Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Even hier: Ik hoop met je mee!

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo ben lekker een dagje er uit geweest, even lekker onder de zonnebank. Heerlijk, heb sinds vanochtend ook wat last van de rug en dat is nu een stuk minder. Ben overdag (gelukkig) niet zo misselijk geweest als vanochtend, maar kan ook niet zeggen dat ik het niet vernomen heb. Het is geen griepje, want mn buik is verder normaal. Heb nu ook enorm last van 1 borst, die andere maar een klein beetje.

Aly: succes morgen bij de gyn! hoop dat je een beetje wijzer wordt van het gesprek.

Aguilegia: aan de klus! je tempt stijgt morgen vast sterk!

Rensie: hoop dat mijn kenmerken tot hetzelfde lijden als bij jou, maar ik denk dat alle meiden hier daarop hopen ;)

Yuna: hoop voor je dat je morgen weer omhoog schiet meid!

Wies: Volhouden die geen-ongi!

Dimmel: eitje?

Linda: mooi kaartje hoor, spannend! hoog houden die temp!

Zo ga lekker een avondje tv kijken, hoop dat mn mannetje vanavond ook vroeg thuis is...

Liefs Friendly

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier nog geen bloed, maar wel een negatieve test..

ik ben nooit te laat met mijn ongi....misschien nu wel....

als ik morgen niet ongi wordt dan test ik dinsdagmorgen weer.

groetjes liesje

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik heb jullie knuffels nodig meiden

IK WORD TERUG TANTE VOOR DE 2 DE MAAL VAN M'N ZUSJE KLEINTJE.

De pijn die ik nu voel is enorm en zo vers dat ik zelf nog zwanger was en zo gelukkig. :cry: :cry: :cry:

Ik ben voor haar heel blij maar heb het er verdomme moeilijk mee, raar he. Zo dubbel

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Voor Zico:

KNUFFERDEKNUF!

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Lieve Zico:
    Een dikke knuffel

Ik kan me goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt, zo vlak na jullie verlies. :cry: Mijn nichtje is dit jaar getrouwd (3 dagen voor de uitgerekende datum van Sterre) en eerlijk gezegd hoop ik niet dat ze eerder zwanger is dan ik. Ik gun het haar natuurlijk als het toch zo is, maar toch. Ik hoop dat ze nog even wacht.

Veel sterkte, meisje.

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Jammer maar zat er aan te komen hier is de ongi weer doorgebroken..
    op naar de volgende ronde

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    kan niet slapen, ben er echt kapot van. Hier kan ik m'n gevoelens kwijt en ventje weet ook dat het me deugd doet. Maar weet nu niet hoe het met me moet. Kan m'n zus nu niet onder ogen komen, erg he. Haar dochtertje heeft me steeds sterk doen houden, nu wil ik enkel verdwijnen. Ben er stik kapot van.

Ik had het gevoel dat ik het goed kon verwerken en dat was ook zo, maar dit heeft de grond onder m'n voeten doen wegzakken. Ze was wel zo lief te vertellen dat ze hoopte binnen de kortste keren ook te horen dat ik vlug terug zwanger zou zijn. Maar het is nu zo dubbel :cry:

10. Hoi meiden,

waarschijnlijk miskraam :( ben gisteravond beetje en vanacht en nu zoveel bloed verloren....
    het doet zo'n pijn in mijn lichaam en mijn hoofd
    straks gyn maar bellen en hopen dat ii een echo ofzo kan krijgen...
    rensie

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

allereerst wil ik iedereen sterkte wensen....
    zico en natuurlijk ook rensie!

hier is mijn kaartje voor vandaag, 2 dagen overtijd en nog geen bloed gezien...alleen een negatieve test....
    temp blijft ook hoog maar ik begin nu echte ongikrampen te krijgen dus de ongi zal in de loop van de dag wel doorbreken denk ik..

hou jullie op de hoogte...

[​IMG][/url][/img]

groetjes liesje

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    jeetje rensie ik hoop niet dat het doorzet meid en kleintje bij rensie lekker innestelen daarbinnen en je mag er over 8 maanden uit! sterkte rensie hopelijk mag je langskomen bij de gyn!

13. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    zico, heel veel sterkte , ik hoop dat jullie ook weer snel zwanger mogen zijn, maarja je hebt het niet voor het kiezen helaas :(

renzie, ik hoop voor je dat de echo positief is en dat je kleintje nog lekker aan het groeien is, ik duim voor je [-o<

ik laat als ik terug ben van de gyn wel horen wat het plan van de gyn is[hoe we zwanger gaan worden]

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goedemorgen meiden...

Hier dan mijn kaartje van vandaag...is gezakt...baal eigenlijk el een beetje...maarja..wie weet is het een innesteldip...(grappig hoe je steeds je grenzen verlegt he, een ander excuus verzint voor je zelf.....)....we zien wel...

Zico en Rensie sterkte meiden...

15. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    hier mijn kaartje nog even,raar ik daal anders maar 1 keer, vanmorgen een tweede keer gedaalt.

liesje, wel een mooie hoge temp :D ik hoop voor je dat je ongi niet doorzet.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @Rensie....
    Waaaaat? neee, alsjeblieft niet!
    Meis ik denk aan je vandaag, sterkte....

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Bah wat een vervelend nieuws vandaag! Ben er echt helemaal stil van.

Zico: probeer er zo veel mogelijk over te praten, je zusje ontlopen kan niet voor eeuwig ookal is het voor jou op dit moment makkelijker...

Rensie: meisje, hoop zo dat je snal naar de gyn kan en iig duidelijkheid krijgt!

Aangezien ik er nu vanuit ga dat dag 28 mn ei geweest is heb ik de afscheiding op 23 veranderd en nu een vet kruis op 28! Temp is weer mooi op 37, zelfde dus als gisteren na de slechte nacht. Ben nu gelukkig niet zo misselijk, maar het is wel wat zuur allemaal... Maar goed, aangezien mn NOD nu woensdag is kan er nog vanalles.

Liefs Friendly

18. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Rensie,heel veel sterkte,hopelijk kan je vandaag al naar de gyn,ik duim voor je dat je kleintje blijft zitten!

Aly,veel succes vandaag bij de gyn!

Zico,meisje toch wat klote,ik begrijp dat je het heel moeilijk hebt.Heel veel sterkte.
    Eb hoe moeilijk het ook is,misschien kun je er met je zus over praten dat je wel blij bent voor haar,maar dat dit gewoon heel erg moeilijk is voor jou.Dat je het er slecht mee hebt.Ik denk dat ze dat wel zal begrijpen,en door erover te praten,kun je je hart luchten.
    Maar je kunt natuurlijk ook gewoon hier je verhaal doen hoor!Sterkte meis.

Liesje,ik kan me haast niet voorstellen dat je ongi gaat worden vandaag,zo'n mooi kaartje!

Yuna,balen meid!

Wies,hoe is je temp vandaag?

Friendly,ziet er nog steeds goed uit.

groeten Simone

19. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik heb een paar mooie kaartjes gezien

20. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Hi

@Rensie: snel bellen voor afspraak. hopelijk mag je vandaag langs! ik heb ook veel bloedverlies gehad in de eerste weken van zwangerschap maar was toen wel nog steeds goed

@Zico: ik herken je gevoel niet bij mijn zus maar wel bij vriendin. heel veel sterkte! ik weet nu dat mijn beste vriendin ook voor 2e gaat. ik hoop echt dat we samen zwanger worden.

ik heb deze ronde niet veel hoop meer gezien de temp daling...

Deel Deze Pagina