Ja, heb wel me kruis nu! Maar al vanaf me eisprong raar gevoel in me buik, alsof me ei dwarszit zeg maar hahaha.. En dan weer geen afscheiding en dan weer wel. En dan weer een verdwaald stukje vruchtbaar slijm. :S Hopen maar dat ik gauw ongi word, want van deze cyclus word ik geen wijs uit.. Als FF denkt dat je een innestelingsdip hebt, krijg je dan zo'n * teken onder die dag? Zag ik namelijk bij paar kaartjes...
trouwens beetje laat maar mieke en daantje balen van jullie ongi... jullie kaartjes zagen er veelbelovend uit. Dan zal voor mij die ongi ook wel komen
Daar lijkt het op he? Ik heb mijn banner ingesteld op 26 dagen, maar ik denk dat ik weer een cyclus heb van 24 dagen. Denk je dat ik te laat ben met klussen vanavond?
Lijkt me wel een beetje aan de late kant, maar zoveel verstand heb ik er ook niet van. Ik temp pas voor het eerst deze ronde dus... Maar maakt niet uit of je aan de late kant klust...als je het maar leuk hebt toch? Wie weet hoe lang alles leeft in je, verschilt toch per mens
Dat is ook het probleem...je kunt niet meer doen als afwachten (en lol maken natuurlijk) Ik kan ook niet meer doen dan afwachten maar vind het wel heel spannend
Het lijkt wel alsof iedereen weer gewoon ongi wordt waarbij het zo spannend was. Dus samen ook weer vol goede moed de nieuwe ronde in. Meiden voor iedereen een lekkere warme dikke knuffel X
Nou.... Is mn mannetje jarig, valt ie op zn werk flauw vanmiddag! Ze zaten enge verhalen over bevalling en keizersnede te vertellen tijdens de lunch...wordt ie niet goed! 112 gebeld, ws gelukkig niet nodig... huisarts geweest, bloeddruk goed...effe aankijken nu. Zie zo mn romantische weekend in het water vallen! Dat wordt nog wat als ik in het echt ga bevallen....hahahah
Hahaha ik zie het helemaal voor me Arm ventje van je, dat wordt wat als je eenmaal ligt te puffen. Ben ook benieuwt hoe die van mij zal reageren als ik eenmaal moet bevallen, ben bang dat hij ook out gaat
Ja maar dit was er alleen maar over praten... (wel lekker aangedikt enzo....je weet hoe mannen zijn) Nou ja, hoe dan ook ik ben nog niet zwanger...dus van bevallen spreken we nog niet. hahaha'
Nou meiden, mijn zwager is ook als de dood voor bloed en ziekenhuizen etc. maar hij heeft het helemaal volgehouden tijdens de bevalling van mijn zus. NIks gebeurt en hij vond het allemaal prachtig. Dus het kan best goed gaan hoor
goedemorgend dames, Ik mag vandaag beginnen met een laartje waarop te zien is dat de ongi op de loer ligt. Heb elk uur van de nacht gezien en heb vandaag de vroege.
Goeiemorgen, Mijn kaartje van vanochtend. Symoen, de gyn had toch gezegd dat je eerder had geovuleerd....het lijkt net of hij ernaast zit. Vind je niet?