Ik heb trouwens over het algemeen steeds minder vertrouwen in huisartsen hoor. Ze zijn tegenwoordig zo makkelijk, schepen je af met een pilletje dan gaat het wel over en zo moet je nog maar even aan modderen. Er gebeuren de engste dingen met mensen die ze hadden kunnen constateren etc. Je moet tegenwoordig zo op je strepen staan voor wat je wil, je bent toch potverdorrie verzekerd zodat je gewoon geholpen kunt worden als je dat wilt. Wat maakt het haar verder uit dat ze je doorstuurt toch. Zucht. Ben blij dat mijn huisarts me meteen doorverwees (sorry) hij deed absoluut niet moeilijk en dat terwijl we nog helemaal niet begonnen waren.
He shedevil, je kunt zelf geen afspraak bij de gyn maken. Heb ik ook geprobeerd maar je moet een verwijskaart hebben. Maar wat je wel kunt doen is naar een willekeurig vk praktijk gaan en je verhaal uitleggen en vragen of zij je door willen sturen naar een gyn en misschien kan de vk je al wel helpen. heel veel succes.
Idd ja! Zit me helemaal op te vreten achter me pc'tje hahaha Maar ik ga haar gewoon maar niet meer bellen voor dit, dat schiet toch niet op. IK ga gewoon mijn gyn bellen en daar een afspraak mee maken die kijken gelukkig (hopelijk) wel verder dan hun neus lang is. Wat je zegt ben gewoon all-in verzekerd en ik wil dat er verder naar gekeken wordt. En je hoeft geen sorry te zeggen hoor, jij heb gewoon een super relaxte ha. Er gebeuren idd de engste en raarste dingen met mensen en als men gewoon es verder onderzoekt en niet zo makkelijk met mensen omgaat dan kunnen ze er op tijd bij zijn. Maar ja veel mensen in de zorg doen dat werk al zolang en zien de mensen vaak al seen nummertje en niet als mens met behoeftes en vragen, maar als last van heb je er weer zo één.
@jent: als het goed is kan ik gewoon een afspraak bij mn gyn maken, ik sta namelijk onder controle, en daar moet ik ook heen als ik zwanger ben ipv naar een vk ivm mijn MA.
Niet zo goed nieuws van de gynocoloog. Hij denkt dat ik ongi ga worden, als dit niet het geval is en binnen 14 dagen nog niet ongi ben geworden moet ik weer bloed laten nemen. Ben het effe nu wel kotsbeu aan het worden. Stel je voor dat ik 9 weken na curretage nog niet zwanger of ongi ben. Pfffffffffffffff Heb nu al een cyclus van 45 dagen pfffffffffffffffff
vervelend zico maar volgens mij heel normaal na een curettage. Je moet echt poberen jezelf niet zo gek te maken. Ik snap best dat je een zware / moeilijke tijd achter de rug hebt ( en nog). Maar je moet ook proberen wat rust in jezelf te vinden, het komt heus wel maar geef je lichaam ( en je geest) even de tijd, dan zal je zien, dan komt alles echt wel goed.
zico ik had na mijn MA een cyclus van 43 dagen. Ineens was het daar.... je gyn heeft vast gelijk even afwachten nog.....
hey he balen van die waarschijnlijk infectie.. wat zei de dokter? jou kaartje begint net zo vreemd te worden als de mijne (in men album).. ik snap er ook niks van.. ik kan nu ook niet uit jou kaartje komen.. Freesia : Balen meis.. hoop meer geluk volgende ronde
Balen Freesia,hoe kan dat nu toch,je had zo'n mooi kaartje! Aly goed nieuws,ik duim voor je dat je iui je geluk brengt! Ik had vandaag lage temp,36.5.Heb dat elke keer als ik ongesteld ga worden,dus me er al bij neergelegd. Maar had vandaag af en toe zijsteken en nog steeds mega zere (.)(.). Normaal heb ik alleen zere tepels,en tegen de ongi is dat weg. Ging ik net even mijn temp opnemen,wat denk je mega hoog!Heb ik normaal overdag niet hoor.Ik sta er zelf nog versteld van hij was 37.8! Nou dan ben ik wel benieuwd naar morgenochtend! Mijn kaartje voor vandaag! groeten Simone
Simone, misschien een vette innestelings dip!? Je zit toch nog niet op het eind, kan nog alle kanten op. Kom op positief denken!
Aquilegia : ja ik was al weg dus las het net pas naja ik heb maandag een telefonische gesprek met de gynaecoloog en als ik ongie word dan meot ik voor hsg zoiezo yuna28 ja ik heb medicijnen voor de infectie ag ze kijken niet en geven je maar wat scheeld hun weer werk makkelijk toch moet morgen wel de internist bellen ik zit al 2 weken helemaal verstopt klan uit me eigen neit meer na de wc om te ....... najah je weet wel komt door de dieet voor me insulien dus moet met hem bellen heb nu al tijdje vezel zakjes voor de darmen en ook al laxeer zakjes maar die helpen nooit en heb nu 1 of andere siroop waarvan je goed ken....... najah ik ga morgen toch ff bellen en als de assistent vasn de internist zegt gewoon zo door gaan he dan rij ik na het ziekehuis en ga ik haar wurgen ben nu dus al 2 keer met behulp vcan medice dingen na de wc geweest andders kon het niet oke is alweer lang verhaal geworden maar ik zie morgen eens wat me temp doet komt goed ons wachten zal wel een keer beloond worden . dat is wat ze mij hebben gezegt. en dat zal dan ook wel zo zijn bij iedereen. ik heb nu een engeltje boven me(me oma) die me dit geluk altijd heeft gegunt die zal me er wel bij helpen die is (25 aug) overleden vandaar.
he meiden veel succes dit weekend ik ga vanavond wekend weg en ben er pas zondag weer dus voor degene die testen. In het roze he. xxx Joyce
Ik zit hier te wachten op mn ongi, is nu 5 dagen na de Provera. Mn vriend is vandaag jarig en ik heb een surprise weekendje geboekt in Brugge, dus we zijn van het weekend lekker weg! Volgende week word Clomid week..spannend! Iedereen succes en tot na het weekend!
Mijn kaartje voor vandaag.Toch denk ik dat het niet lang meer duurt voordat de komen.Voorgevoel. groeten Simone
Yep ze zijn vanmorgen gearriveerd hoor. En het gekke is, ik had het al verwacht. En ach ben er niet rauwig om, maar ik weet nu dat ik me deze cyclus niet zo druk ga lopen maken hoor. Daar word je gek van, maar dat is ook weer een les Hmmm en jouw kaartje maakt ook vreemde bokkesprongen...