Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hey Marieke,
    Dat lijkt me heel vervelend. Wat ik o.a. zo handig vind aan de tempkaartjes, is dat je goed kunt voorspellen wanneer je NOD is. Maar bij jou geldt dat dus niet. Dan moet je dus van de langste LF uitgaan...
    Voor mijzelf gaat het ook niet helemaal op. Ik heb 3x een LF van 14 dagen gehad en 1x van 12 dagen. Maar het blijft dus redelijk binnen de perken.
    Weet je wel zeker dat FF jouw eisprong goed bepaalt? Want als dat niet klopt, dan klopt je LF ook niet. Jouw huidige kaartje vind ik bijvoorbeeld erg lastig te interpreteren. Je had vandaag een tempstijging waarvan ik dacht: ook dat zou de eisprong wel eens kunnen zijn (ik hoop dit overigens niet voor je)

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Nou dames

Bij mij is het weer game over
    Ben weer ongi geworden op cyclusdag 28
    Maar wel mooi weer op rit

Me hubby en ik hebben besloten om niet meer te gaan tempen want ik maak me helemaal gek
    En ik kan nu nog janken
    Ik reageer alleen op jullie en hou jullie heus in de gaten

@Diaantje Meid van harte proficiat geniet er maar lekker van

Liefs Tijgertje23

3. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Balen Tijgertje!Ik begrijp dat je even afstand neemt!

liefs Simone

4. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Teigetje, dikke knuffel!

5. Priscilla01

27 jul 2007
    15
    0
    0
    Tijgertje, ik begrijp je wel hoor, ik heb ook besloten als het deze maand niet raak is om te stoppen met temperaturen. Dan gaan we het lekker op gevoel doen. Een stuk prettiger. Ik ben trouwens half juni gestopt met de Pil. We gaan voor een tweede.

En jullie meiden, hoelang zijn jullie bezig?

Liefs Priscilla

6. @ aquilegia,
    ja mijn kaartje deze maand is errug vreemd! ik had ook verwacht dat FF mijn kruis oppeens zou verplaatsten naar gisteren, maar omdat ik nu totaal geen afscheiding meer heb en dat toen wel had denk ik toch niet dat ik gister mn ei heb gehad. ook had ik toen wat last van mn buik... maar ja je weet t maar nooit.
    opzich kloppen mn kaartjes wel alleen die lut fase is dus idd vreemd bij mij waarom dat niet steeds ong. t zelfde is.
    ik heb t eens nagekeken en als ik steeds mn lut. fase rond de 14 dagen zou zetten klopt t niet met de eisprong, dan was mn temp toch hoger of eentonig dus geen eisprong te bekennen....
    maar goed ik moet maar tot december wachten dan kan ik mn kaartjes door een proff laten bestuderen, misschien dat die er wel uitkomen haha
    de huisarts vond mn kaartjes er mooi uitzien, maar of die daar verstand van heeft en dit kan concluderen na 1 minuut weet ik niet...

liefs marieke

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He weet iemand of je aan de temp ook kunt zien of je een mk hebt? Mijn temp is namelijk wel gedaald nadat ik begonnen ben met vloeien?
    Of gaat je temp sowieso zakken als je bloedverliest, want dat is bij je menstruatie normaal ook. Hij zit nog wel net boven de coverline.

xxx Joyce

8. hoihoi was ik weer even, heb wat zitten "spelen"met FF.
    Als mn temp morgen zou dalen tot de 36.9 of daarboven blijft verplaatst FF mn ei naar dag 16! en dan hebben we dus super goed geklust! jahoeeee dan ben ik blij hahaha
    maar goed als mn temp morgen 36.8 is krijg ik een stippellijn... op dezelfde dag t kruis nu staat... blijft dus een vaag kaartje!
    dus maar duimen dat mn temp morgen 36.9 of hoger is want dan hebben we heel goed geklust :D

liefs marieke

9. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @joyce,
    ik heb geen idee meis, sterkte!

@marieke
    ga duimen dat je temp morgen 36,9 of hoger is.

nou ik had verwacht vandaag wel ongie te zijn geworden omdat ik zo'n daling heb gemaakt met mijn temp. maar nog steeds helemaal niks.
    wel wat meer ongikrampen, maar verder....
    ja slijm, maar dit is doorzichtig...
    snap er niks van ben benieuwd wat de temp morgen doet.....

