@mamajanneke Bloedverlies is sinds vrijdagavond echt gestopt. Ik blij. Verder heb ik sinds gister en vandaag wta last van gele afscheiding (lekker vies weer). En verder voel ik me prima. Eerder moe veel plassen dat was het wel. xxx Joyce
@joyce (jent) meid dat is fijn dat dat bloeden gestopt is! en dat moe zijn en veel plassen hoort gewoon bij zwanger zijn. de gele afscheiding ken ik niet, misschien dat je een schimmelinfectie hebt? zou ik morgen gewoon eens vragen. verder ben ik blij te lezen dat t beter gaat! ben benieuwd morgen.
Tja ik zal zo snel mogelijk bericht geven van de uitslag, wanneer ik het aankan. Weet echt nog niet hoe ik bij slecht nieuws ga reageren. xxx joyce
Hey meiden ben ik weer, Succes Jent met de echo! Marieke; Idd hoop dat hij morgen ook hoog is, in ieder geval nog niets te zien qwa ongi( Duimen) dat dat zo blijft! Liefs shirley
Succes jent.. (beetje laat?) Weet je wat me opvalt, dat de meeste mensen echt 4 a 5 dagen ongi zijn.. ik zit op dag 9 en heb er nog (wel minimaal maar toch) last van..
denk het wel, tenminste als het aan mn gevoel ligt wel, nu kijken wat mn temp doet. Ik probeer een keer voor de lol te kijken of de temp met mn gevoel overeenkomt
Mieke ziet er ook goed uit hoor! Volgens mij wordt het spannend de komende dagen voor meerdere hier! Liefs shirley
Haha BD ik check hier ook af en toe om eens te leren van de kaartjes en zo. Thanks Shirley, I hope so! Ben erg benieuwd, alhoewel mijn gevoel toch heel nuchter blijft en denkt dat het niet zo is. Ik denk dat dat eigenlijk wel uit zelfbescherming is. Bang om te enthousiast te worden of bang dat het in ene raak is?