nou mijn kaartje ziet er somber uit.... denk dat ik een dezer dagen uren wel ongie ga worden.... alleen geen klachten nog enkel steken onder in de buik.
zico, ben benieuwd wat er gaat gebeuren, heb je je vorige cyclus ook getempt? had je toen een eisprong?
alle cyclussen getempt steeds op dag 14 eidag, een vaste dag dus, maar heb nooit tussendoor bruinverlies gehad. Maar dit kan van de curretage zijn. Ik wil stilaan wel eens weten waaraan ik toe ben of het een echte ongi was. *Als de ongi niet doorgaat als een ongi ben ik nu 3 dagen overtijd vanaf de curretage gerekend. * Als het wel de ongi was dan kom ik bijna in m'n vruchtbare dagen. *Ook heb ik enkele dagen de pil moeten nemen en ben erna maar 2 dagen heeeeel licht geveegd. Als ik het zo tel vanaf dag gelaten vanf de pil dan zou ik ei gehad hebben maar aan temp te zien kan er nog een ei aan komen, ga m'n cyclussen andere eens effe bekijken, misschien dat ik er dan wat wijzer uit wordt. We zullen geduld moeten hebben, moet zoiezo 27 naar gynocoloog, dan weet ik meer, dat is dan 6 weken na curretage.
Heb net gekeken en alle eidagen waren op temp van 36.4-36.5-36.6. niet anders en op dag 14. Dus nog enkele dagen geduld dan kan ik het weten. Ook heb ik geen vloed, raar , dit heb ik altijd, zelfs met m'n zwangerschap zo erg dat ik bijna maandverband bandjes moest leggen , echt heel veel toen. We wachten wel
Diaantje,ik zie ook een licht streepje,ik hoop voor je dat er over een paar dagen een vette streep staat. Maar toch alvast een voorzichtige Felicitatie!PROFICIAT! xxx Simone
goedemorgen meiden...temp is weer omhoog gegaan...37.1.(zie album) .test was deze keer nog duidelijker...dus wat ons betreft kan de vlag uit hahahahaah(terwijl ik dus nog 3 dagen voor NOD zit...maar het voelt zoooo goed....) voor de meiden die ongi zijn geworden , dikke knuffel voor de meiden die wachten ...heel veel sterkte...duurd altijd zo lang.. voor de meiden die gaan testen..suc6 !
Hoi meiden, Temp is weer omhoog geschoten, zo hoog is ie deze ronde nog niet geweest! Omdat mn temp ook tijdens de ongi vorige keer hoog bleef zegt dit natuurlijk nog niks... Gelukkig dat mn testen op zijn , anders had ik er al lang eentje gepakt. Nu moet ik dus eerst vandaag nieuwe bestellen, die dan morgen binnenkomen zodat ik vrijdag als er dan nog geen ongi is getest kan worden... mamajanneke: balen van je daling! Zico: tja, ik weet het ook niet, spannend even afwachten. Aly: gelukkig heb je nog een aantal dagen te gaan, dus kan nog van alles gebeuren. Tijgertje: ik weet het niet, dag 18 ziet er logisch uit, maar zeker weten doe ik het niet.
Gefeliciteerd dan maar Diaantje! Het is nog vroeg, dus er kan nog van alles gebeuren (ook al gaan we daar natuurlijk niet bij voorbaat van uit...!)
wens heb de gynocoloog gebeld, die kan me verder helpen, moet weten of ik na ovidol binnen de 3 dagen ongi wordt. Anders klopt er nikske meer, al maar goed dat de temp neem, maar zo vervelend. Ze bellen me direct terug. Hopelijk weet ik dan waar ik aan toe ben. Ga niet elke week testen hoor. Heb er een week geleden 1 gedaan en was negatief, dus hcg uit m'n lichaam. Ik heb gisteren geveegd en ongi was 2 dagen vegen met een beetje bloed zoals de banner nu staat gerekend. Snap er de balle van op dit moment.
Wauw Friendly,echt een mooi kaartje! Diaantje,idd de streep is nu nog duidelijker!Geniet ervan meid! groeten Simone
Temperatuur is mooi doorgestegen! Nu alleen het wachten. Ik merk steeds vaker dat ik koffie vies vind tijdens de luteale fase (na de eisprong); hebben jullie dat ook?
Aguilegia: ik vind koffie altijd vies... haha dus daarmee kan ik je niet van dienst zijn! Mooie stijging btw
Aguilegia, ik ben altijd dol op koffie! Ook in deze fase Mooie stijging in je kaartje! Denk dat je inmiddels je eisprong hebt gehad!
Eern week kan ik echt niet wachten! De vorige maand had ik dat niet. Maar deze maand heb ik de drang om te testen. Vooral omdat ik nog een test in huis heb. Ik wil nu al testen
haha, die week was ook niet letterlijk bedoeld hoor, maar zou in ieder geval nog drie dagen wachten als ik jou was...
Ik moet ervan uitgaan dat ik geen ongi heb gehad zei de verpleegster van de gynocoloog, Hij steldde gewoon voor dat ik tel vanaf de curretage. Ben terug van af dus, ze gaan als iik 27 nog niet ongi ben alles eens goed nakijken en temp blijven nemen ondertussen. Aanduiden wanneer ik een beetje veeg enz... maar met de temp kon het wel zijn als ik nog een ei moet krijgen dat ik het kan volgen. maar helaas weet ik niet hoe de periode voor het vegen eruit ziet van temp. Wachten dus, ik wordt er gek van he.