Shirley,jammer van die daling,hopelijk is morgen je temp weer omhoog! Daantje86,mooi kaartje,hopelijk blijft ie zo mooi! Wat vonden jullie van mijn kaartje,denkt er iemand dat de eisprong al is geweest? groeten Simone
http://www.fertilityfriend.com/ttc/char ... 2007-09-11 Ik snap niets van dat hele FF...wie helpt mij?
Hé Eimat, Als ik op jou link klik van ff,dan krijg ik mijn eigen kaartje te zien Hoe kan dat nu? groeten Simone
Dat bedoel ik ...ik snap er helemaal nix van ook niet van dat ding hierop zetten. Hoe moet ik dat doen? HELP!
Ha Eimat, Je gaat op de ff pagina op je temp kaartje staan,je drukt er dan met je rechtse muisknop op,en dan save je het plaatje.Dan ga je naar de site imageshack.us. Daar brows je je plaatje en dan druk je op host it.Dan krijg je en aantal codes,het zijn geloof ik 4 balken,dan pak je de tweede balk,daar ga je op staan,klikt,de gehele code wordt blauw,dan rechtse muisknop copy,en dan in je bericht op zwangerschapspagina pasten! Dan moet het lukken! Ik zou zeggen probeer het even. groeten Simone
Jaaaa goed! Alleen kan ik er niet veel uit op halen.Zo te zien ben je niet op dag 1 begonnen met tempen,en je hebt een aantal open rondjes. Je kunt het beste beginnen op dag 1 (dat is bij deze cyclus natuurlijk niet meer mogelijk) en dan elke dag op dezelfde tijd als je wakker wordt (van de wekker= op een vaste tijd) als eerste je temp opnemen. Hoe lang is je cyclus normaal gesproken?
Hey symoen, Ik hoop ook dat ie omhoog gaat maar ik snap voor de rest nog niet veel van het temperaturen om te zien of jij al een eisprong gehad moet hebben Had graag tegen je gezegd dat ik het wel zie! Liefs shirley
de laatste keer 23 dagen en daarvoor 28 en daarvoor nog de pilongi... Wat betekenen die rondjes eigenlijk? Ik zag dat zoveel mensen op ff de temp bijhielden dus ik d8 ik probeer dat ook eens voor de lol maar ik snap er weinig van...mijn engels is ook niet op mijn best namelijk. Ik denk dat ik mijn eisprong altijd ook goed voel...echte krampen in mn buik maar ik dacht laat ik eens kijken wat de temp ervan zegt
Daantje wanneer ga je testen! Ben benieuwd ziet er goed uit meid! Laat het wel even weten he! Liefs shirley
moet nu echt gaan...koeien melken. Kom vanavond wel ff kijken wat jullie ervan gemaakt hebben. en wat de uitleg erbij is. doei doei
Ha Eimat, Die open rondjes betekenen dat er iets was,bijv op ander tijdstip getempt,of slecht geslapen of ziek,enz.Die dichte rondjes zijn normaal/goed. Eigenlijk is het niet heel moeilijk hoor.Zoals ik al zei gewoon er voor zorgen dat je altijd op een vast tijdstip tempt,dat je als eerste tempt als je wakker wordt (dus niet eerst veel woelen/ronddraaien of gaan plassen of rechtop gaan zitten,maar stil blijven liggen met thermometer binnen handbereik) Dan je temp invullen op FF. Verder kan je bij cerviral fluid je slijmwaarnemingen invullen,en bij insemination kun je invullen wanneer jullie geklust hebben. groeten Simone
ok dank je, heb in elk geval weer heel wat geleerd deze avond. Ik hoorde ergens anders dat de ff ook nog aangaf wat je kans zou kunnen zijn deze maand? waar kan ik dat dan vinden? Vanaf volgende maand zal ik vanaf het begin bij houden, kijken of mijn gevoel overeenkomt met wat ff zegt.
Hé Eimat, Dat weet ik ook niet.Ik weet wel dat ff op een gegeven moment een rood kruis gefft met ondoorbroken streep of een stippellijn streep,en op de plek waar dat kruis staat daar was je eisprong. groeten Simone
Jeetje Daantje86.... ik ben wel jaloers op jouw kaartje hoor. Zal wel spannend voor je zijn, deze dagen! Symoen, we lopen gelijk... ik kan aan jouw kaartje oook niet veel zien. Aan de mijne ook niet. Maar ik probeer het tot en met vrijdag zo te houden, want mijn vriend is een weekje weg... zal je zien dat ik precies deze week ovuleer Afwachten maar weer.
Hé Meetje, dat is grappig dat we tegelijk lopen!Jij hebt ook al zo'n vreemd kaartje. Ik had daarstraks pijn rechts onderin mijn buik,dus dacht o misschien heb ik wel mijn eisprong,maar normaal is die pijn er continue en nu niet. Maar heb wel zere (.)(.)! Woensdag moeten we naar het ziekenhuis,vind het erg spannend.Ben benieuwd,ik hoop of ze me kunnen vertellen of ik een eisprong heb gehad. groeten Simone
firtsbaby, balen van je ongi , succes de volgende ronde. shirley, jammer dat je temp daalt. gister zijn we in het ziekenhuis geweest, heb ik me gelijk me moeten prikken , ik ben er niet zo gek op om een naald in mezelf te zetten, maar ik heb het gedaan en het viel wel mee. mijn lichaam heeft er zin in , vanacht ongi geworden, dus volgende week donderdag de eerste fm, zaterdags de tweede[als dat nodig is], zondags pregnyl spuiten en dan dinsdags IUI. mijn kaartje nog even