuwd. Volgens babycheck.nl zou ik gisteren mijn innesteling hebben gehad. Zou dat misschien de temp. daling kunnen zijn?
Yuna, jammer man die daling. Je zou nu zeggen dat je vandaag of morgen ongi kunt worden. Dat had ik de vorige keer namelijk wel.
eerlijk gezegd heb ik nog nooit 37.1 gehaald, dus ik stond niet zo van die daling te kijken 36.7 is nog hoog.. maar ja ik zie morgen wel.. voorlopig nog geen ongi hier..
friendly; nog steeds zo'n mooi kaartje. jent; ik hoop dat het een goed teken is dat het bloeden gestopt is. En hier mijn kaartje, vanmorgen een uur éérder getempt. En sinds vandag weer afscheiding, heb 2 dagen niets gehad. Test vandaag negatief. had vanmiddag even krampjes, maar dat hield snel op. Verder nog steeds zere tepels, keelpijn, giterenavond hoofdpijn en geen ongi. Maar ik ben bang dat het even geweest is, en daarna niets. Moet ik dan nu niet ongi worden? Ik hoop dat het uitblijft, en mijn hcg nog gaat stijgen. Misschien even een hcgdipje gehad liefs wies
oh, ik vergat mijn kaartje erbij te doen. is dat ook een symptoom/ Ik vergeet zoveel de laatste dagen. En heb het ook de hel tijd warm/koud. ik maak mijzelf helemaal gek :x
Wies: onze kenmerken lijken wel veel op elkaar. Overdag ben ik constant koud, en 's avonds drijf ik mn bed uit, terwijl het normaal andersom is. Heb twee dagen keelpijn gehad, maar niks niet verkouden ofzo. Vergeet dingen en praat heel onnozel (mn moeder wijt het maar aan de bruiloft, zelfs die viel het op!) Ben nu vandaag ook wat duizelif, voel me gewoon giga-vreemd. Maar goed, mijn lichaam kennende kan er ook gewoon niks aan de hand zijn...
jij wilt morgen testen toch? ben echt benieuwd. ik test maandag pas weer, als ik niet ongi word. Gaan vanavond en morgen wel weg, dus ja, dat word dan even niet teveel drinken. je weet het maar nooit. Hoe laat test je, dan kom ik even kijken!
Ik weet nog niet of ik het morgen ga doen, wil liever wachten tot woensdag. Als mn temp morgen 37.0 of hoger is doe ik het morgen, is ie dat niet dan wacht ik mooi tot dinsdag of woensdag. Heb geen test-drang (ook zo vreemd) dus ga er niet van uit dat ik het morgen doe.
ff mijn kaartje. had verwacht ongie te worden, maar niks ook geen temp daling. test negatief, dus wacht gewoon af.
@jent, ik hoop dat alles goed mag blijven gaan meid! heel veel sterkte. en die angst en onzekerheid is o zo logisch.....
Goedemorgen dames Me temp is nog steeds hoog Alleen maakt het wat uit als ik maar 2 biertjes gehad heb [/url][/img] Liefs Tijgertje23
Hey meid Ja jij ook zo te zien Heb al een paar daagjes kramp in me buik en alleen me borsten doen pijn verder nergens last van En jij? Wanneer is jou nod? Liefs Tijgertje23
pfff, meis...misselijk al een par dagen ...b(.)(.)bs voelen zwaarder dan normaal met Nod, en ook die krampjes af en aan zeg maar.... Hubby vind dat de b(.)(.)bs groter zijn...ik denk dat dat nog wel meevalt....maar voel me heel anders dan anders..dat is zeker....maargoed... we weten het pas echt zeker als mijn Nod uit blijft en ik een (hopelijk) posi test in handen heb. mijn Nod is overigens 15 september....spannend meis...die van jou was toch ook op de 15e?...ben benieuwd of het SMEPpen gewerkt heeft deze maand!
Hoihoi Hier is het echt spannend, werd vanmorgen wakker van de misselijkheid. Dat was me nog niet eerder gebeurd. Temp wel iets gestegen, maar doordat ik er vroeg uit geweest was door de misselijkheid heb ik hem wel een sleep deprived gegeven. Wil eigenlijk wel testen, maar hoef natuurlijk niet te plassen. Mn mannetje moet zo weg en wil het ook niet alleen doen, dus waarschijnlijk wordt het niet vandaag. Tijgertje en Diaantje: jullie gaan ook goed hoor! Liefs Friendly