Wies ik vermoed dat ze dag 15 is geweest, je hebt juist geklust meid. Als je na middernacht geklust hebt is het AM
hopelijk zijn we allemaal zwanger dat zou veel beter zijn, we zien wel, moet nog 5 dagen te gaan he. Donderdag gynocoloog , het is vandaag 7 weken geleden dat de curretage is gedaan. Daarom dat ik dacht effe een ovutestje nemen, die heb ik nog genoeg
Hoi zico Joh wat spannend Hoop voor je dat ie wat positiever word 10 okt moet ik ongi worden en dan gaan we met de behandeling starten maar daar horen jullie nog meer van dan maak ik een up-date Liefs Tijgertje23
zico; wat spannend zeg, jammer dat je nog 5 dagen moet, hoop dat ie positief blijft. En dat het uiteindelijk een positieve zwangerschapstest wordt. voel je je zwanger? Ik had gisterenavond nog steken (eisprong) dus ben bang dat ie vandaag is geweest i.p.v. gisteren. Maar heb geen eiwit meer, dus ja, twijfel twijfel. Maar gisteren was een mooie dip. Dit is de 3e ronde na mijn HSG, en ze zeggen dat je de eerste 3 rondes na de HSG verhoogde kans hebt. Dus ik hoop zo dat het nu raak is. Ik heb geen trek in de MMM. En mijn man al helemaal niet.
Ben erg benieuwd naar mijn temp morgen, duimen hoor Spannend Zico, zou wel super zijn als het meteen weer raak is.
Ik kom zoveel nieuwe dingen tegen op de site, afkortingen, begrippen enzo, zoals DPO en temperatuurkaartjes. Ik heb wel gezocht naar de betekenis, maar kon het niet (zo snel) vinden. kan iemand me vertellen wat het inhoud? groetjes Danielle
Hallo Daantje, welkom op het forum meid. Ja het is even je weg vinden hier en je leert er ontzettend veel van. Gewoon vragen hoor. Kijk maar even op deze link, die is van het forum, hier staan allerlei afkorting op: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=61271 En temperatuurkaartjes kun je o.a. in onze albums vinden. d.m.v. elke ochtend je temp te nemen kun je bijvoorbeeld je eisprong traceren etc. Succes en veel plezier. Mieke
M'n borsten trekken, en tepels is soms tintelachtig, pijn okselstreek. veel plassen,steken in de schaamstreek. Maar we gaan nog steeds van het slechte uit, wil het nog niet geloven en zal pas na een bloedproef zeker zijn.
zico; kan het nog zijn dat je HSG in je bloed hebt zitten van je vorige zwangerschap? Of is dat wel erg lang. Mag je al snel een bloedtest doen, of pas na een paar weken overtijd? Ik duim in ieder geval voor je. Ik ga lekker naar bed, een keertje op tijd. De laatste tijd is het alleen maar laat. Eens kijken of mijn man nog te porren is voor een potje klussen. Gisteren was ie niet in de mood, wilt alleen maar lezen. Nu ligt ie ook al op bed om te gaan lezen, dus moet straks maar klaar zijn. Zoveel geklust hebben we deze ronde ook weer niet! Welterusten allemaal.
hier is mijn kaartje voor vandaag...ik heb mijn kruis gekregen [/url][/img] @daantje dat ziet er erg spannend uit, nog geen teken van ongi? groetjes Liesje
Goedemorgen! Mijn kaartje voor vandaag. Ik word gek van de spanning, echt! Dit moet niet iedere ronde zo gaan want dat is niet goed voor mijn gezondheid. Ik droomde vannacht dat ik 2 streepjes had, daarna werd ik wakker en bijna niet meer geslapen omdat ik bang zou zijn dat mijn temp gedaalt zou zijn. Zit met een enorme bal in mijn maag, blegh! Ik ben er toe in staat om vandaag te testen, maar is beter van niet denk ik. Liesje, fijn je kruis! En goed geklust dus. Daantje, ook jouw kaartje nog steeds een en al spannendheid.
dat ziet er goed uit mieke, spannend hoor! hier mijn kaartje, gelukkig gisteren nog geklust, wel na 12en, maar goed, ik zie dat nog al PM. Wel raar mijn temp, normaal bij mijn ei schiet ie van 36.0 ineens naar 36.5. Nu in kleine stapjes.
Mijn temp kaartje is helemaal raar, ik zak steeds verder in temp...nou ben ik ook ziek geworden (giga verkouden) dus kan ik vanacht met mn mond open hebben geslapen maar had geen droge mond vanmorgen... toch weet ik vrijwel zeker dat ik mn ei gehad heb omdat ik dat altijd vrij goed voel. Het zou mn ongi toch niet zijn...niet nu al... heb wel steeds krampjes maar niet zo sterk als die ongi krampjes... Hij trekt de streep ook niet door kijk maar even
Dat is denk ik 5 dagen na het einde van je luteale fase volgens FF. Dus 9 dagen plus 5 is 14 dagen DPO.
Goedemorgen, Hier mijn kaartje voor vandaag!Ik ben weer gestegen.Volgens ff is het 4 dpo,maar aangezien de eisprong op dag 21 is geweest is het vandaag dag 9 dpo.Dus ziet het er tot nu toe nog goed uit. Liesje en daantje ziet er goed uit bij jullie! Mieke volgens mij is het bij jou raak,je hebt echt een prachtig kaartje,volens mij kan je al wel teste op 14 dpo.Dat je nog kan wachten.
Simone, ik heb echt geen flauw idee wat ik moet verwachten en ik vind het dood eng. Slaap er gewoon niet lekker van, heel onrustig. Wie weet blijft de ongi gewoon wat langer weg en komt het in ene doorzetten.... ik voel het vandaag wel weer wat rommelen. Ik hoop eigenlijk nergens op, tenminste ik denk zelf dat het niet raak is. En daarom wil ik gewoon tot vrijdag wachten, 2 extra dagen. Freesia, waar blijft jouw kaartje? Enne zoiets dacht ik al, maar wilde het toch even hier vragen.