Bedankt Firstbaby en symoen! Ik hoop eerlijk ook dat het raak is nog even geduld! Moeilijk maar ik hou het wel even vol nog! Symoen ik vind het moeilijk te zeggen ik hoop dat je snel een kruis krijgt! Liefs shirley
hallo dames! hier is t game over! ontzettende krampen en al klein beetje oranje bruinig in inlegkruisje en bij afvegen, zal vandaag wel doorzetten! helaas pinda kaas! volgende maand gaan we smeppen haha suc6 iedereen! liefs marieke
Hey marieke, wat hoor ik nou! Jammer meid maar volgende maand nieuwe kans! Ik blijf je volgen hoor! Liefs shirley
Hi meiden, Ik kom even buurten, zie dat er heel wat afgekletst wordt, dus ik ga maar niet alles doorlezen. Ik lees wel tussen de regels door dat het hier aardig spannend is voor een aantal dames! @Aquileria, ik zie dat je ei gespot is en net daarvoor geklust! Mijn duimen draaien voor je! Ik zit nog in het begin van m'n cyclus dus plaats m'n kaartje nog niet... kan nog wel even duren voordat m'n ei gespot wordt... Maar ik ben er tot nu toe lekker rielekst onder... Verder veel succes voor allemaal! Ik kom nog wel eens koekeloeren!
hallo iedereen hier me'n eerste kaartje terug, ben nu kerjeus wat de temp gaat doen. Als ik de 2 dagen niet als ongi mag aanzien gaan we het de komende dagen merken. Ik hoop dat ik vandaag op eidag ben , dag 14 na zachtjes verlies. Ik hooooooooooooooop het zo Laat ons hopen dat ik morgen weer een stijging krijg.
marieke, balen dat je ongi bent geworden. shirly, spannend die laatste dagen. zico, ik hoop voor jr dat je eitje eraan komt. firstbaby, ik zou er een test tegen aan gooien. alle meiden die op hun eitje wachten, succes met klussen. mijn temp is gedaalt, ik denk niet dat het er deze ronde inzit. donderdag is mijn nod. vanmiddag naar het fertilitietscentrum en de volgende ronde IUI, spannend.
kaartje van vandaag, geen mega stijging maar een klein beetje. heb weer aan het toveren geweest en als de temp nu omhoog gaat dat heb ik dag 15 ei, iets dat ik nooit heb gehad, dat gaf hij de cyclus dat ik zwanger was geworden toen ook aan, maar de gynocoloog zei dat ik op dag 14 toch ei had gehad en FF ernaast zat. Hoop nu dat het ook zo is. Nog een paar dagen geduld. Langs de ene kant hoop ik weer een mooi verjaardagscadeauke te krijgen. Indien ik 1 van de eerste volgende maanden zwanger zou geraken dan kan op op onze verjaardag zijn. Maar ja niet teveel hopen natuurlijk he Aly je hebt weer een mooi kaartje ik hoop dat je weer snel zwanger bent. Zelf ondervind ik dat ik het heel moeilijk heb sinds m'n zus nu zwanger is. Kan het nog geen plaatske geven, kijk er zo tegenaan tegen de kermis bij m'n grootouders volgende week. Was ons moment te vertellen dat we zwanger waren aan de familie en nu zal zij het doen, denk dat ik het gewoon afbol als het zover is.
moet niet maar mag, zo kunnen we allemaal volgen, ik begin meestal kaartje te plaatsen als de ongi gedaan is.
Je hebt een mooi kaartje daantje86, maar ik zie dat je nog een tijdje moet wachten voordat je een testje kunt doen. Wat een frustratie. xxx joyce we zullen voor je duimen.
Aangezien je pas op dag 24 van je cyclus zit en meestal cyclussen van in de 30 dagen hebt gezien je banner. Dat bedoelde ik. xxx Joyce
Dus daarom zei ik wat een frustratie daar bedoelde ik mee dat lange wachten snappie. Ik hoop dat het raak is je kaartje ziet er wel zo uit zoals het nu gaat. xxx joyce