Tempdaling is bij iedereen verschillend. Sommigen hebben een daling voor en sommigen erna. Ik heb altijd een daling 2-3 dagen voor de
Hey mariek, Wat nou als je bij FF de E's weghaalt op dag 18 en 19? En de W op dag 15? Geeft FF dan ook nog niets aan? Meid... Ik heb deze maand volgens FF ook weer een langere cyclus hoor... Maar goed... Maakt op zich niet zoveel uit, moet wel blijven klussen Liefs.
Meiden! Ben net terug van mijn sollicitatiegesprek. Sta helemaal stijf nog van de spanning. Eenmaal thuis zag ik dat de testen binnenwaren. En jullie raden het al. omdat ik zo hyper ben, MOEST ik er eentje doen. Eerst zag ik niets dus even laten liggen totdat ie goed was opgedroogd (zo'n matcare dipstick). 5 min later weer kijken, zie ik een heeeeeeel vaag streepje. Ik weet dat er iets staat (want ik weet ook hoe het er uit ziet als er echt niks staat ) maar hij is echt TE vaag. Dus... nog ff afwachten tot mijn NOD. Spannend........
hey karine, heb op FF de w en de e's weggehaald maar nog steeds geen verschil... hoe ziet jou kaartje eruit dan? jij al wel je ei gehad of ook nog niet? volgens mij is die van meerdere op vakantie ofzo...gezamelijke busreis naar eierland ofzo haha liefs marieke
woow wens! spannend! Je doet mee hè zaterdag? Ik vertrouw er op dat het raak is! Is je sollicitatie goed gegaan? Mijn kaartje; heb nog steeds gevoelige borsten, en last van mijn stuitje. Moest werken vandaag, erg druk, de hele dag gestaan, het gaat dan echt zeuren op een gegeven moment. mijn man vindt mijn borsten groter. Maar ja, misschien hoopt ie gewoon dat ze groter zijn,haha. Net zoals ik hoop dat het raak zou zijn, dus ik geloof hem wel,haha.
wies, jouw kaartje ziet er anders ook erg goed uit, mooi stabielnu! Ik weet nog niet of ik het kan volhouden tot zaterdag, ik hoop het!
@Aly en Wieffe: dank voor jullie antwoorden. Ik denk zelf ook dat ik het ei al heb gehad, al heb ik de ovulatietests echt goed uitgevoerd (4 uur niet plassen, weinig drinken, 's middags testen) Ik heb net weer een ovulatietest gedaan, vet negatief... Gelukkig hebben we wel veel geklust Hopelijk is het ei inderdaad geweest. @Marieke: ik kan me helemaal voorstellen dat je ervan baalt! @Go4Baby: bij sommige dames daalt de temp voor de ongi, bij anderen tijdens de ongi. @Wens: spannend!
@Wieffie, ja, ik heb overgewicht en daardoor PCOS. Maar omdat ik overgewicht heb mag ik van de gyn geen clomid. Ik zou dus eerst flink af moeten vallen, heb ook bij een dietiste gelopen, maar geloof het of niet, ik kwam alleen maar aan. Gauw mee gestopt. Dus ik hoop eigenlijk gewoon dat het spontaan gebeurd.
Wow wens ik hoop voor je dat je posi test heb over 2 dagen Ik heb ook ovutesten besteld via de webwinkel gistermiddag maar heb ze nog niet binnen zou het dan morgen komen liefs tijgertje23
Wauw Wens! Spannend zeg! Even een vraagje, een stabiele lijn van je temp, na je ei, wil toch niets zeggen over een mogelijke zwangerschap? Fabeltje? Liefs Bregt
mijn kaartje was afgelopen keer ook zo net als nu, laatste dagen erg stabiel op 36.5, en daalt op de dag of 1 dag voor de ongi. Ik weet ook niet of ie moet stijgen om zwanger te zijn, of dat ie niet mag zakken. weet iemand dit? ik zal ook eens bij de kaartjes van de zwangeren kijken. aquilegia; aan je kaartje te zien, is het net of je ei geweest is hoor. heb je hem toch misschien gemist met je ovutest. Je hebt in ieder geval goed geklust!
Tijgertje: Als je de tests hebt betaald, worden ze zelfde dag opgestuurd. Komen ze morgen denk ik. Bregt: die stabiele lijn zegt wat vlak voor je ongesteld moet worden (maar daarvoor echt nog niet.) Tenminste: als dan normaal je temp al wel daalt.
Weet het eigenlijk niet als ik morgen test en is ie nega word ik dezelfde dag nog ongi maar heb wel erg veel last van me borsten vooral me tepel maar net zoals ik een keer gezegt had kan ook een naderende ongi zijn en me lichaam heeft mij te vaak voor de gek gezet Ik heb hier nog 1 test liggen die heb ik van de jumbo een platte test met een stokje ofzo maar denk dat ik morgen maar een kruidvat test ga halen en dan misschien morgen of overmorgen Ben weer heel bang voor weer een teleurstelling snap je En jij dan meid? liefs tijgertje23