hallo iedereen, heb vandaag nog eens een ovutest gedaan en 2 de streepje is zo goed als verdwenen en vele lichter van kleur als vorige. Hier kaartje.
Hier mijn kaartje voor vandaag! Ik denk dat de eisprong vandaag is,heb nu pijn in mijn rechterzij Dus ik verwacht morgen een tempstijging! Zico,nu blijven stijgen voorlopig! Aly,wat goed te horen!
ik denk wel dat ik ongi ga worden omdat me temp gezakt is maar kan die lage temp niet omdta ik nu langer geslapen heb als de anere keren
simone, jeee eindelijk een eitje, ik hoop dat je temp morgen stijgt zico, spannend weer op de wachtbank, goed dat je je lichaam zo goed kent aquilegia, je temp is wat anders dan de andere keren, ik hoop op een positieve test.
hey meiden, ben er eventjes niet geweest maar ja zit alweer op dag 30 en nog niets te zien van een eitje hier me kaartje weer eens zondag is me temp hoog omdat ik om half 6 wakker werd en moest echt nodig naar het toilet dus dacht dan maar de wekker om kwart na 6 uitzetten en later tempen. Liefd Dimmel
Goedemorgen meiden! Dimmel; Wanneer komt je eitje nou eens! Hoop snel voor je meid. Daantje; mijn temp was gisteren ook gezakt en nu weer gestegen dus ik hoop ook voor jou. Wanneer verplaatst het kruis eigenlijk? Aquilegia; jouw kaartje ziet er ook gunstig uit hoor! Symoen; Hoop dat je eitje vandaag was en dat je idd gaat stijgen morgen Liefs shirley Heb ook weer mijn kaartje geplant!
IK denk pas zaterdag als ik dan nog niet ongi ben! Want als ik eerder test en hij is nega dan weet ik alweer dat ik er enorm mee ga zitten, dus ik wacht rustig een paar dagen af! Liefs shirley
@Firstbaby: jammer dat je naar de volgende ronde bent... @Symoen: volgens mij moet je eisprong nog komen. @Eimat: je bent nog op tijd begonnen deze ronde, hoor! Die eerste dagen zeggen toch niet zoveel. Een open rondje betekent dat je eerder of later hebt getempt. Dit verstoort als het ware het beeld. Eerder opstaan = meestal lagere temperatuur dan normaal. Uitslapen = hogere temperatuur dan normaal. Probeer zoveel mogelijk op een vast tijdstip te tempen, vooral rond de eisprong. FF geeft inderdaad je kans aan, maar alleen als je VIPmember bent. @Meetje: eisprong moet nog komen... @Aly: succes met de IUI, hopelijk leidt het snel tot resultaat.... Ik hoop het ook! Stiekem heb ik erg goede hoop deze keer. Ik dacht gisteren "ik kan wel een half glas rode wijn nemen' (de fles stond nog open van bezoek van de vorige dag) maar ik vond het net zo vies als toen ik zwanger was (niet dat ik toen dronk, maar ik nam wel eens een slokje uit het glas van mijn parter om te proeven en al snel vond ik rode wijn heel vies - witte trouwens niet). Ik heb dat halve glas dus maar laten staan. Koffie vind ik ook niet meer lekker na het eerste kopje. Maar ja, we moeten realistisch blijven.... @Daantje: gek, je kruis verplaatst. Maar gelukkig heb je wel goed geklust.... Toch blijft dag 11 ook een mogelijkheid, hoor! Ik zou niet durven zeggen of het dag 11 of dag 22 is geweest. @Dimmel: jammer dat je weer zo'n lange ronde hebt. @Shirley: ziet er mooi uit! Oef, spannend! Al op 13 dpo....
@shirbeuk ja ben erop aan t wachten maar ja heb t gevoel dat ik weer un lange cyclus krijg @Aquilegia ja volgende maand moet ik zowiezo terug naar de dokter ook al was ik ongi geworden dus ben eens benieuwd wat ze gaat doen
hai meiden, wat spannend zeg hiero. o en dat wachten is echt vreselijk. meiden die wachten sterkte met wachten. en meiden die ongie zijn geworden, flink balen, en hopelijk de nieuwe ronde wel roze. ik zet mijn temp kaartje ook even neer, vind m wel grappig, want ik ben een echte jojo
Aquilegia,ik denk/hoop dat de eisprong vandaag komt.Ik vraag morgen in het ziekenhuis of ze kunnen zien hoe het zit. Heb nu ook veel slijm,vandaag. groeten Simone
ik wil je voor morgen even sterkte wensen en hoop dat alles goed mag zijn morgen! hoe gaat het nu verder?
hoi je kruis kan verplaatst zijn omdat je op 13 september niets heb ingevult als je daar nu ongeveer wat invult zul je zien dat je eisprong terug gaat ik had dat namelijk ook en het klotpte precies