Goedemorgen meiden! Zat hier even terug te lezen, op de dagen voordat ik wist dat ik zwanger was (hmmm zelfkwelling?). En zag dat ik toen ook bezig was met sollicitatie. Weet niet of ik het hier al heb geschreven, maar die baan die heb ik wel binnen! Ik had mijn nieuwe werkgever vlak voor ik werd aangenomen wel verteld van de prille zwangerschap, en inmiddels dus ook moeten vertellen dat het helaas niet zo mocht zijn. Nu weet ik in ieder geval wel dat mijn baas absoluut geen probleem van maakt mocht ik weer zwanger zijn. Is toch ook wel een fijn gevoel, al had ik natuurlijk liever nog gewoon zwanger geweest nu. Hopelijk tot gauw! Wij gaan over ene paar dagen op vakantie, even tijd om lekker na te denken en wie weet kom ik me dan snel weer bij jullie voegen, al weet ik nog niet of ik dan weer ga tempen.
Goedemorgen meiden, Hier mijn kaartje vannochtend even een kleine daling hoop niet dat dat doorzet! Liefs shirley
Daantje86: je mag testen als je normale luteale fase lengte voorbij is, hoor! Je hebt nu gewoon een korte cyclus en het ziet er heel goed uit.
Bij mij is het ook GAME OVER! Ben vanochtend ongi geworden. Ik zal de komende tijd mijn kaartje niet meer plaatsen. Misschien ga ik mijn kaartje deze maand niet op ff bijhouden.. heb het gevoel dat ik er dan meer bezig ben! De andere dames... veel succes!
he meiden ik mag op de wachtbank eindelijk......... Heb vanmiddag de ovutesten binnen gekregen en kijk heb gisteren een eisprong gehad op 14 dagen na het vegen, ben sinds de curretage nog niet ongesteld geweest.
Zico, bij een ovulatietest moet de test-streep toch (ongeveer) even dik zijn als de controlestreep? Bij jou is de teststreep nog wel lichter dan de controlestreep. Volgens mijn bescheiden mening moet je nog even doortesten en -klussen. (of het kan aan de foto liggen)
ik denk dat m'n ei gisteren geweest is, had toen ook dat gevoel als toen. ga morgen nog eens testen is de test lichter dan weten we genoeg he
wat fijn zico, eindelijk schuif je door van het ene wachtbankje naar het andere wachtbankje, heb je wel goed geklust denk je?
Klussen was geen probleem, bijna elke dag soms voormiddag soms late avond. Ventje vroeg ook hebben we het dan goed gedaan of wat moeten we nu dan doen. Ga vandaag ook nog klussen en dan een dagje weer ertussen.
@zico Volgens mij is die test niet positief hoor! Hij moet even dik/roze zijn dan de andere.. sorry als k het fout heb..
heeft nog iemand een daling gehad en toch zwanger! Hoop dat ie weer omhoog gaat morgen! liefs shirley
Shirbeuk en aguilegia: ja jammer he, maar ben alweer in ronde 4! Hopelijk is het deze maand raak. Ik moet er niet teveel mee bezig zijn.. Ik hoop dat het voor jullie deze maand WEL raak is! Ik blijf meelezen.