Had gister avond ineens hele erge buikkrampen. Wat zou dat geweest kunnen zijn? Nu weer nergens last van....
Iets omlaag gegaan, maar kort geslapen: laat naar bed en vroeg weer wakker. Ben benieuwd wat de temp morgen doet....
Dank je Simone, hoop ook dat ie hoog blijft. Aquilegia, ziet er ook mooi uit, ondanks het kleine dipje, maar je geeft zelf al aan waar het door komt. Hopelijk morgen weer een stijging! BD, geen idee.
BD81: ziet er mooi uit hoor meid! Maar goed, de laatste dagen tellen en die breken nu aan. Ga voor je duimen dat je mooi hoog blijft! Mieke: Jij gaat ook goed hoor! Simone: tja, tempen werkt niet bij iedereen, maar goed je hebt je ei gehad en goed geklust, dus niks aan het handje! Ga ook voor jou duimen! Aguilegia: Dit dipje zegt idd niks hoor, ik denk dat als je normaal geslapen zou hebben, hij iets hoger dan gisteren uitgekomen was. Maar goed, ook voor jou tellen de laatste dagen. Duim duim... Week 1 is om... nog 7 kritieke weken te gaan... pff... Liefs Friendly
ziet er goed uit BD81, en mieke8 Daantje, spannend hier nog geen kaartje, plaats ik wel als ik mijn ei heb gehad
Thanks meiden, vind het ergens ook wel eng. Stel dat... je wilt het heel graag, maar ondertussen word ik er heel nerveus van, stom en niet stom natuurlijk. Friendly, gefeliciteerd overigens. Kom hier ook maar even binnenvallen met mijn kaartje maar wel leuk. Lekker genieten!
he meiden, kwam weer even neuzen..ook al temp ik niet meer...hou ik jullie goed in de gaten hahah Zag al spannende kaartjes ...maar helaas ook het verschrikkelijke nieuws van Jent....meis sterkte! duimpjes draaien hier overuren hoor...moet zoveel topics af!
Goede morgen dames! Hier ook mijn kaartje hij is lekker aan het schommelen, heb ik heel de maand nog niet gehad en dan juist nu! BD81: Ziet er echt veel belovend uit meid! Mieke; Gaat lekker! Aquilegia; Ook goed meid, duimen! Simone; Je hebt je ei gehad! Ik duim voor ons allen! Liefs shirley
Shirley, voor jou ook heel spannend zeg. Ga je al snel testen of wacht je nog even af Enne die dip, zo overduidelijk je ei! Wow mooi kaartje hoor. Mijn vorige cyclus was ook zo lang, had ik mijn ei pas op dag 25 of 29 maar vind het zo fijn om te tempen waardoor je hem toch kunt vinden!
Hey mieke8; Idd daarom ben ik ook deze maand begonnen met tempen, om te zien of ik weleen ei kon opspeuren! En die is geweest en duidelijk ook! Ga pas zaterdag of zondag testen als er dan nog niets te bekennen is en jij? Heb je al ergens last van? Bij mij borrelt het erg in mijn buik en heb vlage van een beetje misselijkheid maar meer 's avonds als ik in bed lig! Lief shirley
Oh spannend hoor en goed om even wat extra dagen te wachten. Bij mijn vorige cyclus had ik of een luteale fase van maar 8 dagen of eentje van 12 daarna kwam de ongi al. Ik weet dus niet wat het deze cyclus zal doen, ik ga maar uit van minimaal 12 want dat heb je toch ook wel een beetje nodig voor het innestellen. Dan zou a.s. maandag mijn NOD zijn. Ik denk dat als ik dan nog niet ongi ben ik wacht tot woensdag, dan zit ik op de 14 dagen waar normaal over gesproken wordt. Mijn cyclus is dus weer netjes gereduceerd naar een normale lengte. Heb dus wel vast een test in huis gehaald. Maar vind het zo eng allemaal, mede omdat ik nooit een kinderwens gehad heb tot eind vorig jaar. (ben nu 35).
Mieke; Idd eng vind ik het ook daaqrom wacht ik liever een aantal dagen dan dat ik te snel test en weer een teleurstelling moet verwerken! Ik hoop en duim voor os beide en voor meerdere hier op de site dat het deze maand raak is! Liefs shirley
Ik duim ook voor ons allen hoor! Heb zelfs op dag 13 na het knutselen even een klein schietgebedje gedaan Enne ik heb eigenlijk nergens last van, voel niets. Dus daarom ga ik er eigenlijk al vanuit dat het niet raak is, maar het blijft spannend, ook omdat het dit keer de eerste echte ronde is.
oh nee moet jij ook voor hsg als je ongesteld word? ik dus ook en moet bekennen als het verstopt zit de eierstokken kan het erg pijnlijk zijn pff maar ik moet iets langer dan jou wachten ik zit op dag 13 van me cyclus . wens je veel sterkte zou je mij kunnen vertellen hoe het is gegaan als je eerder bent geweest? omdat ik het nogal niet leuke onderzoek vind