Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    het lijkt inderdaad een ongie maand hier :( :cry:
    maar er zijn ook een paar spannende kaartjes.
    hopelijk roze voor jullie dames.

ik denk dat ik vandaag mijn eitje heb.
    maar goed afwachten maar.

morgen plaats ik mijn kaartje weer.

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    nou hier is mijn kaartje.
    mijn temp is weer gestegen.

3. Eimat

Eimat Niet meer actief

de mijne is ook weer gestegen...kijk maar in mn album
    En gister na het klussen ook spotting, meestal wekt het klussen de ongi op maar nu nog niets te zien hier

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    balen zeg, voor al de meiden die ongi geworden zijn. Dat gaat niet de goede ant op. De rest moet dan maar gauw roze worden! hier mijn mooi stabiele kaartje!

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Nou dames, na vandaag een enorme stijging ben ik net ongi geworden aan een temp van 37.1 graden. Zo zie je maar dat het niet steeds een lage temp moet zijn he om ongi te worden. Het was vandaag m'n niet ongidag.
    ben blij dat eindelijk de :evil: :evil: er zijn na een negatieve bloedtest te hebben, nu kunnen we echt pas verder, doet me deugd.
    Ga foto op album zodadelijk zetten want de link naar image lukt niet hier vandaag.
    49 dagen na curretage ongi geworden.
    Ook heb ik de geplande eisprong op m'n zoon z'n verjaardag.
    We gaan smeppen deze ronde.

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Nou het kaartje zal ik later zetten, het lukt niet . Misschien morgen een keertje proberen.

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Jammer Zico. Maar nu kun je inderdaad echt verder.... Hopelijk komt alles snel op regel!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Eimat, blijft dus nog steeds spannend!

Zico, fijn dat je ongi is gekomen, kunnen jullie ook weer op de normale manier verder zonder onzekerheid en nog langer te hoeven wachten.

Wiesje, ook spannend voor jou, mijn temp bleef ook bijna een week zo mooi stabiel (album) helaas toch ongi geworden.
    Hoop het voor jou deze ronde anders te zien eindigen.

9. Eimat

Eimat Niet meer actief

Ik denk dat het spannende er nu wel af is...de krampen van deze week worden heviger...kan dr op wachten nu denk ik... al tampon in gedaan

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Weer een update van mijn kaartje:

Wanneer denken jullie dat ik mijn ei heb gehad?

11. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb mijn banner even op 24 dagen ingesteld. En volgens de calculator zou ik op dag 11 mijn ei gehad hebben. En als ik naar mijn temp kaartje kijk, dan lijkt het te kloppen he? of niet dames?

12. hallo!
    daar was ik weer een keertje, hier nog weinig aan de hand...erg rustig kaartje met steeds of 36.7 of 36.8 dus...hopelijk heb ik een dezer dagen wel mn ei... hadden een poging gedaan tot smeppen maar gister had ik zon koppijn en was zo moe dat we maar niet geklust hebben haha dus vanavond maar weer aan de bak ;) en dan gaan we weer vrolijk verder...

liefs marieke

probeerde t kaartje erop te zetten maar de imageshake site doet t niet meer mensen problemen hiermee? :(

13. moeilijk kaartje ik zou eerder zeggen dag 9 ipv 11 maar omdat dit wel erg vroeg is denk ik dat je je ei nog helemaal niet hebt gehad...ook omdat je temp nu weer zo gezakt is! misschien heb je dan dus vandaag wel je ei! gewoon doorklussen dus!
    suc6!
    liefs marieke

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Enise, ik ben het met Marieke eens, ik denk het ook, maar ik vermoed dat ie dan morgen komt!

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi, blijkbaar te makkelijk gerekend. Maar toch is er iets niet duidelijk.

Ik moet er dus niet vanuit gaan dat ik tot nu toe mijn ei 14 dagen voor mijn nieuwe menstruatie heb gehad? Het kan dus ook zijn dat het elke keer veel later is geweest of niet? Dus dat de dagen tussen mijn ei en nieuwe menstruatie veel korter is dan 14 dagen. Dan heb ik het tot nu toe elke maand verkeerd zitten rekenen :( :(

Nou, ik blijf gewoon doortempen, kijken wat het gaat worden..

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop dat jullie gelijk hebben! Dan hebben we vandaag nog de kans om te klussen! :)

17. de dagen tussen je ei en je nod(luthuele fase) kan idd steeds anders zijn. het gemiddelde staat op 14 dagen na je ei, maar dit is vaak niet t geval. bij sommige staat die tussentijd altijd op het zelfde aantal dagen, maar bij mij is het iedere maand anders. dus helaas kan je daar dus weinig van zeggen.
    hoelang ben je nu aan t temperaturen dan? want als je dat een paar maanden doet kan je dus wel zien hoeveel dagen er ongeveer tussen zitten.. maar als t zoals bij mij steeds anders is heb je er nog nix aan haha.
    blijf er toch bij dat ik denk dat je je ei nog moet krijgen... dus of je lut. fase word deze maand korter of je hebt deze maand een langere cyclus...

liefs marieke

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi, dit is nog maar mijn eerste keer dat ik aan het tempen ben :) Zoals je zegt moet ik dat een paar maanden doen wil je echt duidelijk zeggen hoe mijn cyclus in elkaar zit. Ik ben benieuwd hoe mijn temp de komende dagen eruit gaat zien. Zo kunnen we ook meer zeggen natuurlijk :) Bedankt voor het meedenken :)

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn luteale fase was deze ronde 15 dagen en vorige maar 9, afhankelijk of FF mijn ei goed heeft want ik zelf denk dat ie op dag 25 dag 26 zat (zie album voor het voorbeeld)
    Het kan dus idd nog alle kanten op.

20. klopt, FF heeft t niet altijd goed maar vaak als Ff twijfelt erover dan krijg je een stippellijn.
    als je langer tempt kom je er vanzelf achter hoe je cyclus een beetje verloopt..

afgelopen maand had ik een cyclus van 27 dagen... gister zou ik mn ei gehad moeten hebben maar dat heb ik nog niet.
    t kan maar zo zijn dat mn ei deze maand later komt maar dat ik een korte lut fase heb... dus we klussen/smeppen gewoon vrolijk verder haha
    baal dat ik mn kaartje er niet op krijg! doet die site om t kaartje in een url te veranderen t bij jullie wel?

liefs m

Deel Deze Pagina