Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Helaas de test was negatief... Ga er nu van uit dat toch niet dag 23 maar 28 de eisprong geweest is, dus de nieuwe NOD is woensdag, Heb geen testen meer, dus zal zeker tot donderdag wachten met testen.

2. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    friendly bale zeg hopelijk test je alsnog positief

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Friendly je hebt zo,n mooi kaartje dat moet toch positief worden. Anders snap ik het niet meer.

xxx joyce

4. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Mamajanneke,wat raar een engatieve test,je kaartje ziet er goed uit,maar wie weet.Nog even afwachten dus!

Diaantje,jouw kaartje gaat ook nog steeds de goede kant op,hopelijk blijft ie de hele week zo mooi of stijgt ie nog verder!

Friendly,ik ben benieuwd wat de test die je woensdag of donderdag gaat doen aangeeft,volgens mij kan het niet anders dan raak zijn bij jou!

Daantje86,gaat de goede kant op.

Jent,ik heb het niet helemaal gezien/gelezen wat er aan de hand is,maarre ik wil je veel sterkte wensen en ik duim voor je dat het goed komt!

Wies,hoe is het vanmorgen?Wat is je temp en wt zijn de symptomen/klachten?Ongi idee of nog niet?

groeten Simone

5. goedemorgen!
    hier mijn kaartje voor vandaag, hij is een keer hetzelfde als gister!
    gelukkig lekker aan de hoge kant gebleven, mijn vorige lut. fase was 10 dagen dus hopelijk is dat nu ook zo... dan zou ik namelijk nog maar 4 dagen hoeven te wachten hahaha

zie alweer mooie kaartjes voorbij komen! allemaal vrij hoge temps lijkt t wel!

liefs marieke

6. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Ik heb een aantal hele mooie kaartje gezien en ook een aantal meiden die helaas negatief getest hebben!

Dikke knuffels voor iedereen!

hier helaas mijn nieuwe kaartje:

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

ik heb een tijdje een beetje rustig aan gedaan wat betreft tempen, zie ook mijn kaartje. Nu wordt het toch wel spannend ik zit op 14 dpo maar vanvochtend en gister wel later getempt, verder denk ik de vorige keer pas na 16 dpo ongi geworden te zijn dus maandag en dinsdag wordt spannend.

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Hey meiden

Vandaag verjaardag van me paps die is morgen jarig maar me zusje gaat morgen een weekje weg dus vieren het vandaag maar morgen gaan wij toch daar eten dus...
    Gisteren wat rare steekjes maar ja me temp is laag dus we blijven wachten of deze cyclus korter duurt...hier me kaartje weer even

jammer friendly

zie wel een paar mooie kaartjes hier dus ik blijf voor iedereen duimen!

Liefs Dimmel

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    friendly, dat moet wel goed komen denk ik. Het ziet er zo mooi uit. heb je al symptomen?

Mijn temp was nog steeds 36.5. Niet gezakt dus. En nog geen ongi. Wel heb ik wat donkergele afscheiding, beetje okerkleur. Of het is een voorbode voor de ongi of iets anders. maar ben bang dat de ongi komt, ik ga er maar van uit, anders valt het weer tegen.

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Net weer nega getest, ik ga er maar vanuit dat ik ongi wordt..
    Dimmel hoop dat je ei snel komt ;)
    Friendly jammer van die nega test..
    Linda ziet er goed uit :)
    marieke ik hoop dat ie hoog blijft..

hier mijn kaartje

11. Yuna, jammer van de daling meid, zal ff blazen wie weet gaat ie dan morgen weer omhoog en is t een late innesteling ofzo!
    je weet t , geen bloed geeft moed
    liefs marieke

12. grappig ik heb precies hetzelfde (0nder andere)
    liefs rensie

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dat is hoopgevend rensie! Maar ik mag niet te veel meer hopen van mijn man.

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    toevallig had ik er met mijn vriendin over die nu 13 weken zwanger is..zij had ook oker tot oranje kleur urine en afscheiding toen ze zwanger bleek..dus meis...hoop voor je dat het hetzelfde voor jou mag betekenen...
    :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    meiden , zie weer hoopvolle kaartjes voorbij komen..hoop zo voor jullie dat het een vette posi test opleverd..of in ieder geval duidelijkheid !
    Helaas ook kaartjes die een anderende ongi zouden kunnen aankondigen..balen meiden...
    voor jullie een dikke [​IMG]

duimpjs draaien overuren hier aan deze kant !

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Hier een positieve ovulatietest :D , nou ja: een positief Persona-teststaafje. Ik ben daar op over gegaan omdat je ze kunt gebruiken met ochtendurine. Meteen een dikke rechterstreep... Het was zo langzamerhand ook wel te verwachten op dag 18 met vruchtbaar slijm. De monitor heb ik trouwens niet gekocht. Misschien een leuk voorbehoedsmiddel tussen 2 kindjes in, maar wel duur.
    Mijn temp is net als gisteren al wat verhoogd. Ik hoop maar dat we op tijd geklust hebben. Maar de ovulatietest was gisteren en eergisteren nog vet-negatief en vandaag dus positief. Dus ik verwacht eigenlijk morgen een nog grotere temperatuurstijging

Ik ga jullie berichten nog lezen, dames.

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Friendly: jammer dat de test negatief was :( Ik hoop dat hij over een paar dagen alsnog positief wordt.

@Debje: helaas een nieuw kaartje voor jou, jammer...

@Linda: ik kan me helemaal voorstellen dat je het rustig aan doet met tempen, om er niet te veel mee bezig te zijn. Bepaalde temperaturen aan het begin en einde van de cylcus hoef je inderdaad niet op te nemen om toch een goed beeld te krijgen. Mij valt echter het volgende op aan jouw kaartje. Je ziet dat de stijging op dag 18 en 19 niet zo groot is, maar op dag 20 wel. Als je nog 2 dagen doorgetempt had, had FF je kruis misschien nog verplaatst naar dag 19. Natuurlijk weten we dit nu helemaal niet zeker. Maar dat is wel de gedachte die bij mij opkomt. Ik hoop dat FF met dit kruis wel goed zit voor jou. Jij weet zelf natuurlijk het beste op welke dagen je meestal ovuleert. Je hebt in ieder geval nog een hoge temp, dat is gunstig. Een spannend kaartje zo... Sorry als ik me ongewenst met je kaartje bemoei; ik bedoel het positief.

@Dimmel: dat wordt klussen zo te zien.

@Yuna: jammer dat je temp gedaald is, het ging zo goed.

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Gelukkig, de Matcare-ovulatietest is ook hartstikke positief! :D
    Dus we hebben nog op tijd geklust. Ik heb goede hoop deze keer. Mijn eisprong valt ook nog eens samen met mijn kosmobiologische eisprong.

19. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    hier mijn kaartje, morgen naar de gyn, ben wel zenuwachtig terwijl het alleen maar een gesprek is.

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Succes morgen bij de gyn, Aly! Hopelijk gaan ze snel wat doen...
    Je eisprong is weer geweest :)

Deel Deze Pagina