Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

2. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Hier mijn kaartje voor vandaag, dacht ik gisteren ik stijg weer daalik vannochtend weer!

Liefs shirley

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @BD81: ziet er goed uit, maar het hangt van de gemiddelde luteale fase lengte af. Zelf zou ik trouwens de eisprong bij jou op dag 16 zetten.

@Mieke: ziet er ook goed uit, maar het hangt van de gemiddelde luteale fase lengte af. Er kan nog van alles gebeuren...

@Daantje86: wow, wat een mooie stijging.... :D ik hoop voor je dat dit goed nieuws is!

@Zico: waar zou FF jouw kruis zetten? Ik denk dag 14 of dag 15. Je hebt in ieder geval je eisprong gehad & goed geklust, daar gaat het om...

@Symoen: ik denk wel dat je ei eraan komt, je temp is nu mooi laag. Vervelend dat het zo lang duurt.

@Shirbeuk: spannend, je temp is nog niet echt "afgestort" dus volgens mij is er echt nog wel hoop, ondanks de daling. Maar liever blijf je gelijk of ga je omhoog natuurlijk.

4. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Aquilegia; jouw kaartje ziet er super uit meid! Wanneer kan je testen of ga je testen?

Symoen; Denk idd ook dat je ei eraan komt!

Eimat; volgens mij is je ei geweest!

Daantje; spannend he!

Liefs shirley

5. hey shirley balen meid maar zoals aquilegia als zei er is nog wel hoop... afwachten dus wat je temp morgen doet!

aquilegia jij hebt een mooi kaartje! hopelijk blijft die van jou mooi hoog!

ik zet mn kaartje er niet op omdat t niet boeiend is voor mn kruis. ook zal ik wat minder op de site komen...ik zal een aantal van jullie in de gaten houden want zo nieuwschierig ben ik dan ook weer wel, maar verder probeer ik wat afstand te nemen...

liefs marieke

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn luteale fase is meestal 14 dagen (1x was hij 12 dagen). Ik kan/mag dus niet eerder testen dan dinsdag a.s. Mijn kaartje is altijd mooi :oops: Pas 1 dag voor de menstruatie "stort mijn temperatuur af" zoals ik dat dan zelf noem: in 1x een forse daling van minstens 0,2 graad. Maar ik heb er deze keer wel een goed gevoel bij: het 2e kopje koffie vind ik vies (hoewel ik dat wel vaker heb in de luteale fase), rode wijn vind ik heel erg vies, ik ben onverklaarbaar moe.... Doet me erg aan mijn 1e zwangerschap denken. Maar ik moet eerlijk zeggen: toen had ik dat allemaal pas NA de NOD. Dus ik moet mezelf niet gek maken.... :)

Vanavond op kraambezoek; gelukkig bij een stel dat er járen over gedaan heeft om dit kindje te krijgen, dus je kunt niet met goed fatsoen jaloers op ze zijn.

7. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh ja als je kaartje altijd mooi is is het ook weer lastig, maar ik duim voor je meid!

Bij mij ook nog niets te bekennen maar ik weet mijn lf niet, dus weet ook niet wanneer ik kan testen hou het wel op zaterdag of zondag!
    Dan zit ik op 17/18 DPO.

Liefs shirley

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Mijn kaartje van vandaag!

9. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ziet er ook mooi uit freesia.

Echt er zitten mooie kaartjes bij hoor van veel meiden.
    Ben benieuwd!

Liefs shirley

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je Aquilegia.
    Als je bij mijn vorige FF kaartje kijkt van mijn vorige cyclus dan heb ik of mijn ei op dag 25 of 29 gehad, dus de luteale fase was daar of heel kort of maar 12 dagen.
    Hoe bedoel je verder, dat het daarvan afhangt dan?
    Ik weet dat het de innestelings periode is en die moet max. 10 dagen zijn toch wil het lukken?

11. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    @Aquilegia: Spannend!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Aquilegia op dag 14, daarom heb ik hem vast gezet. ook de curverlijn wordt zo aangegeven.

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik bedoel dat het er NU goed uitziet, maar het het allemaal nog kan veranderen. Mijn kaartje is altijd "mooi" maar de laatste dag voor mijn menstruatie gaat de temp opeens naar beneden dan weet ik het... Als je luteale fase 12 dagen is, interpreteer ik een kaartje anders op 11 dpo, dan wanneer de LF 14 dagen is. Ik kan wel gaan roepen, "wat een mooi kaartje" maar dan maak ik je misschien blij met een dode mus.

Met die innestelling zit het heus wel goed als je LF 12 dagen is, geen zorgen.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Je hebt gelijk. Ik had het dus toch goed begrepen zo, thanks! ;)

15. Eimat

Eimat Niet meer actief

ik dacht ook al dat ik mn ei had gehad, ik voelde hem namelijk dus. Wel geinig om te kijken wat de temp doet

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    hoi meiden hier is het fou afgelopen, krijg volgende week nog een echo voor de zekerheid, maar vruchtzakje en vruchtje waren te klein en geen hartje.

xxx Joyce

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jent wat een ontzettend naar nieuws, sterkte!

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jent, wat naar voor je :cry:

19. Eimat

Eimat Niet meer actief

JENT STERKTE...

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ag nee jent pff sterkte dat zijn niet de berichten die wij wilden lezen :cry:

Deel Deze Pagina