hoi allemaal, bij mij nog niks boeiends... wel erg lang ongi deze keer, maar ja, niet zeuren! is bij clomid je temp altijd hoger dan zonder? zit nu gemiddeld op mijn temp die ik normaal na mijn ei heb...andere rondes altijd 36,1... nou ja, misschien een teken dat het spul werkt wens, wow meid gefeliciteerd! hopeful, pfff wapper ... liefs rensie [/url][/img]
ik ben ongi geworden, maar beter vroeg in de ochtend dan laat in de avond!, volgende ronde moet ik overslaan wegens vakantie, dus ik kom dus in september.
Wens van harte gefeliciteerd! Volgens mij is FF vandaag wat in de war... Wou mijn temp invoeren en dan slaat hij het niet op. Nou heb ik vandaag laat getempt, en dus op discarded geklikt en dan geeft hij gewoon een blauw rondje aan....vaag zeg.. Dus bij deze hoort de temp van vandaag een wit rondje te zijn.. Liefs Bregt
Wens gefeliciteerd! Mijn temp was vanmorgen wat lager, maar moest er vroeg uit. Ik zie morgen wel wat de temp verder weer doet.
Voor vandaag ook weer even mijn kaartje. @ marieke: Hoe is het bij jou? Al een kruis gekregen van FF? Ben erg benieuwd! Liefs.
hoi karine, nope mn ei is denk ik met vakantie...mn temp is wel flink omhoog gegaan dus heb t idee dat mn ei wel is geweest. bij jou dus ook nog geen kruis...pfff duurt lang he deze maand hier mn kaartje:
Hier mijn kaartje. Ik heb een kruis, maar het is een stippeltjeskruis omdat mijn ovulatietests niet overeenkomen met de andere gegevens. Ik denk dat ik een 'echt' kruis krijg als ik die ovulatietests weghaal. Nog niet geprobeerd... Oef, omdat we zo goed geklust hebben (we kregen score 'High' van FF!), ga ik er al bijna vanuit dat het nu wel gelukt is. Des te teleurstellender als het niet zo zou zijn, natuurlijk. Van FF mag ik testen op 26 juli. @SheDevil: welkom terug hier Op je vraag weet ik zo gauw geen antwoord, helaas. Het hangt ervanaf hoe veel bloed en hoelang het duurde. Op 8 juli geen spotting of bloed? @Wens3: van harte gefeliciteerd! Het gaat hier wel goed, hè! En ook nog je eerste tempkaartje las ik! @Hopefull: jammer dat je ongi geworden bent. Hoe kan het dat je banner op dag 3 staat? Spotting telt niet mee als ongi hoor. Pas vanaf het echte rode bloed. @Bregt: vreemd hoor dat hij je temp 'weigert'. Nog nooit gehad. @Marieke: als je temp nog 2 dagen even hoog blijft, krijg je een kruis. Was je cm op dag 22 echt creamy? Of eerder watery of eggwhite? Alle dames veel succes!
hoi nou ik had al es waterige afscheiding gehad en eggwite maar dat had ik ff weggehaald omdat ik d8 dat ik dan miss wel een kruis zou hebben...maar nee dus...zal ze er weer ff inzetten... vandaag heb ik echt creamy achtige afscheiding, niet veel maar iets... liefs marieke
oo mijn god hahaha ik had de afscheidings dingetjes weggehaald gister in de hoop dat ik dan een kruis kreeg, nee dus. heb ze net dus terug gezet en jawel! een kruis! maar wel een stippellijn...iemand enig idee waarom t een stippellijn is?
o eehm laat maar haha heb m nog ff verder goed ingevuld en zie hier een dik kruis ben zo blij! ook omdat er de dag voor mn ei geklust hebben dus toch goed geklust jahoeeeeee sorry moest ff!
Hij heeft uiteindelijk mijn temp wel opgeslagen, maar geen wit rondje van gemaakt terwijl ik hem wel op discarded heb gezet..
Ik was ff een beetje aan het sneupen op internet en kom ik zo'n site tegen waar je kan kijken wanneer je ei komt en wanneer je vruchtbaar bent enz... En moet je dit lijstje hieronder eens vergelijken met mijn temp kaartje....bijna eng gewoon Resultaten: 17-06-07 Eerste dag van je laatste menstruatie 01-07-07 Een beetje vruchtbaar 02-07-07 Vruchtbaar 03-07-07 Erg vruchtbaar 04-07-07 Eisprong 09-07-07 Innesteldag 18-07-07 Vanaf hier kun je testen Alles klopt gewoon Liefs Bregt
Hé Marieke, fijn dat je nu wel je kruis hebt en dat je goed geklust hebt! Gelukkig had je die slijmgegevens nog bewaard! @Bregt: gek dat het allemaal zo klopt. Dat zal lang niet bij iedereen zo zijn, hoor! Nou denk je misschien: temp ik voor nix... maar het heeft heus wel zin!
dank je aquilegia ben er ook heel blij mee was al bang dat mn ei echt met vakantie was vertrokken deze maand hihi
Hey Mariek, Maar wat me nu wel opvalt is dat we nu weer gelijk lopen deze maand... allebei over 12 dg onze testdag Fijn om weer een lotgenoot erbij te hebben op dezelfde dag Liefs.
Marieke ik denk dat je op dag 16 je eisprong gehad heb, je bent zo mooi naar beneden toen gegaan, echt een goeie dip zeg maar. Succes allemaal.
Lijkt mij niet. Volgens mij heeft FF het goed! Het gaat niet om de ovulatiedip, die hebben maar weinig vrouwen. Het gaat om de temperatuurSTIJGING op de dag na de eisprong. Want die stijging hebben vrijwel alle vrouwen.