shirley, je kaartje ziet er mooi uit, maar zo te zien word je met een hoge temp ongi, dag 4 was je temp lager, dat houd in dat je op je ongi moet wachten en je niet zoveel aan je temp kunt zien of je ongi word, jammer dat je de eerste 2 dagen niet hebt getempt. simone, ik hoop dat je ovulatie test positief is. mamajanneke, dank je, ik zal de komende nacht niet zoveel last hebben van een loop neus, dus weer lekker kunnen slapen. de amandeltjes gaan er niet uit die blijven lekker zitten waar ze zitten
Helaas, mijn camera heeft te weinig pixels om de test er fetsoenlijk op te krijgen. Ik test zondag of maandag weer en als de streep dan net zo donker is als de controlestreep dan zet ik hem in mn album. Shirley: mooi kaartje hoor, wordt bij jou ook spannend de komende dagen! Dimmel: stijgen meid! Je verdient een kortere cyclus! Daantje86: jij schiet ook al mooi op, nu wel weer verder stijgen he... Simone: hoop dat je ovutest positief is, dan heb je in ieder geval goed geklust! Mamajanneke: balen van je ongi, maar positief naar de volgende ronde! Liefs Friendly
Hallo allemaal, Ik kom mijn kaartje ook weer eens plaatsten. Zag dat er nog meer op de wachtbank zitten. Wat duurt dat lang he... Shirly: die van jou ziet er super uit meid! Zie dat we gelijk lopen in de cyclus, alleen jij bent een dagje verder. Spannend he! Gr Droom
Hier is weer mijn kaartje. Ik denk dat mijn cyclus 2 dagen langer zal duren dan vorige maand, want mijn eisprong was op dag 18 en vorige maand was mijn eisrong op dag 16. Denken jullie ook niet dat mijn lut. Fase langer gaat duren omdat mijn eisprong deze cyclus later is gekomen? Wat vinden jullie van mijn kaartje?
Hey meiden, ik hoop dat mijn mooie kaartje( wat jullie zeggen) uitloopt op een positieve test! Firstbaby; jouw kaartje ziet er ook niet verkeerd uit, wanner ga je testen? Droom: Idd we lopen ongeveer gelijk ik ga volgende week testen en ji? Hou me op de hoogte ok! Friendly: Jammer dat je camera de test niet fatsoenlijk op de foto neemt, maar ja joh je bent ZWANGER, daar gaat het om toch! En die foto komt heus nog wel. Dimmel; Ik hoop ooko dat je temp nu gaat stijgen! Ik duim voor je! Liefs Shirley
Firstbaby, de lut fase is altijd 14 dagen. Zou dat aanhouden voor de lengte van je cyclus. 14 dagen na je eisprong is dus je nod. Mooi kaartje hoor! Gr Droom
De lut. Fase kan volgens mij varieren van 11 tot 18 dagen. Dat is niet bij elke vrouw 14 dagen. Althans dat zei aguilegia. In mijn vorige cyclus was dat 13 dagen. Mijn eisprong is deze maand 2 dagen later dan vorige maand, dus ik test waarschijnlijk pas als ik 2 dagen over tijd ben!
goedemorgen! lut. fase kan idd bij iedereen verschillen hoor! dus dat t altijd 14 dagen is klopt niet. bij mij is die altijd verschillend! tussen de 10 en 15 dagen! tis nu bij mij afwachten hoeveel t deze maand is. er zijn vrouwen warbij het wel altijd gelijk is, maar dus niet bij iedereen hier mijn kaartje voor vandaag, temp wel gezakt, maar omdat de rest van mn kaartje ook al zo op en neer gaat denk ik niet dat dit al veel zegt. afwachten wat de temp morgen is dus. is die lager dan 37.0 dan weet ik genoeg! liefs marieke
Marieke: Ik hoopdat je temperatuur of gelijk blijft of weer gaat stijgen! Ik duim voor je! Je hebt idd gelijk dat de rest van je kaartje ook op en neer gaat dus ik weet het ook niet, afwachten maar, succes! Liefs shirley
daantje, friendly en shirbeuk: thnx dat jullie zo met me mee leven...ik hoop ook dat deze korter is maar goed we zullen zien...flink klussen dan komen we er wel haha! dikke knuffel voor jullie!
Dimmel, zoals je kan zien in mijn onderschrift heb ik ook een periode gehad dat het maar duurde en duurde en hij loopt vanzelf een keertje terug! Echt waar! Hoop ook voor jou dat dat snel gebeurd! Liefs shirley
ja ik zie het maar als ik dan kijk naar 95 dagen dan word ik nu al gek haha! maar goed we zullen zien... Als het lang duurt zal er wel een reden voor zijn!
Ja meid het zal hopelijk niet hetzelfde als mij zijn! Je wordt er idd gek van en denkt kom nou maar dan kan ik weer opnieuw( dat dacht ik tenminste)! Maar ik ga duimen dat het voor jou gewoon opschiet allemaal! Liefs shirley
ja zo dacht ik al bij die 76 dagen haha..maar goed ik duim ook voor jou dat je snel mama mag worden...ga nu wat eten... dikke knuff Melissa
dank je shirley, ik hoop ook dat ie t zelfde blijft maar hoop nog meer op een stijging hahaha bij jou is t ook spannend aan je banner te zien liefs marieke
Ja idd marieke, Gelukkig heb ik veel te doen het weekend, veel verjaardagen etc. Kan ik mijn gedachten op iets anders zetten. Weet ook echt niet of ik me heel anders voel! Heb wel een aantal dingetjes maar kan ook zijn van fysiotherapie ( loop daar voor mijn knie, Ben in juli geopereerd aan mijn knieschijf) en daar heb ik ook spierpijn van! We houden elkaar op de hoogte ok! Liefs shirley
Nou helaas weer een negatieve ovulatietest.Maar hij zal toch een dezer dagen wel komen hoop ik! groeten Simone