Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wieffie als ik mijn temp 3 dagen vooruit zet dus morgen 36,5 en woensdag 36,6 en de dag erna 36,7 dan zet hij me eisprong wel op dag 14 van me cyclus dus laten we hopen

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Yep!

@Freesia, ik wil wel met je ruilen, hoor, als het jou nog niet uitkomt ;)

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oke nu snap ik er echt niets meer van nu doe ik weer een ovaluatie test de eerste was dus 20ste toen 2 dagen geen ovaluatie test en gister had ik ook 2 streepjes oke de ene iets duidelijker scheelde niet veel
    nu doen ik er net weer en en de streep komt direct er te staan heb dus weer 2 dikke streepjes net zoals de 20ste ik snap het niet meer hoor na 3 minuten aflezen de streep stond er al in de eerste 20 seconden en hji is dikker dan de controle streep en die van de 20ste was dus gelijk even dik ik heb dus al 5 dagen met de 20ste mee gerekend dit probleem ik had verwacht dat ik nu niet meer positieve ovaluatie test zou hebben hoor pfffffffffff dit maakt me wel gek maar heb dus de 21ste en 22ste neit getest gister en vandaag wel dus is 5 dagen :cry:

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

daar ben ik weer eens...ben even weg geweest om een beetje los te kunnen laten van het tempen, maar dat is me niet echt gelukt...
    ik zal morgen of overmorgen mijn temp kaartje weer eens plaatsen.

ik heb zaterdagmiddag een posi ovu-test gehad en mijn temp was vanmorgen omhoog naar 36.8 en verwacht dat ie morgen naar zo rond
    de 37 graden stijgt. Ik vermoed dat ik gisteren mijn ei gehad heb.
    heeft het klussen van gisteravond dan nog wel zin gehad?
    Hoe lang bleef het eitje ook alweer leven en hoe snel zijn de zwemmertjes? :(:

groetjes Liesje

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ja maar hoe lang blijft een eitje gemiddeld leven? En is het dan wel mogelijk om als je bv op zondag ochtend/middag) je ei hebt gehad, en je hebt in de nacht van maandag op dinsdag om bv 04u00 gemeenschap kan je dan nog steeds zwanger raken? Of is dat te lang na de eisprong?

Dat elke maand denken zwanger te zijn heb ik ook wel, ik heb sinds Valentijn* elke maand erge krampjen/steekjes en dat heb ik daarvoor nooit gehad als ik ongi moest worden heel vreemd is dat. Vooral omdat ik toen ik zwanger was ook van die erg aanwezige krampjes had.
    En je moet ook positief blijven denken, ik heb het de afgelopen weken wat los gelaten door wat minder te tempen en gewoon gedacht, het komt wel. Je kan het toch niet dwingen. Het enige wat wij kunnen doen is gezond en verstandig leven, en klussen op de goeie dagen, dan komt het vanzelf.. We kunnen zwanger raken dus dat is het niet waar we ons zorgen over hoeven te maken... Geduld is soms moeilijk vooral als je wens zo groot is, maar het is een schone zaak, en onze dag komt echt wel weer...

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bengeltje, ik heb gelezen dat je soms meerdere positieve ovulatietests kunt hebben. Je hebt dan wel een LH-piek (het hormoon waardoor je ei springt) maar geen ovulatie. Je lichaam probeert het dan wel steeds, daarom heb je weer een LH-piek. Misschien kun je dit overleggen met je gyn? Want misschien heeft dit wel te maken met je lange cyclussen. (die zijn toch lang?) Je ei wil steeds springen, maar om de één of andere reden gebeurt het niet, bijv. door stress of een andere oorzaak.
    Sterkte ermee, ik hoop dat-ie snel echt spingt en dat je temp dan mooi omhoog gaat (want dat is nog een teken dat je eisprong nog niet geweest is, dat je temp laag blijft)

@SheDevil: dank je wel, meid...
    Een eitje leeft tussen de 12 en 24 uur, maar daar lees je zulke verschillende dingen over. Ik weet het echt niet. Ik vraag me het ook wel eens af.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Symoen, prachtige jurk hele mooie kleur! super apart ook.
    En je ventje dan in het wit, mooi hoor!

