@Mieke heb ik geprobeerd maar dan nog blijft die een stippellijn geven. Heb ook op de dag zelf een + gezet maar nog stippellijn @Missy die kleurtjes geeft die vanzelf aan als je bij SPECIFICS de dingen invuld waar je last van hebt of hebt gehad. @Yuna jaaa! je had gelijk, klopt mijn gevoel dus vrij goed met mn daadwerkelijke eisprong
Oke laatste poging. Vul eens 2 dagen na vandaag een wat hoger temp in, stijging van 0,1 en 0,2. Daarna weet ik het ook niet meer. Maar ja het ging in eerste instantie even om die posi test. Want had je wel een posi test gedaan? Maar goed ik hou het ook bij mijn stippellijntje hoor, ben ik al heeeeel blij mee.
nee ik had geen posi test gehad...ook geen test gedaan hoor dus...Ik ging op mn gevoel af want ik d8 altijd dat ik mn ei heel goed voelde, nu voor de lol even getempt om te kijken of mn gevoel klopt dus... Maar bedankt voor je hulp...iedereen trouwens
eimat, ik denk dat het komt door je open temprondjes. (afwijkende tijd getempt) Als je die sluit (standaard tijd invullen) zal er vanzelf wel een dikke lijn volgen. Gr, Blondie
Dat is waar, ik heb dat ook op een standaard tijd vast gezet! Maar ik krijg alleen een vet rood kruis als ik een posi ovu test invul hoor, en die heb ik niet dus blijven het toch stippellijntjes.
Mijn kaartje voor vandaag! Dillemaatje..... na wakker worden temp 37.0 Plasje gedaan en een half uur later nog een keer getempd, 37.1 Welke vul ik in?
hey meiden, vanmorgen ging de wekker om kwart na 6 getemp en toen was ie 36,5 en toen ik om half 10 wakker werd was ie 36,9 moet ik gewoon de eerst aanhouden? maar door die lage temp heeft ff weer me ei verplaats naar dag 23 hier mijn kaartje snap er niets meer van maar gelukkig weer een kortere cyclus hoop ik haha Liefs Dimmel
Dimmel, je hoeft niet nauwkeurig op de klok te tempen meid. Dus niet je wekker zetten hoor. En op FF vul je gewoon wel steeds een zelfde tijd in. Gewoon tempen wanneer je wakker wordt. Mijn gyn heeft me met nadruk uitgelegd dat wanneer je bijv. uit bent geweest en je zet de wekker om te tempen, je lichaam minder op temperatuur, dus minder basale lichaamstemp heeft kunnen opbouwen. En dus gewoon langer moet door slapen. Bijv. wanneer je nachtdiensten hebt, moet je ook gewoon tempen na wakker worden, ookal slaap je dus overdag. Snap je 'm nog?!
Ja ik snap hem nog maar dan verschilt mijn temp heeel erg als ik iedere dag andere tijd temp kijk maar naar mijn open rondjes...maar waarom was mijn temp vroeg laag en later hoog dat is iets wat ik niet snap....
Hoi meiden, Ik zou deze cyclus niet tempen maar heb me na een x aantal dagen toch bedacht omdat het zo lastig is om mijn ei te vinden met die lange cyclussen. Hier eerst maar ff mijn kaartje; @Eimat, je hebt een stippelkruis omdat je op de dag van je eisprong Creamy afscheiding hebt ingevuld. Vul maar Watery of Egg in dan zal je zien dat je een dik kruis krijgt! @zico, hopelijk blijft je temp mooi hoog nu! Ik hoop echt dat het snel weer raak is voor jullie! @daantje86, ik vraag me af of jouw kruis wel goed staat... Zou je niet op dag 19 of 22 je ei kunnen hebben gehad? @Dimmel, hoe gaat het meid? Lastig om die kaartjes van jou te begrijpen. Ik hoop dat je deze ronde niet zo lang hoeft te wachten! Ik duim dat je snel meer weet!