Good morning everyone! Friendly: nogmaals gefeliciteerd! Hier is mijn kaartje van vandaag, moet er nu nog een stijging komen boven de 36.9? Of is het goed als hij zo blijft!
Friendly ...van harte meis..is je zoooo gegund... Jent..blij dat het bloeden gestopt is meis...hopen dat het daarbij blijft! voor de rest..duimpjes draaien overuren hier...
Nou heb vanmiddag een nieuwe thermometer gekocht.Ik heb het idee dat die andere versleten is.Nu ging ik dus net even testen. Het is namelijk een thermometer die in 10 sec je temp meet. Vanochtend was mijn temp 36.3. Nu tijdens het testje was hij met de nieuwe thermometer 36.8 en met de oude thermometer 36.5 Tja wat moet ik nu aan gaan houden? Een dezer dagen verwacht ik mijn eisprong,dus wil dan wel de juiste temp meten.Wat denken jullie? groeten Simone
Oei Symoen, je kunt beter niet midden in een cyclus van thermometer veranderen, tenzij hij echt kapot is. Ik zou wisselen bij de volgende cyclus. Ik heb zelf een dag of 10 elke dag met 2 thermometers gemeten en het gemiddelde genomen Ja, zo gek ben ik nou. (die oude gaf opeens een rare waarde, vandaar mijn wisseling). Ze bleken toch ongeveer hetzelfde te meten, dus ik ben nu op de nieuwe over gegaan.
Ha Aquilegia,ja ik denk dat ik de rest van de cyclus met alletwee meet,maar de temp van de oude invul op ff.Omdat het hele kaartje dan met dezelfde thermometer is ingevuld. Dan start ik de volgende cyclus wel alleen met die nieuwe. groeten Simone
Hey Meiden, Willen jullie misschien even naar mijn kaartje kijken, moet mijn temp nou nog hoger gaan liggen of denk je dat het goed is zo! Sorry hoor maar dit is de eerste maand dat ik met temperaturen begin en weet er nog niet zoveel van af misschien kunnen jullie me meer zeggen! Liefs shirley
Zwangeren gefeliciteerd! Toppie! Hier geen nieuws, ben alleen blij dat ik morgen weer aan de Provera mag beginnen... Nieuwe ronde, nieuwe kansen
friendly gefeliciteerd hoor! @ jent, fijn dat het bloeden minder wordt en hopelijk zie je bij je echo binnenkort een prachtig wondertje! nou en ik ben zoals was te verwachten naar de volgende ronde. al was mijn temp wel weer gestegen. maar goed. nu dus een cycles van 34 dagen en dit hou ik mijn banner maar even aan. mocht ik weer een korte cycles tegemoet gaan, weet ik dat weer en anders duurt het wachten wat minder en hoef ik minder negatieve testen te zien
shirley, je kaartje is mooi en om zwanger te zijn is dit een mooie temp, volgens mijn gyn is de laagste temp je eisprong[dag 19], dus ff heeft het kruis een dag te laat. mamajanneke, balen dat je weer in een volgende ronde zit. hier mijn kaartje, ik verwijder, mijn temp van vandaag, morgen weer, ik heb ontstoken keel en neus amandelen, maar ik vond het wel leuk staan slechte nacht gehad.
Hoi meiden, Hier geen tempkaartje meer, wilde eerst doortempen tot na het weekend, maar omdat ik al zo giga misselijk ben en echt heel slecht slaapn had het tempen geen zin meer. Mijn mannetje is echt heel erg blij, zonet weer getest en het streepje is al iets donkerder dan gisteren (maar nog steeds wel licht) zal later even kijken of ik er een foto van kan maken. Bedankt voor alle felicitaties! Het is nog heel onwerkelijk, eerlijk gezegd hadden we het beide nu nog niet verwacht. Liefs Friendly
Mamajanneke, balen voor je maar positief naar de volgende ronde! Aly, Bedankt voor je reactie, ik dacht ook al dat mijn eisprong een dag eerder was, maakt niet uit heb ik in ieder geval goed geklust, toch! Friendly, Heerlijk gevoel lijkt me dat hoop dat ik en meerdere hier ook gauw goed nieuws hebben. Ben benieuwd naar je foto van de test! Zet je hem in je album? Liefs shirley
Shirbeuk,je hebt echt een moo kaartje.Houden zo,dan zien we jou ook in het roze! Mijn temp kaartje voor vandaag,ik hoop dat ik vandaag een positieve ovulatietest heb.Temp is iets gestegen.Straks een testje doen! groeten Simone
symoen, bedankt ik heb namelijk geen idee wat een mooi kaartje is omdat dit zoals eerder gezegd de eerste maand is dat ik temp. Ik hoop dat je ovulatietest positief is, succes! Liefs shirley