Is echt heeeel vaag je moet m echt goed kunnen zien maar hij staat er wel probeer wel een foto te maken maar dat lukt dus niet grrrr had ik aan jullie willen zien Liefs tijgertje23
Hallo meiden! Tijgertje en wens3, spannend hoor meiden! Ik hoop dat jullie snel dikke positieve testen in jullie handen hebben! Ik heb dat wel eens getest en ben tot de conclussie gekomen dat mijn tempo ieder uur 0.1 graad stijgt tot het moment dat ik normaal test. Ik ga echt voor je duimen dat het deze ronde raak is voor je! Ik heb zelf ook overgewicht en was ook erg blij dat ik wel een eisprong kon ontdekken. Kan me een klein beetje indenken hoe moeilijk het is om af te vallen. Daarbij heb ik medicijnen (prednison) waarbij het erg moeilijk is om af te vallen. Ik hoop dat jullie snel spontaan zwanger mogen worden! Wachters allemaal sterkte en een fijne dag allemaal!
wens en tijgertje, SPANNEND. een negatieve test is bij mij toch altijd helemaal wit hoor, niks vaag steepje. nu maar hopen dat hij op jullie nod super positief is
Hoi aly Ik test maandag zeker nog een keer maar een foto maken lukt niet Ik hou jullie op de hoogte liefs tijgertje23
hoi karine! hopelijk krijg je dan idd snel een kruis opzich hebben wij ook wel goed geklust en gaan maar weer verder aangezien FF nog steeds geen kruis geeft. vanmorgen 2 keer getempt...1 keer om 7.00u toen was die 36.8 en om half 8 toen was die 36.7 heb de laagste maar aan gehouden. maar toch krabbelt hij iets omhoog dus wie weet blijft ie nu wel hoger... we houden t spannend! liefs marieke
Ik kwam er net achter dat een collegaatje van mij 6 weken zwanger is..... dit was de tweede ronde voor haar tweede kindje, eerste kindje ook in ronde twee... ze durfde het me niet te vertellen, maar ik zag het aan haar gezicht... net even half uurtje samen gehuild. Ben echt wel heel blij voor haar maar het doet zo'n zeer....
@Hopefull: er is nog hoop... @Saar: hoe ziet je kaartje er verder uit? 37.3 kan of ietsje koorts zijn, of het is een gunstig teken.... @Tijgertje: spannend, zeg! @Hopes: veel sterkte, ik hoop dat het voor jou ook snel raak is!
Dank je aquilegia Maandag horen jullie meer of heel misschien morgen nog Weet het niet mijn gevoel zeg dat ik maandag moet testen dan ben ik 1 dag na me nod overtijd Liefs tijgertje23
hier is m'n kaartje. Ben idd maandag wel ziek geweest en heb ma en di koorts gehad, maar was nu weer beter.
Ook niet meer verkouden, Saar? Dan kun je soms ook een beetje verhoging hebben... Zoniet, dan ziet 't er goed uit....
hmmm, ik heb nog een beetje keelpijn. Maar voel me niet meer ziek. Ik heb trouwens eergisteren negatief getest, wel zonder ochtendurine...maar toch. Morgenvroeg testen we opnieuw.
Hallo meiden, Hier weer es een berichtje van mij.... Saar ziet er idd goed uit hoop dat je morgen positief test. Hier nieuws van de uroloog, mannetje heeft een onsteking gehad......waarschijnlijk heeft het met zn werk te maken. Hij moet meer drinken en zn urine niet te lang ophouden. Betreft zn vruchtbaarheid op dit moment. De uroloog kwam met de verklaring dat hij deze maanden een hele grote kans heeft minder vruchtbaar is, dit vanwege de ontsteking.gehad )En zijn ziekte verleden van de laatste 6 maanden. ( Hij heeft ook een longontsteking gehad )Maar dit is hopelijk na 3 maanden weg. Hij moet nog 1 onderzoek volgende week en dan moeten we maar weer afwachten. Voorlopig rekenenen we maar nergens op.
mss; ik hoop voor je dat het snel beter gaat met hem. 3maanden is weer best lang hè. hopes; voor de zekerheid nog even blijven klussen, ff kan het ook mis hebben hè. wens; mooi kaartje zeg, morgen testen! aquilegia; jij krijgt morgen een vette kruis van ff! Fijn voor je! succes in de wachttijd. tijgertje; spannend hoor, hoop dat ie maandag duidelijker is! Ik weet niet wat ik moet denken. Ging na de spotting nog eens naar de wc, en jawel, echt rood. ik een tampon ingedaan, toch benieuwd een paar uur later, en er weer uit gehaald. zat bijna niets op. weer een nieuwe ingedaan, en net eruit gehaald, niets. Dus alleen vanmorgen ongi geweest, en hoe. ik wacht mijn temp af morgen, moet wel weer vroeger testen, even kijken of ik nog test of niet. Min LF duur normaal 14 dagen, dat zou nu 11 zijn, wel weinig hè.
Hallo lieve meiden, ook al ben ik hier al een tijdje ni geweest om te lezen en/of te reageren, ik denk wel heel vaak aan jullie en hoe het met jullie gaat. Momenteel gaat het met mij wel de goede kant op, heb nu iig de rust kunnen vinden in mijn nieuwe relatie dus dat zit wel goed. Ik heb even een vraagje waar ik graag jullie mening over wil horen, want ik kom er ni alleen uit denk ik want ik twijfel heel erg wanneer mijn ongi deze maand is begonnen. Ik heb wel vaker spotting tussen mijn ei en mijn volgende ongi maar dit was geen spotting maar licht rood bloed, ni veel maar ook ni weing, maar mss dat het kwam omdat we gesext hadden en het vlak voor mijn ongi was. Op dag 19 en 20 staat nu spotting maar dat heb ik dus veranderd want eerst stond daar light. Ik heb spotting nu neer gezet omdat mijn ongi nu anders al 11 dagen bezig zou zijn en dat is n btje lang. Ook zou mijn lutheale fase dan wel erg kort zijn.
Dit is mijn volgende kaartje: Wat zouden jullie aanhouden als eerste dag van de menstruatie? 5 juli of 9 juli? ? :-s
Goedemorgen dames! Hierbij mijn kaartje. Zoals jullie kunnen zien weer een hoge temp, en een positieve zwangerschapstest. joepie!
hoi iedereen, wens gefeliciteerd wat vinden jullie van mijn kaartje? Ik had dus ongi moeten worden maar ben het nog niet, als mijn ongi vandaag uit blijft ga ik maandag testen, ik wil nu wel testen maar ik moet dan erst testen bestellen, en dat duurt dan een dag en morgen is het zondag dus dan duurt het 2 dagen wat beter is, want ikheb al 2 keer nega getest. Dat krijg je als je die dingen in huis hebt ik moet eerlijk zeggen dat k best wel bang ben dat ik vandaag ongi word