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hier m'n kaartje van vandaag.

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier blijft de temp hoog, sinds gistermiddag wel wat vage ongikrampen, maar op de tampontest is nog steeds niets te zien. Aangezien de postbode nog niet geweest is moet ik tyoch tot morgen wachten met testen. Vind het wel een beetje eng...

Marieke: hoop dat je de gewenste temp krijgt meid!
    Jent: ik weet het niet meid, volgens mij zijn er maar twee dingen die duidelijkheid geven, een bloedtest en een echo...
    Mamajanneke: spannend hoor!

Liefs Friendly

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Kruis gekregen! :D
    Ik ga jullie berichten in de loop van de ochtend nog lezen.

13. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Volgens mij heb je gelijk Friendly en jou empkaartje is mooi en ik denk toch dat je echt een posi test moet krijgen, anders doen we dat tempen toch ook maar allemaal voor niets he!.

xxx Joyce

14. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    friendly, spannend, ik duim voor een dikke plus of streep.

aquilegia, mooi kruis :D

tijgertje, balen dat je weer ongi bent geworden.

jent, toen ik zwanger was was mijn temp 36,9 en later 37, maar ik heb toen maar 2 keer nog getempt, de 2 weken na de positieve test. wat ik begrepen heb uit verhalen is dat je niet aan de temp kunt zien of je een miskraam krijgt, als het vruchtje je lichaam heeft verlaten word je temp pas lager, dus gauw weggooien die termometer :) .
    verlies je nog bloed ?

hier mijn kaartje, met bergen en dalen.

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Aly: we hebben nu genoeg dalen in je kaartje gezien... ga maar lekker verder stijgen nu!

Zit met smart te wachten op de postbode (hij is normaal altijd vroeg, maar heb hem nu nog niet gezien... het is ook altijd hetzelfde! :(

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    hihi meis, jij maakt het wel errug spannend zeg! ;)
    (hoop ook dat de postbode gauw komt, hihi)

17. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Het bloeden wordt steeds minder, gister en vandaag bijna niets meer, dus hoop echt dat het eens stopt ook al heeft dat niets te betekenen, maar toch he! Dit is ook niet handig ik bedoel dan was ik liever ongi en niet zwanger, tenzij alles natuurlijk toch blijkt te zijn. maar ja dat weet ik volgende week pas. Jes1 daarintegen krijgt morgen een echo en die weet dan of alles goed is, die heeft ongeveer hetzelfde probleem, alleen zij had al eerder een echo gehad waar ze over twijfelde dus ben heel erg benieuwd hoe dat afloopt. Maar ja het is toch voor iedereen verschillend he!.

Maar ik hoop dat ik hier nog eens wat mooiere kaartjes te zien kriig. Het schiet niet op he ging het allemaal maar wat sneller.

Ik zal eens even heel hard blazen misschien dat dat helpt. Succes meiden!.

xxx joyce

18. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen,

Ben benieuwd wanneer mijn ei komt,volgens mijn banner vandaag.Maar zelf denk ik van niet.
    Hier mijn temp kaartje!

Toch gek,dit kaartje is anders als de andere 2.

groeten Simone

He Jent,fijn dat het bloeden minder is geworden.Ik hoop voor je dat het stopt!Balen dat je echo pas volgende week is.Ik duim voor je dat alles goed is!

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Jent: een vroege echo is niet altijd duidelijk hoor... Een vriendin van mij had maandag haar echo (6+2 zwanger dmv clomid, dus moest om te kijken of het een meerling zou zijn) maar op de echo niks te zien.Het was gewoon te vroeg, er was alleen een vruchtzakje. Maandag moet ze weer en dan kijken ze of er inmiddels een hartje zit.
    Ze heeft verder al haar kwaaltjes nog volop, maar ze zit nu dus ook in heel erge schrik. Dat had ze niet gehad als die echo een weekje later geweest zou zijn.

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Nee daarom dat zei mijn vk ook dus en ze zegt volgende week met 7 weken en 3 dagen moet in principe alles duidelijk te zien zijn. Want dat zei ze ook idd dat de kans groot is dat je met 6 weken nog niet veel ziet. (zoals nu bij je vriendin het geval is). hoop dat voor haar ook alles goed is en dat jij vandaag of morgen in het roze mag.

xxx joyce

Deel Deze Pagina