Goeiemorgen meiden, Pff werd net draaierig en kreeg het even benauwd, wat misselijk en moest naar de plee, diarree-erig. Beetje gevoel van koud en warm. Vraag me af of het komt van de zenuwen, want die beginnen nu wel te komen hoor. Verder gister weer wat krampjes/steekjes gehad. Hier mijn kaartje voor vandaag, temp weer gelijk gebleven en alweer op 10 DPO. Gisteravond naar Faithless geweest in Arnhem, heerlijk! Tijd geleden dat ik weer even lekker gedanst heb. Daantje, ziet er nog steeds goed uit. Jammer dat je neg. hebt getest. Eimat, lijkt mij ook dag 15 of 16? Bengeltje, ik denk dat je ei dan op dag 15 zal komen vandaag dus!
Hoi meiden, Ik heb jammer genoeg de op bezoek gekregen ( was ook wel te verwachten met die daling). Het ging zo goed in het begin maar ja op naar de volgende ronde! Heel veel succes bengeltje en mieke ziet er nog goed uit voor jullie! Liefs shirley
hey meiden, zoals aquilegia zei heeft ff mijn ei verplaats naar dag 31 dus hoop dat het goed is want die dag van te voren hebben we geklust dusss vanmorgen toen ik wakker werd, misselijk, steken, rugpijn... hier mijn kaartje voor vandaag hoop dat het klopt dan heb ik een korte cyclus deze maand. @shirley dikke knuffel meid en blijf duimen voor je! Liefs Dimmel
@daantje hoop dat je test over een paar dagen toch positief is. want het blijft een mooi kaartje. @ Nou bengeltje hopelijk stijgt je lijn nu. @Mieke 8 mooi constant kaartje en zie dat je ook 1 keer goed geklutst hebt. Als je naar volgende ronde zou moeten dan zou ik toch iets vaker klussen want de kans dat het goed gaat is zo wel heel erg klein, want dan moet je ei echt rond dag 14 komen. @ Zo dimmel en nu gaan we blazen dat die temp omhoog gaat, anders duurt je cyclus weer zo lang. @shirbeuk balen meid, succes in de volgende ronde Voor alle andere succes en hopen dat de eitjes snel komen of de temp omhoog gaat. xxx Joyce
Shirley, balen meid, maar zoals je zelf al had verwacht....... Dimmel, wat een voorspelling zeg, en wat goed eindelijk dat kruis! Jent, je hebt gelijk, maar ik zet niet iedere kluspartij neer hoor wat daarna komt vind ik niet belangrijk om er op te zetten. Maar meer voor die tijd kan geen kwaad.
Joyce: hoe gaat ie nu met je? Kun je het een beetje bevatten allemaal of gaat de hele wereld langs je heen? Liefs Friendly
Mijn kaartje tot vandaag: Me ei al geweest of nog niet? Heb wel nog steeds steken, dus ik denk zelf nog van niet.. Kan alleen niet echt meer draden trekken van me afscheiding, maar zet toch op FF maar eggwhite neer.
Friendly het gaat opzich wel goed met mij. Ik bedoel ik weet echt wel dat het niet goed zit tenzij er woensdag een wonder gebeurt. Maar eerlijk gezegd blijf ik er vrij nuchter onder. Heb ook tot nu toe gewoon gewerkt wel maar de uren die ik had staan en de rest heb ik wat afleiding gehad. Ik weet niet hoe ik me na woensdag ga voelen als alle rompslomp gaat beginnen, want ik ga er vanuit dat ik weer gecurreteerd zal worden. Mijn lichaam stoot gewoon niets af. is gewoon stronteigenwijs net zoals ik zelf. En tuurlijk ik heb wel af en toe moeilijke momenten. Zeker nu er 2 vriendinnen op het punt van bevallen staan en ik eigenlijk nu ook uitgerekend zou zijn, gezien de vorige zwangerschap. en dat ik nog bij een vriendin op kraamvisite wil. Maar ik doe dat wanneer ik en mijn man daar klaar voor zijn. Maar wat ik wil is ook een beebje en dan zal ik toch echt doormoeten naar de volgende ronde en dat kan alleen als alles zo snel mogelijk achter de rug is. Dus ja er zit niets anders op dan samen met mijn man voor een ukkepuk te vechten. xxx Joyce
hoi dames Jent : ja hij is gestegen alleen ikm zou gister ook nog een ovaluatietest doen alleen ben het helemaal vergeten hier mijn kaartje voor vandaag
Maar zo te zien is dus gister je eitje geweest want je temp is mooi gestegen vandaag. En je hebt goed geklust en meer kun je niet doen. xxx joyce
Nou dames m'n kaartje van vandaag, ben weer vroeger uit m'n bedje gemoeten omdat ik voor examen naar brussel moest met de trein. Dus tempverschil zal daarmee ook wel te maken hebben
@shirley: We hadden een gelijkaardig kaartje - en ja hoor - ook hier ongesteld geworden ... Op naar een positief kaartje! Mirza
Eimat, die van mij wordt ook niet helemaal rood omdat ik geen posi ovu test heb gehad/gedaan. Zolang je dat dus niet invult zal ie ook niet rood worden, alleen gestippeld blijven. Zet voor de gein maar eens bij OPK een plus de dag voor je ei!