Joepie, ben bloedvrij! (t zijn de kleine dingen die het doen ) dinsdag bloedprikken en daarna nog gesprek gyn en daarna hopelijk weer tempen en clomidden! fijn weekend joyce, wanneer heb je je echo?
Ik heb woensdag om 12:50 de echo. Dus nog maar 3 nachtjes slapen eindelijk. Het bloedverlies lijkt nu eindelijk echt gestopt te zijn. Vanaf woensdag was het eigenlijk al bijna niets meer, maar je spot echt alle kleine beetjes he haha. Maarre ik probeer zo snel mogelijk wat te laten weten als het zover is. Mooi kaartje daantje86 xxx joyce
ik denk dat je op dag 11 dpo je innesteling hebt gehad tenzij je zegt ik heb toen ook eggwhite slijm waargenomen. Maar ik ga er vanuit als je temp blijft stijgen dat je gewoon op dag 11 je ei hebt gehad. Je hebt sowieso goed geklust of nou dag 11 of 11dpo is. Dus het is gewoon afwachten en hopen dat de temp zo mooi blijft stijgen. Succes meid. xxx Joyce
Heb inderdaad mijn kruis gekregen! Ben zo blij! Na de eerste laaaange ronde nu een lekkere korte :-D \/ Hier mijn kaartje
Aquilegia, bedankt voor al je antwoorden...fijn dat iedereen je hier weer een stapje verder kan helpen! Ik vind het zo zonde als je een maand verloren laat gaan, doordat je bijvoorbeeld verkeerd klust. Dan maar wat eerder beginnen met regelmatig klussen. Ik denk dat je gelijk hebt hoor.
@Aly: beterschap! @Rensie: fijn een positieve uitslag @Daantje86: wat een mooie stijging, hopelijk betekent dat goed nieuws! Volgens mij is dag 11 toch de meest waarschijnlijke ovulatiedatum. @Jent: alvast sterkte/succes bij de echo, hopelijk is het allemaal goed. @Freesia: feli met je kruis... @Meetje: graag gedaan, hopelijk komt je ovulatie nog.
Dames hoe gaat het hier? Ben gisteren niet geweest, moet een heel stuk doorlezen... Nou hierbij mijn kaartje! Wat vinden jullie van de dip van gisterochtend. Ik dacht echt dat ik gisteren later op de dag ongi zou worden of vandaag. En hoe kan het nou dat er geen spoor van te bekennen is, geen buikkrampen en mijn temp. is gestegen
Hey dames daar ben ik weer! Firstbaby; idd even een dippie maar dat komt hopelijk weer goed. Ik zie dat je vanaf vandaag kan testen wanneer ga je dat doen? Ik zet mijn kaartje er ook weer even op! Liefs shirley
shirbeuk je hebt echt ook een mooi kaartje! Het zou mij niets verbazen als het raak is want je temp stijgt nog steeds. Ik ben benieuwd. xxx joyce
Jent; Ik ben ook wel heel erg benieuwd, ben af en toe een beetje misselijk maar nier dat ik moet overgeven. Heb wel sinds gisteren hele gevoelige borsten. Denk woensdag of aankomende zaterdag ga ik testen! Jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Liefs shirley
Goedemiddag dames, Ik snap het niet meer,ik had eigenlijk wel verwacht mijn ei gehda te hebben,maar nog steeds geen spoor.En nu zijn mijn ovulatietesten ook op,dus dan maar afgaan op de symptomen.Normaal heb ik dan pijn in mijn zij en zere tepels,maar nu nog geen van dat alle. Ik zit nu op dag 20. Ik zet mijn kaartje er op,is kijken wat jullie denken. Shirley,ik ben heel benieuwd als jij gaat testen van de week! groeten Simone