Goeiemorgen meiden, gisterenavond heeerlijk geklust maar zal jullie de details besparen hahaha! dus ben eens benieuwd of mijn eitje nu al komt...hier mijn kaartje verder eigenlijk niet veel nieuws Liefs Dimmel
De postbode was er... heb getest en... IK ZIE EEN STREEPJE! hij is echt nog heel erg licht en natuurlijk zijn net de batterijen van het fototoestel leeg... Ik zal morgen weer testen en dan zijn de batterijen opgeladen en kunnen jullie het ook zien... Ben bang en blij tegelijk en mn mannetje.... die weet nog helemaal van niks (o wat een drama, gaan ook nog bij mn moeder eten vandaag en wil nog niks zeggen, hij moet dus wachten tot we weer thuis zijn vanavond... Moet dit even gaan verwerken hoor...
He friendly ik zou zeggen alvast voorzichtig gefeliciteerd en begin er maar aan te wennen en dat blij/bang zijn is heel normaal. yippie!. xxx joyce
Streepje is zo licht omdat het geen ochtendurine is en ik natuurlijk al wel gedronken had... moet dit echt even verwerken, had het eigenlijk zo snel nog niet verwacht!
@Friendly, van harte gefeliciteerd Ik wist het wel! Ik heb zojuist telefonisch de uitslagen van het bloedonderzoek gehad. Alles is normaal, o.a. de homocysteïne (een stofwisselingsfactor, hier heeft mijn zus problemen mee) en de factor V Leiden (dit is een stollingsfactor die voor tromboses kan zorgen in interactie met de Pil of met zwangerschap). Dus alles is OK. Er zijn 2 factoren waar de dokter de uitslag nog niet van had. Dat hoor ik 11 oktober. Maar ik maak me geen zorgen. Zolang ik die ziekte van mijn zus maar niet heb... Op die andere ziektes heb ik niet meer kans dan de meeste andere mensen. Ik moet nog steeds de rest van jullie berichten lezen. Eerst maar eens aan het werk.
friendly, wouww GEFELICITEERD en laat het maar rustig bezinken aquilegia, gelukkig goed nieuws jent zolang je geen krampen en stolsels krijgt, valt het misschien nog meer, we blijven voor je duimen dat het goed gaat.
friendly, ik hoop dat je streep morgen dikker is, en dat je een goede zwangerschap van nog 8 mooie maanden tegemoet mag gaan!
Allemaal heel erg bedankt! Kan het nog steeds niet geloven, maar goed alle testen die ik hiervoor gedaan heb gaven echt helemaal niks.. En ik zij gisteren nog dat ze vanaf maandag bij de lidl mooie thermometers in de aanbieding hebben met 2 cijfers achter de komma, en dat ik daar mooi een paar van zou halen als voorraad. Nu koop ik er denk ik maar 1 voor in de luiertas... Had nog niet gegeten en krijg nu helemaal geen hap meer door mn keel... jeetje had dit echt nog niet verwacht, het is de tweede ronde nog maar. Had hier in mn hoofd echt een jarenplan voor gemaakt...
Ha Friendly, Proficiat meid!Geniet ervan. Je had ook een heel mooi kaartje! Aquilegia,gelukkig is je uitslag goed.Weer een zorg minder. groeten Simone
Friendly, gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan meid. We zeiden allemaal al dat je een prachtige kaartje had.
Ageluigia, Ben blij dat de uitslagen van je onderzoeken goed zijn! Tijgertje23, jammer dat je ongi bent geworden! Op naar de volgende ronde, weer nieuwe kansen!
Dames, mijn temp. is gezakt. Gister had ik 37.00 en vandaag 36.93 Vandaag ben ik wel een uur eerder opgestaan omdat ik eerder moest beginnen met werken(had een belangrijke vergadering) Denken jullie dat het komt doordat ik vroeg ben opgestaan?
@friendly super gefeliciteerd joh! geniet ervan! @aquilegia ben blij voor je dat de uitslagen goed zijn! @ jent gelukkig vloei je minder meid! duim voor je dat t allemaal goed blijft gaan hier mijn kaartje voor vandaag, wat ik gisteren al had gehoopt....mijn temp was vandaag weer vrij hoog voor mijn doen, zo hoop heb ik m nog niet gehad.. mijn kaartje is ook steeds van hot naar her gegaan en nu dus 2 dagen al t zelfde haha...kruis is verplaatst! als dit klopt ( : ) dan hebben we super goed geklust....dus nu maar afwachten, nu is t alleen zo balen dat ik niet weet wat mijn gemiddelde lut.fase is! dus nu is t nog maar afwachten, denk dat ik mn banner afwacht en dat als mn temp dan nog hoog is dat ik dan een testje waag... liefs marieke
@Tijgertje: balen dat je ongesteld bent geworden @Marieke: ik vind je kruis zo logischer staan en je hebt ook nog eens goed geklust! @Firstbaby: 37 of 36.93 maakt niet zoveel verschil. Je hebt altijd toevalligheden. Door het eerder opstaan kan hij ook iets lager uitvallen. Ik zou me niet druk maken, hoor! 36.93 is nog steeds hoog.
Marieke: ik zou ook je banner aanhouden. Dan heb je je gemiddelde LF en als je temp dan nog hoog is heb je zeker een kans. Ga ook voor jou duimen!!![/i]
Idd voorzichtis gefeliciteerd friendly, helemaal super! Geweldig! Nu maar wachten tot je mannetje thuis komt en het goede nieuws hoort! Liefs shirley