Daar is-ie weer, mijn kaartje. Nog niet echt iets van te zeggen, vind ik. Over een weekje is mijn NOD en dan wordt het echt spannend. Mieke8, voor jou is deze week DE week. Ik duim voor je! He Simone, ik zag dat je op 8 juni getrouwd ben. Ik ook! Beginnen bij jou ook de eerste mensen te vissen of het al "raak" is? Ik loop continu met mijn buik ingehouden als ik bij mijn moeder of schoonmoeder over de vloer ben Meiden, ik ga weer eens poetsen. Vandaag een dagje vrij genomen om de achterstanden weg te werken en een beetje aan te rommelen. groetjes, Marieke
Hé Marieke, Da's toevallig!Bij mij valt het nog mee,iedereen weet dat we er mee bezig zijn,maar niemand vraagt of het al raak is! Zet eens een leuke trouwfoto in je album,kan ik zien hoe jullie er uit zagen. Bij mij staan er ook foto's in mijn album. Hopelijk blijf je stijgen,ik zal voor je duimen. groeten Simone
Hallo meiden, Ben ik weer, had het hartstikke druk het weekend. Maar we zijn weer met goed moed aan de volgende maand begonnen. Hieronder mijn kaartje! Mieke en daantje spannend! Ik duim nog altijd voor jullie hoor! Symoen, waar blijft je kruis nou! Je gaat lekker de hoogte in zou denken datr ie nu wel tevoorschijn moet komen. Liefs shirley
Als je nu 2 dagen rond de 36.9 blijft zal ie het kruis denk ik op dag 35 zetten. Je stijging is dusdanig groot dat ie dat heel goed als ei zou kunnen zien.
Aquilegia: balen dat je ongi bent geworden zeg hoi dames hier mijn kaartje IMG]http://img264.imageshack.us/img264/9928/chartgraphmodulephpqk1.png[/IMG] zoals jullie zien heb ik op dag 20 een ovaluatie test gedaan en toen 2 dagen niet en gister wel nu was het streepje iets minder duidelijk als de andere maar je zag bijna geen verschil moet ik dan toch een + zetten op de dag van gister? want iedereen denk dat me ei gister is geweest maar waarom stijgt hij dan niet zo snel? ik ga vanmiddag weer zo ovaluatie test doen om te zien of hij negatief is
Bengeltje, ik begin te geloven dat je toch nog geen ei hebt Het feit dat je een LH-piek hebt (dus ook een positieve ovutest) wil niet automatisch zeggen dat je dan ook een eisprong hebt. Ik heb het tijdens mijn eerste cyclus waarin ik ovutesten gebruikt heb ook gehad. Wel een positieve test maar geen eisprong. Ik kreeg 3 weken later weer een positieve ovutest en toen sprong mijn ei wel.
Even gespiekt in je album.... Mooie foto's hoor. Jullie waren hopelijk niet het bruidspaar waar mijn intercity (140 km/u, remweg 2 km) voor moest stoppen? Dit stel heeft namelijk direct de juridische afdeling van NS op hun dak gekregen! Grapje, ik zie het het in jullie geval enkel spoor is, dus de plek klopt niet. Ik werk veel voor de spoorwegen, dus ik hoop dat dit spoor niet (meer) in gebruik was... anders was het best gevaarlijk om de foto te maken.
Hee meiden, Ik heb net een ovutest gedaan, gewoon om eens te kijken wat ie deed, 1 dag voor mijn NOD Hij staat in mijn album. Beetje raar wel. Misschien heb ik altijd veel LH in mijn bloed? Woensdag ga ik een echte test doen, als de duivels er nog niet zijn. Want dan is mijn lief jarig, kan ik hem lekker shockeren Of niet hahaha!
Freesia : dat ziet er veel belovend uit.. Ik zit vandaag op dag 15 en ik had net bruine afscheiding.. kan dit van de eisprong zijn?.. zal me kaartje er even bij zetten (ik snap deze maand er namelijk even helemaal niets van) wss is het meerendeels afwachten.. en kijken wat me temp morgen doet..
ja maar wieffie ik heb wel krampen enzo gehad en mijn cyclus wasweer normaal geworden doordat me insuline nu wel op normale waarde is dus mischien heb ik wel gister me ei gehad als ik bij sommige andere meiden ziet stijgt hij de dag ne de ei ook maar met o,1 en de dag ernaa wel hoog dus wie weet
Bengeltje, je kan niets anders doen dan afwachten en voor de zekerheid toch door blijven klussen! Ik hoop voor je dat je idd je ei gehad hebt! Ben benieuwd wat je temp de komende dagen gaat doen.
ja ben ik ook benieuwds want krampen heb ik dus wel 2 dagen voor mijn eerste ovaluatie test gehad en eergister ook nog dus ja en aangezien me cyclus weer mooi opgang was gekomen en me insuline normaal is speelde een rol dat ik me cyclus niet onder controle had enzo nu dus wel
Volgens mij heb je je eitje nu op de laatste tempdag. Ik ben doodop net thuis van m'n werk; Heb al van gisteren dat m'n borsten raar aan voelen en soort tinteling geven, voel me anders. Steken in de tepels, om gek van te worden. Maar wil me niets wijsmaken, graag had ik ook geweten of onze meiden die een MK hebben gehad dit ook de eerste nieuwe cyclus hadden. Ben ondertussen dus niet echt ongi geweest, 2 daagjes geveegd.