Toch nog even mijn kaartje op deze manier hier. Hoop dat het nu lukt?! http://www.geocities.com/starstof/kaartmieke.jpg Lukt dus niet met afbeelding, alleen met link. Stom gedoe
hoi meiden long time no see! met mij gaat alles redelijk... soms nog beetje sip... maar verder wel weer goed... gisteren moest ik weer bloed laten prikken, net uitslag terug... hcg onder de 5 dus zeker niet zwanger (logisch na miskraam)en dus ook niet bbz moest nu alleen nog een gesprek met mijn gyn en dat kan helaas pas op 10 oktober gadverdamme wat duurt dat lang voor we weer verder kunnen.... wil dit gewoon afsluiten... zijn er hier nog nieuwe dingen gebeurd? al nieuwe zwangeren? heel veel liefs rensie
@jent, lievejoyce, meid ik had zooooo gehoopt dat je goede berichten had te melden en heb vandaag heel erg gedacht aan je. meis heeel veel sterkte en een hele dikke knufff
Tja meiden het mag gewoon niet zo zijn op dit moment en ik moet zeggen dat ik er nu minder moeite mee heb als de eerste keer. Dus ik hoop dat dat zo blijft dus jullie zullen mijn tempkaartjes over een tijdje wel weer hier zien verschijnen. Verder bedankt voor jullie steun dat doet me goed. Ik hoop gewoon dat nu weer alles snel achter de rug is en dat we weer een nieuwe start kunnen maken. Klinkt misschien raar maar mijn man en ik hebben vandaag weer voor het eerst sex gehad en ik vond het heerlijk. Dus dat beurt me ook wel op. Wij gaan vol goede moed op naar de nieuwe rondes. Eens zal het toch goed moeten gaan he! Daarnaast proberen we wel onderzoeken aan te vragen zodat we tenminste weten of dit toeval is of dat er wat mis is met ons. DUs ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Maar ja dat resultaat duurt meestal maanden en dan hoop ik toch weer opnieuw zwanger te zijn. @ Rensie die gesprekken met gyn zijn meestal vrij laat zodat je het al een beetje kunt verwerken. xxx Joyce
Jent,wat ontzettend vervelen nieuws zeg,heel erg veel sterkte meisje! Nou ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest,vond het allemaal wel spannend.Ik had mijn temp kaartjes meegenomen,dan kon hij er naar kijken. Ik vertelde hem dat ik nog geen eisprong had in deze cyclus. Hij vond mijn kaartje raar,en vroeg wat ik vorige week had gedaan.Ik zei niks,maar was wel erg beroerd,dus daar kon het van komen. Ik heb een inwendige echo gekregen (had ik nog nooit gehad) en hij zag daarop dat mijn eisprong al was geweest,waarschijnlijk 2 dagen geleden al.Ik zei wat raar,want toen was mijn temp hoog.Maar hij zei dat temp kaartjes onbetrouwbaar zijn.Dus dat het kan. Ik vind het maar gek,maar ben wel blij dat ik een eisprong heb gehad! Verder moesten mijn man en ik bloed laten prikken,en mijn man moet nog ens zaad inleveren.En als ik ongesteld word dan moet ik bellen en gaan ze een HSG onderzoek doen,tussen dag 6 en dag 9 van de cyclus. 3 weken na het zaad inleveren moeten we terugkomen dan krijgen we alle uitslagen en dan gaan ze kijken welke behandeling ze gaan doen. Ik ben gewoon hartstikke blij,omdat ik toch mijn eisprong heb gehad! Ik zet mijn kaartje er nog eens bij,kunnen jullie zien hoe gek het is in vergelijking met mijn temp! groeten Simone
Hey Symoen, toch wel vreemd. Ik geloof aan de ene kant dat je gyn heus wel een kern van waarheid zegt dat ze misschien niet altijd betrouwbaar zijn. Maar de meesten onder ons hebben toch heel duidelijk een dip voor hun eisprong, we zouden daar toch wel van uit kunnen gaan. Maar goed dan ben jij deze cyclus waarschijnlijk net die uitzondering. Misschien idd met vorige week te maken dat je je beroerd voelde. Ik heb deze cyclus bloed laten prikken op CD14 + CD21 en liefje moest 2x zijn zaadjes inleveren, 9 okt. de uitslag. Voor jullie ook erg spannend dus.
GOEDEMORGEND HEB NET GETEMPT, 2 UURS Vroeger NORMAAL STA VANDAAG MET DE VROEGE EN KIJK. INNESTELING DENK
jent, heel veel sterkte gewenst, ik hoop voor jullie dat de onderzoeken wat uitwijzen. zico, als je vroeger tempt kan je temp ook lager zijn. daantje, spannend.
Ha Mieke, Ik denk dat hij en de huisarts bedoelen dat het onbetrouwbaar is omdat ik door mijn ziektes bijna altijd ontstekingen heb.En dan wijkt je temp af natuurlijk.En door medicijngebruik kan het ook afwijken. Maar goed,ik wacht nu maar af wanneer de cyclus voorbij is en dan kan ik gaan bellen voor het HSG onderzoek. Voor jullie ook spannend! Hier mijn kaartje weer voor vandaag! groeten Simone
Symoen, gelukkig maar, had het gewoon anders begrepen iig vast veel succes met de HSG straks. En mijn kaartje voor vandaag!