Jent en Rensie sterkte allebei! hopelijk is t allemaal vals alarm! vanmorgen bij de HA geweest, doet nog nix omdat we nog net geen jaar bezig zijn, zo'n teleurstelling! ik was er eigelijk stiekum vanuit gegaan dat we door werden gestuurd maar nee, ik had mn temp kaartjes meegenomen en die zagen er goed uit, dus aan mij zal t misschien niet liggen, maar ja....hoor dat liever van een gyn dan van een HA, misschien een beetje stom maar goed. hier mn kaartje voor vandaag, temp oppeens erg laag (doe savonds voor ik naar bed ga ook tempen, meer voor de lol, en gisteravond was die net als eergisteravond 37.9 dus had gehoopt dat ie vanmorgen weer rond de 37.0 zou liggen net als gisteren maar helaas.... omdat mn lut.fase de vorige keer 10 dagen was zou t zo maar afgelopen kunnen zijn....een innesteling kan denk ik nog niet he op dag 7? sorry voor mn lange verhaal! liefs marieke
Hey Marieke, Balen dat de ha nog niks wil doen. Dat komt waarschijnlijk mede doordat je tempkaartjes er goed uit zien, hij ziet geen reden dat het 'normaal' niet zal lukken. Een innesteling op dag 7 kan heel goed hoor... hoop voor je dat ie morgen weer stijgt! Dat 's avonds tempen doe ik ook wel. Het enige verband dat ik er uit kan halen is: 's avonds laag, 's ochtends laag en 's avonds hoog, 's ochtends hoog. Mijn hoogste temp 's avonds is 37.3, die hoort bij een 37.0 's ochtends en de laagste was een 36.0, die hoorde bij de 36.2 van 's ochtends. Toch klopt het niet altijd hoor, gisteravond had ik bijv maar 36.6 en vanmorgen wel weer 37.
Hey marieke Het kan wel hoor dat je een innesteldip hebt een innestel is tussen de 5 en 10 dagen na je ei Ik heb tussen 4 sept tot 7 sept krampjes gehad Dus wie weet Liefs Tijgertje23
hoi friendly dat is bij mij dus ook zo, als die savonds hoog is dan is t meestal sochtends ook hoog. maar ja gisteravond dus 37.9! erg hoog! en vanmorgen ineens 36.7 dus nog lager als mn normale temp, die ligt altijd rond de 36.8/ 36.9....hoop ook dat ie morgen weer stijgt. als die morgen rond de 36.8 blijft hangen dan weet ik genoeg... liefs marieke
spannend ! ik had gister wat last van mn buik, alsof ik mn ei voelde zeg maar... wie weet heeft FF mn ei verkeerd gezet en heb ik vandaag mn ei pas hahahaa dat zou me wat zijn hebben namelijk niet geklust de afgelopen dagen hopelijk is t bij beide de innesteling geweest! liefs marieke
Tijgertje, jouw eisprong was zeker niet op dag 10! Ik heb het nogmaals bekeken en het is echt dag 15 of 16!
hey firstbaby Bedankt voor je antwoord Nu ben ik gerust Want zat echt in de rats van wanneer het geweest was Liefs Tijgertje23
hoi meiden, ben net terug van de gyn... kreeg een echo, ze kon niks zien zitten in de baarmoeder moest het hele pco/clomid/primolut verhaal uitleggen (was niet mijn eigen gyn) daarna moest ik nog bloed laten prikken om hcg te meten. als dat namelijk heel hoog is zou het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn... daar heeft ze haast achter gezet en kan ik morgen over bellen... in ieder geval geen beebje in mijn buik (meer) hen veel kramp in mijn buik en had ook stukjes weefsel tussen het bloed... moet iig wachten tot hcg bloed uit is voor ik weer clomid mag slikken... ben heel verdrietig liefs rensie
Rensie NEEEEEEEEEEE Ik zit hier echt te shaken o meissie toch Wil je in iig heel veel sterkte wensen de komende tijd Ik leef echt met je mee cyber digi kus Liefs Tijgertje23
@Rensie, wat naar voor je! Ik hoop dan dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is! Veel sterkte in deze moeilijke periode. Een dikke knuffel voor jou! @FirstBaby: Ik ben niet aan het ontpillen, hoor! Ik heb nog nooit de pil gebruikt. Mijn zus kreeg een trombose toen ze 16 was. Het enige waar het aan kon liggen - dachten ze toen - was de (Diane35-)pil (gebruikte ze tegen acné). Ik heb het toen nooit gedurfd om de pil te slikken... Later bleek pas dat mijn zus een stofwisselingsziekte heeft, waarvan ze tromboses krijgt (totaal heeft ze er 3 gehad!). Waarschijnlijk heeft de pil er niets mee te maken.
Rensie,een heeeeeeeeeeele dikke knuffele voor je,wat ontzettend slecht nieuws.Heel veel sterkte meisje. xxx Simone
Rensie wat erg voor je lieverd! Neem even de tijd voor jezelf om dit te verwerken en rust goed uit. Ik wil je veel sterkte wensen meid.
rensie, heel veel sterkte meid ik ben weer terug van de gyn. volgende week maandag voorlichting voor IUI en leren spuiten. we moeten nog afwachten of ze voor IUI gaan, want de laatste zaad uitslag gaf 4 miljoen aan en voor IUI heb je 3 miljoen nodig, dus hopen we maar dat na het wassen er nog 3 miljoen overzijn. zo niet dan gaan we voor IVF. het tempo zit er goed in, ik ben helemaal hyper. sorrie rensie voor mijn verhaal, nu jij zulk slecht nieuws hebt.
rensie; heel veel sterkte meid, hoop dat je snel terecht kunt bij de gyn. Verder iedereen heel veel succes, friendly positief tetsen hè! Ik neem weer even een paar weekjes afstand. ik zag het gisteren al wel aankomen. Mijn man is zo nuchtere, die leefde niet zo mee de afgelopen dagen. Gisteren had ie wat gedronken en toen kwam het eruit. Hij baalde zo erg, en had er helemaal geen zin meer in. Het hoeft voor hem niet meer zo. Toen kon ik helemaal wel janken. Maar ja, we gaan maar weer door. liefs wies
@rensie Neeeee meid....zit te shaken hier! Weet niet wat ik moet zeggen, maar vind het heel erg voor jullie! sterkte
wies, het valt niet mee als alles zolang duurd, maar moed houden hoor ! wij zijn vanaf juli 2004 bezig en wij hebben de hoop ook nog niet opgegeven. succes de volgende ronde. marieke, balen dat je nog langer moet wachten.
hier is het game over.....nieuwe ronde nieuwe kansen ik ga wel proberen wat afstand te nemen, want ik ben er teveel mee bezig om zwanger te worden. ik denk dat ik deze maand ook niet ga tempen om mezelf wat rust te gunnen groetjes Liesje
oooh rensie meid?! wat klote zeg! heel veel sterkte de komende tijd! @aly, jah vond ik ook, maar een lichte geruststelling: mn kaartjes zagen er goed uit! dus dat is iig wat! echt een baaldag vandaag, eerst de dokter en nu is mn auto weg voor de APK belde ze net op dat t zo rond de 300 euro komt te liggen en vorig jaar is er al voor 600 euro aan verspijkerd maar goed ik mag niet zeuren, zijn ergere dingen op de wereld! liefs marieke