ben ik ook wel ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden jaja zaterdag en zondag normaal en maandag dinsdag en vandaag spotting raar he . mja oke ik had eingelijk deze week de hsg onderzoek moeten hebben kan binnen 10 dagen na je eerste dag van de laatste menstruatie jaja je raad het al me GYN is tot 21 september met vakantie en zij moet/wilt het bij mij doen en ik wil dat eingelijk ook wel wil niet dat elke vreemde daar aan gaat zitten en van binnen . oke mijn mening vanwege wat ik heb meegemaakt . dus nu moet ik wachten tot me volgende menstruatie en dan gelijk bellen . dus dames ik weet dat ik nu zwanger kan worden deze ronden . maar zal je altijd zien dat me eierstokken dicht zitten of me baarmoedermond de andere vorm heeft wat ze dus met de hsg onderzoek willen bekijken . kortom ik heb kans en hoop. gekregen maar het zal meoilijk worden qua dieet wat ik wel levenslang moet volgen en mocht ik zwanger zijn ik vanaf het begin zwangerschapssuiker kan hebben . maar daar kan ik dan ook wel mee leven ik zal wel moeten. dus dames ik duim voor jullie duimen jullie voor mij datr het in ronde 21 wel mag lukken? ik heb dus al die tijd neit zwanger kunnen worden dankzij me insuline en suiker en nu is dat tot nu toe onder controle
Bengeltje: wil je in ieder geval feliciteren met de goede uitslag! Het is nu even schrikken, je leven lang aan een dieet, maar na een poosje weet je niet anders meer. Ik mag zelf al meer dan een jaar geen melkproducten (af en toe spijbel ik wel) omdat mijn darmen (spastisch) daar slecht tegen kunnen. Ik slik daarbij ook nog medicijnen die ik de rest van mn leven moet houden. In het begin is het heel zuur, vooral als je uit eten bent o.i.d. maar na een tijdje is het gewoon. Dimmel: aan de klus vanavond meid! Zou wel mooi zijn als je nu een cyclus onder de 40 dagen krijgt! Liefs Friendly
friendly : om eerlijk te zijn kan ik wel janken omdat ik de gevolgen van suikerziekte erg goed ken me oma is er 2 week geleden aan gestorven omdat ze neits konden doen dankzij die rot suikerziekte. en ik weet dat mij dat ook te wachten staat over maanden,jaren. tuurlijk ben ik blij met de uitslag dat me insuline nu laag is maar zoals ik zij kan mezelf nu nog genezen door het dieet straks neit meeer. symoen lief dat je voor me duimt ik zal zeker voor jullie allemaal ook duimen dat jullie snel zwanger zijn
Ik snap dat je er zo over denkt Bengeltje, mijn oma is ook gestorven aan de gevolgen van suikerziekte. Vooral de laatste twee jaren waren heel moeilijk, maar tot haar 70e heeft ze het vrij goed onder controle kunnen houden. Ik hoop in elk geval voor je dat je het op een goede manier kunt verwerken, want is blijft een klap in je gezicht. Ook ik zal hier voor je duimen...
hoop het ook en ja kan je de hand geven ook ik heb een spastich darm ik heb ook medicijnen die ik ervoor krijg om ook wel te kunnen poepen hahahaahahha enj ik zo hele erge buikpijn kan krijgen gevolg ik flauw val . kortom we moeten er mee leven het word je gegeven cadeau en dan zeggen ze met een cadeau moet je blij zijn nou niet hiermee hahaha het is in ieder geval echt een knal in me gezicht ja dachde ff dat ik wakker moest worden uit een droom mja was toch wel wakker.