Even iets anders meiden.
    Kan het zijn dat de hoeveelheid LH of HCG per persoon verschilt.
    Ik krijg namelijk nooit een vette streep op mijn ovu test, zeg maar eigenlijk nooit.
    En misschien kan dat dus ook met HCG zijn of zo?
    Ik heb echt geen idee.

Naar mijn idee is dat dus bij mij het geval, ook heb ik nooit eiwittig slijm geconstateerd bij mezelf.

Mijn gyn heeft bij de inwendige echo wel follikels gezien in ook eentje die al geknapt was.
    Dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Aquilegia: vorige maand heb ik een foliek meeting gehad toen was hij gesprongen ik zit nu al 2 maand op een cyclus van 32 a 33 dat is perfect zij ze dus me ei springt wel meestal tussen dag 16 en dag 18 zoals de gyn vorige maand vernomen heb dus ik denk dat hij dat deze maand weer doet

me cylcus is nmiet meer lang vanwege me insuline nu op pijl is daardoor is me cyclus verbeterd en alles

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Ja maar dan hebben we hem gemist...nu hebben we de dag ervoor nog geklust...maar wat ik niet snap is dat ik gisteren 3u later tempte en mijn temp toen 36.9 was...maar goed vanavond klussen misschien missen we hem dan toch niet. bedankt voor je advies..

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @ Mieke, ik heb geen idee. Ik test met die van deze site ook nooit super positief voor ovulatie.. Heb er vanmiddag toch 1 stiekem gedaan, de laatste die ik had liggen.. En kreeg wel een 2e streepje maar licht. En zij zijn ze eigenlijk vorige ronde en de 1e ronde ook geweest. Dus ik beschouw dat maar wel gewoon als positief, want ze worden nooit donkerder. Ik heb helemaal geen streep of een lichte streep..

11. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    ha ha ha Aquilegia,nee dat waren wij niet hoor!
    Deze foto's zijn genomen bij de bakkersmolen in Essen Belgie.

Dat is het spoor van een stoomtreintje,en die rijdt alleen op zondag.Dus gelukkig was het niet gevaarlijk! :)

Maarre Aquilegia en Mieke bedankt voor de complimenten!

groeten Simone

12. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    nog niks hier ook gene buikpijn

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Sorry, beroepsdeformatie ... :oops:
    Een prachtige jurk inderdaad, dat was ik nog vergeten te schrijven.

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Je praat wel anders als ik morgen ongi word ;)

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou hier is mijn kaartje dan weer eens...

wat vinden jullie ervan?

[​IMG][/url][/img]

16. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein

17. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hier mijn kaartje voor vandaag,eindelijk een kruis.Alleen op de verkeerde plaats.

groeten Simone

18. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw

dit is mijn kaartje, begint nu weer spannend te worden.
    ik had gisteren net als de vorige maand weer veel ongie pijn en wat roze afscheiding. 3 dagen later gaf ff mijn kruis aan de vorige maand, ik denk dus dat ik nu ook 1 dezer dagen een ei ga vinden. alleen is mijn temp wel hoog vergeleken bij de vorige maand en ook ben ik nu 3 kwartier eerder gaan tempen en toch hoog. had verwacht lager te tempen.
    maar het zei zo.

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen allen :)

Hier mijn kaartje!

Lientje, ik zou zeggen ei op dag 14? Nu nog even het kruis!

Simone, hoezo op de verkeerde plaats?

Daantje, gaat dus nog steeds goed meid.

Bij mij ook nog geen tekenen van :evil:
    Morgen dag 14 DPO, ik heb besloten pas ergens vrijdag of het weekend te gaan testen wanneer er dan niets gearriveerd is.
    Naar mijn idee test ik gewoon minder snel positief (ook bij ovutesten)
    Dus kan ik maar beter even wat extra wachten, hoop dat ik dat vol ga houden.

20. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen meiden,

vanmorgen was is mijn temp dus dik gedaald :( . Maar misschien toch een goed teken we wachten af...verder wat steekjes in borsten en onderbuik.

hier mijn kaartje

@mieke,daantje meiden ik duim voor jullie!

Liefs Dimmel

Deel Deze Pagina