wens! wat geweldig nieuws! was wel spannend hè. mijn kaartje; ik heb gisteren en vandaag spotting ingevuld, omdat ik nog niet aan een nieuw kaartje wil beginnen. Ik heb dus gisterenochtend en deze ochtend bruin en rozig bloedverlies gehad. Kon vannacht niet slapen van de buikpijn, en ik verlies vocht uit mijn tepels. Dit heb ik een keer eerder gehad, toen ik dacht zwanger te zijn. Gisteren en vandaag een uur eerder moeten tempen, dus ik weet niet of de temp echt laag is. Erg vaag allemaal. Ik temp soms 's avonds ook wel eens en dat kan dan 0,2 schelen. Ik tempte net ook, ik weet dat ik daar niets aan heb eigenlijk, maar de temp was 37.1 Heb nog nooit een temp in de 37 gehad. Ik hoop dat ik op mijn nod (maandag) of gewoon ongi ben, of helemaal niet. Maar op het laatste durf ik niet te hopen. Ik vind dit zo erg vaag. Mijn gevoelige borsten zijn ook ineens over, maar mijn stuitje niet. Heb daarnet getest, negatief, maar ja, ook weer 2 dagen voor mijn nod. sorry meiden van dit gezeur, maar ik weet gewoon niet wat ik hier mee aan moet.
wens van harte meid! Tijgertje.. jij houdt het spannend! Liefs, Paula PS: Ik ben gestopt met temperaturen maar ik volg jullie wel!
Mijn gyno zei dat de dip een teken van de eisprong was en bij mij was altijd de dip de dag van de eisprong (qua echo controle) maar het belangrijkst is dat we allemaal duimen dat er veel postieve kaartjes bijkomen.
Interessant! Het kan natuurlijk ook per vrouw verschillen en zo'n gyn kijkt er weer anders naar. Maar zo heb ik het geleerd van FF. Ik ben het verder met je eens. Natuurlijk is het belangrijkste dat we elkaar steunen en helpen de kaartjes te interpreteren. Ik hoop dus niet dat ik negatief overkwam, want zo heb ik het niet bedoeld. Sorry als ik wel zo overkwam.
wens, GEFELICITEERD en geniet ervan. saar, moeilijk ,misschien is je ei later geweest. mss, balen meid, misschien zitten er toch een paar goede zaadjes bij, mijn man heeft slechte kwalitiet zaad, maar ik kan ook zwanger worden, dus de hoop niet opgeven shedevil, bij mij was de spotting wel dag 1 achteraf. rensie, ik hoop dat je een vroeg eitje krijgt, je hebt wel een lange ongi. monika, jullie hebben in ieder geval met je eitje geklust, valt niet mee met zo'n lange cyclus om dat goed te plannen. pearly, leuk dat je hier ook weer bent, met kaartje, ik hoop dat het snel raak is en anders misschien met clomid. aquilegia, spannend en slopend die wachtdagen na je ei. marieke, een kruis, joepie. morgen krijg ik van ff een kruis. mijn eitje kwam vroeger, donderdagavond kreeg ik pijn, geincemineert, we zouden vrijdagmiddag nog een keer, maar ik had geen pijn meer, dus dat hebben we niet meer gedaan, ik heb er niet zoveel hoop op dit keer. we hebben er een pup bij, dus ik heb wel afleiding
@ Marieke: Jippie! Je hebt je ei weer gevonden met FF! Ik zie dat jij ook goed geklust hebt... Nu maar weer afwachten meid... Voor vandaag mijn kaartje, ik heb ook mijn kruis gekregen van FF. Liefs.
Goedemorgen meiden, hier mijn kaartje weer voor vandaag. Weer zo'n hoge temp erbij. Kan het weer trouwens ook van invloed zijn? Als je mijn temp van de afgelopen 2 dagen bekijkt zou je dat in ieder geval wel denken.. En Marieke gefeliciteerd met je kruis! Liefs Bregt
Bedankt voor de felicitaties meiden! Het is nog erg onwerkelijk. Voor mijn NOD voelde ik nog helemaal niks, vanaf NOD meteen ´zwangerschapskwaaltjes´. Een krachteloos gevoel in mijn lichaam en een wat beroerd gevoel in de maag. Maar gelukkig nog niet allesoverheersend. Veel meiden op het wachbankje nu! Ik duim voor een mooie samensmelting en een goede innesteling!
Volgens mij kan dat wel ja. Als het erg warm op je slaapkamer is, is je ochtendtemp denk ik wat hoger.
Ik voelde me in ieder geval wel warmer, dat zal de hoge temperaturen wel verklaren. Bedankt! Liefs Bregt
Hallo meiden, Hier ook weer eens een berichtje voor mij....... Saar, vreemd maar mischien is je ei idd later geweest...... Wies spannend meid Aly bedankt lieverd......ik moet je heel eerlijk zeggen dat de druk wel iets minder is geworden. Het was een beetje negatief de uitslag, maar we weten nu in idd geval wat er aan de hand is.........Ach ja wat is 3 maanden op een mens zn leven Mijn kaartje is nog niet echt bijzonder......we hebben overigens wel meegekregen om de dag of 2 dagen te klussen....Dit zou beter zijn voor de productie en als mn mannetje niet thuis is moet hij dit bijhouden Moesten wij later heel erg om lachen
@Aly: jammer dat je weinig hoop hebt. Een jong hondje is altijd wel erg leuk. @Karine: gefeliciteerd met je kruis.... @Bregt: begint er spannend uit te zien, maar nog een paar dagen geduld. @Mss: succes met klussen dan! Mijn temp was iets omlaag, om 7.00 uur was hij 36.75, maar (nadat ik weer geslapen had) om 8.50 u 36.97. Om 7 u had ik nog niet zoveel geslapen, omdat we pas om 1 uur naar bed gingen en toen lag ik nog een tijd wakker. Dus sleep deprived ingevuld. Het zal morgen wel weer hoger zijn.... Kaartje komt ook morgen weer.
Hey meiden sorry dat ik de laatste tijd wat afwezig ben maar had gedacht dat ik weer een normale cyclus zou hebben dus niet zit vndg weer op dag 41. en nu heeft FF mijn normaal kruis weggehaald en er een gestippeld kruis van gemaakt. Liefs Dimmel
Hier 8 DPO (als ff hem verkeerd heeft 13 DPO), maar had vanmorgen een lagere temp en heel licht bruine afscheiding. Innesteling of aankomende ongi, ik weet het ff niet meer
Heey Monika, dat is grappig, ik zit heb er net een nieuw onderwerp van aangemaakt "bruine afscheiding". Ik zit dus op dpo 9 en heb het maar me hoge temp!