volgens mij heb jij je ei niet op dag 14 maar op dag 13 gehad dus dat FF je kruis een dag te laat had staan... hij gaf ook een stippellijn aan dus hij twijfelde zelf ook... wel balen want je had zon mooie hoge temp!
Bij mij lukt het ook niet via ImageShack, site is onvindbaar, nu dus opzoek naar een andere site. Ik krijg steeds een stippellijn omdat ik geen vruchtbaarslijm aantref en geen posi ovutest heb. Als ik dat wel zou invullen krijg ik gewoon een vet rood kruis hoor, dus daar ligt het niet aan. En volgens mij geeft een dip juist aan dat je ei er aan komt, nog niet dat het die dag zo ver is. Meestal na je dip kun je dan na 1-2 dagen je ei verwachten. Tenminste dat heb ik hier en daar gelezen en begrepen hoor, kan het mis hebben. Je hoeft geen VIP te zijn om een kruis te krijgen Enise!
ja je krijg automatisch een kruis van FF hoef je nix voor te doen, ja alleen je temp invullen...op dezelfde tijden te tempen (voor je uit bed gaat sochtends) en je slijmwaarnemingen in te vullen. je hoeft geen vip te zijn om dit te kunnen doen nu ben je nog wel vip waarschijnlijk omdat t je 1e maand is, dan krijg je dat kado.. als je nu ongi word dan gaat dat automatisch over in een gewoon gratis abbo. dan kan je wat minder dingen invullen maar nog steeds krijg je gewoon je kruis hoor liefs m
Hoi hoi, Ik heb ook problemen met imageshack. Dus kan mijn kaartje niet plaatsen! Maar blijf het proberen. misschien lukt het vanavond of morgen. groeten Simone
eimat balen.. succes volgende ronde Symoen, spannend! Daantje : nou mag ie nog wel wat stijgen he..en dan niet meer zakken
He balen Eimat. Ik hoop dat je volgende ronde meer succes hebt. Mijn temp was vanochtend voor het eerst sinds een week onder de 37.0, en dat betekent denk ik weinig goeds. Het voelt ook alsof de ongi er aan zit te komen, maar er is nog geen bloed. Ik vrees dat het deze ronde niets zal worden (hoewel we écht goed geklust hebben). Zucht....