Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    nou dames,
    ik denk toch dat ik er aan moet geloven dat ik ongie ga worden als ik zo kijk naar mijn tempdaling.
    maar ervaar geen ongie klachten.
    de enige klacht die ik momenteel heb is hele zware en zere borsten alsof ik maraton heb gelopen en in de avonden gespannen buik en witte vloed wat rekbaar is?
    nou t is maar weer afwachten.....

lieve wens3 ook jou wil ik heel veel sterkte wensen!

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wens wat verschrikkelijk zeg....laat het eerst maar eens goed bezinken

hier heeft de ongi nog niet doorgezet maar gezien mijn temp vanmorgen met 0.4 graden tov gistermorgen is gedaald verwacht ik dat het vandaag wel zal doorzetten

[​IMG][/url][/img]

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo meiden, ben al heel wat opgewekter. Kan het nu meer realtiveren, het deed eens deugd, m'n verdriet de vrije laan te geven.
    IVM Tempkaartje, ofwel ben ik aan de ongimoment bijna of bijna eidag.

Maar m'n banner klopt niet denk, m'n lichaam is nog overstuur zo te zien.
    Heb even calculator genomen en geteld van MK dan zou ik vandaag kunnen testen 11/9. De temp is zo gezakt dat ik echt hoop dat de :evil: :evil: gaan komen, of anders tel ik vanaf datum einde pil en dan zou ik vandaag of morgen eidag hebben, de teokomst zal raad brengen
    Grts

4. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein

5. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hé Liesje en Mamajanneke,balen dat jullie temp is gezakt!

groeten Simone

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Goeiemorgen meiden,

Meiden allemaal een dikke knuffel van mij!
    Hier gebeurt maar niks spannends dus is even afwachten...verder heb ik niet veel te melden

hier mijn kaartje

Liefs Dimmel

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier ook een tempdaling, geen gekleurde afscheiding meer gehad (op dat hele kleine beetje van gisterochtend na) maar ook ik zal er helaas waarschijnlijk aan moeten geloven. Zal vandaag de inlegkruisjes maar uit de kast halen...

Liefs Friendly

8. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Friendly jammer meid! Je weet maar nooit hoe het loopt..

9. morge dames!

ik weet niet wat mijn lichaam allemaal aan t doen is maar die temp van mij gaat nog steeds alle kanten op!
    had vanmorgen ineens een heel heftig ongi gevoel in mn buik... dacht echt van oke das wel erg vroeg! maar er was niks en heb er nu ook geen last meer van. gisteravond wel knallende koppijn, normaal heb ik dat de dag voor ik ongi word dus wie weet komt t vanmiddag al wel...wachten maar af!

hier mn kaartje:

liefs marieke

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Dat zou wel vroeg zijn Marieke, maar goed, niks is onmogelijk natuurlijk.
    Hoop voor je dat het nog even weg blijft!

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Nou, ik denk toch wel dat mijn eisprong geweest is, al is de temperatuurstijging niet zo spectaculair! :(: Ik zal blij zijn als mijn temp morgen en overmorgen nog een beetje doorstijgt.

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Aguilegia: hij is idd vast geweest, je kunt nu rustig aan gaan stijgen en lekker hoog blijven zitten :D

13. aquilegia, hoop ook voor je dat ie is geweest! maar ja met een dikke ovu test zal dat haast toch wel?

friendly, ja zou ook wel erg vroeg zijn idd... dus denk het eerlijk gezegd ook niet hoor... maar het zou kunnen aangezien mn lut.fase de vorige keer 10 dagen was, dat ie nu ook zo rond de 10 dagen ligt. dat betekend dat ik overmorgen mn nod zou hebben...

liefs marieke

14. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik kan mijn kaartje nu even niet als plaatje plaatsen, maar wel als link. Erg rare cyclus dit keer.
    Ach hij doet het natuurlijk niet als je de link van ff erin hebt. zucht.

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Marieke ongi pijn zegt niets. Veel dames die hadden veel ongipijnstreken en bleken toch zwanger te zijn. Een vriendin behield die ongipijn zelfs tot ze een week of 7 zwanger was.

16. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Aguilegia, ik denk dat jouw eisprong ook is geweest. Waarom geeft ff geen eisprong aan? Komt dat doordat het verschil klein is? Bij mij was het verschil ook niet denderend.

Nou hopen maar dat het allemaal raak is deze maand.

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier nog steeds niets... gaan vanavond uit eten en zou graag voor die tijd weten of ik kan genieten van een lekker biefstukje of dat ik aan de vis ga (ook lekker natuurlijk).

Marieke, de ongipijn zegt idd niets, maar een voorgevoel vaak wel...

Firstbaby: FF geeft pas een eisprong 2 of 3 dagen na de stijging, dan kan hij hem pas 'vinden'.

Liefs Friendly

18. ik heb nu ook nergens meer last van!

ik heb ook geen voorgevoel maar ik zeg gewoon dat ik ongi word haha omdat dat nog iedere maand zo is geweest denk ik niet dat t nu oppeens wel raak is. + dat FF mijn kruis heeft laten staan en we dus niet echt goed geklust hebben (2 dagen voor mn kruis) :D...dus ja eigelijk toch wel zeker dat ik ongi ga worden, wanneer is alleen nog de vraag hihi...

liefs marieke

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he meiden..hier mijn kaartje voor vandaag..temp was weer omhoog
    gegaan..[​IMG]

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    heb ook een test gedaan vanmorgen ..dit was het resulltaat..4 dagen voor NOD...

wat denken jullie..

Deel Deze Pagina