Mijn darm werkt precies andersom (te snel) heb al veel poeders en vezels gehad om de boel te vertragen, maar er is niks waar ik me prettig bij voel en wat ook echt werkt. Ik ren normaliter gewoon 's ochtends als ik wakker wordt naar de wc en dan krijg ik buikpijn, tot alles eruit is. Als ik een beetje in spanning zit is het nog erger en loop ik de hele ochtend heen en weer. Als het niet echt lukt heb ik ook van die flauw-val trekjes van de pijn. Het gekke is dat ik nu al twee dagen niet hoef... (lekker verhaaltje trouwens, maar goed het hoort allemaal bij het leven)
ook ik heb een spastische darm! bij mij is het zo dat als mn darmen weer es spastisch aan t doen zijn dat ik echt moet rennen naar de wc! dan heb ik ook diaree en moet ik zon 6 keer achter mekaar...heb er een tijdje med voor gehad maar nu kan ik t met mn voedingspatroon aan te passen aardig onder controle houden... want die krampen wil ik echt niet meer iedere dag! en kan bij mn clienten ook niet aankomen dat ik bij iedereen naar de wc moet voor de grote boodschap hahaha erg irri allemaal! liefs marieke
Zwanger? Door de hoge progesteronlevels in de zwangerschap gaan je darmen langzamer werken. Daarom hebben zwangere vrouwen vaak last van verstopping! Ik zie dat je (mogelijke) NOD vandaag is? Spannend, ik hoop dat het raak is.
Hallo dames, Ik ben vorig jaar eind oktober gestopt met de pil en daarna erg onregelmatig geweest. In het totaal ben ik 5 keer ongesteld geworden, nu loopt het de afgelopen maand redelijk terug naar 39 dagen. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen en ben daar nog niet zo erg in thuis, volgens de FF heb ik mijn eisprong gehad op 5 september, betekent dat dan dat ik nu dus een cyclus moet hebben van 33 dagen? Willen jullie mij hier antwoord op geven als jullie eht weten en of mijn grafiekje er gunstig uitziet. Groeten shirley
Ik hoop het... Normaal is echt het eerste dat ik 's ochtends moet naar de wc gaan (helemaal na chinees) maandag thuis bami gehad en gister in het restaurant, dus vond het al zo vreemd. Maar goed ik moet toch tot vrijdag wachten met testen, dus geduld is een schone zaak... He Marieke: join the club... wat apart zeg, zo kom je nooit iemand tegen en nu een paar op 1 dag... Liefs Friendly
Hallo Shirley, Je luteale fase (wat hij nu telt als dpo, days past ovulation) duurt tussen de 10 en 16 dagen, bij sommige vrouwen langer of korter. Als je op 18 dpo zit, kun je testen of je zwanger bent. Als je meerdere tempkaartjes heb, dan weet je hoe lang je luteale fase meestal is. De luteale fase verschilt van vrouw tot vrouw, maar is voor dezelfde vrouw bijna altijd even lang. (Bij mij is dat meestal 14 dagen, maar 1x was het 12 dagen.) Een cyclus van 34 dagen is nu het meest waarschijnlijk voor jou, maar het hangt dus af van je luteale fase lengte.
hoi ik wil even inspringen op de lut.fase! het is niet altijd zo dat je lut fase bij jezelf hetzelfde is...of lichterlijk kan verschillen, ik heb de pech dat ie bij mij altijd verschilt en niet zon klein beetje ook! zo is die van mij een keer 15 dagen geweest, 12 dagen, 16 dagen, 14 dagen en de laatste keer 10 dagen... het kan dus helaas ook voor jezelf nog erg verschillen en dan is t lastig om te kijken wanneer je ongi word! zit er zelf ook mee liefs marieke
Bedankt voor het reageren op mijn vragen! Ik wacht het rustig af bij de ene banner zeggen ze dat ik kan testen op 19 september maar ik hou het wel op de 23e als het zover komt natuurlijk.
Nou dames,ik heb ziekte van Crohn (chronische darmontsteking) dus bij mij varieert het de ene keer moet ik eel hard rennen,en de andere keer moet ik blij zijn als ik 1 ker per week kan. Darmen..........het blijven vervelende dingen! Ik heb het zelf redelijk onder controle met mijn voedingspatroon,maar als ik wel eens zondig en iets neem wat ik lekker vind (bijv stokbrood met kruidenboter)dan is het weer mis! Shirbeuk ik vind dat je een mooi kaartje hebt.Ik heb geen flauw idee of je cyclus nu 33 dagen is,maar ik zie dat je mooi hoog bent na je ei! Houden zo! groeten Simone
friendly, ja ik heb dus dat ik niet na de wc kan whahaha bij mij helpen al die dingetjes ook allemaal niet meer