dag dames, ben terug van lang weg te zijn geweest update: ben nog steeds aan het rotzooien met die stomme thermometer, maar ben erachter gekomen dat je niet zwanger wordt van een thermometer! nee grapje natuurlijk, alles gaat zijn gangetje, zit inmiddels in ronde 16,helaas nog niet zwanger. veel succes allemaal! knuf hopes
Welkom terug Hopes! Ik ga voor je duimen dat je roze wordt deze maand, jij mag nu ook eindelijk wel eens roze worden he meid.
Nou ben ik vrijdag ongi geworden na de Provera. Het stelde niet zo veel voor qua bloed dan...en gisteren was het al zo goed als over. Ben wel aan de Clomid 100 mg nu, maar nu blijft mn temp zo hoog! Zat vanochtend nog 36.8, terwijl ik normaal rond de 36.3 heb! Daar snap ik nou helemaal niets van!
He meiden mijn kaartje, kan er natuurlijk niets van zeggen, maar vind het wel leuk om het te plaatsen. Dit weekend weggeweest met veel vrienden dus niet kunnen tempen. Hoe is het hier verder?
Meiden, ik heb ook weer een nieuw kaartje.. Zie me album, vanmorgen opeens een temp dip van wel 0,4... Misschien implantingsdip ofzo? Iemand een idee?
Het zou kunnen. Dimmel,geen kruis meer op je kaartje (je had er toch eerst een gehad,of zit ik in de war?) Jent,spannend!ha ha ha Nee hoor geintje. groeten Simone
Nee, ik hoop ook nergens op deze ronde hoor.. Er zijn zoveel dingen verkeerd gegaan kwa klussen hihihi! Dat er echt 0,01 % kans maar is ofzo. Maar omdat 't de 1e ronde is kwa tempen heb ik dus nog nooit eerder opeens zo'n dip meegemaakt..
hopes, welkom terug. poohbaer, gelukkig ben je ongi, je temp kan ook goed pas na je ongi dalen net terug uit het ziekenhuis voor IUI, 34 miljoen goede zaadjes . de laatse keer waren het er maar 4 miljoen.
goedemorgen allemaal! hier mijn kaartje voor vandaag, nog niet echt veel bijzonders maar wel leuk om te plaatsen... hoop dat mn temp morgen omhoogschiet en ik een kruis krijg! liefs marieke
simone, jammer dat je test negatief was. de gyn was vanmorgen super positief, maar we moeten nu eerst maar 2 weken wachten, dan mogen we juichen of niet.
@aly Gefeliciteerd met zo'n mooi aantal zwemmers. Die van mijn mannetje waren ook opeens een stuk betere de tweede keer... Nu duimen he!
hoi hoi hier mijn kaartje ik heb de temp van dag 20 veranderd eerste keer was hij 36,2 en de 2de keer 1 minuut nadat ik de eerste keer getempt had was hij 36,4 naja beide keren of ik het nu veranderde of niet kreeg ik mijn kruis zoals hij nu staat zie kaartje
Hoihoi Laat ik ook maar es mn kaartje neerzetten Ik lees al een tijdje mee met jullie. Wat denken jullie, ei geweest op dag 13/14? Iedereen veel succes..! Liefs Dayenne
eehm je link doet t hier niet... die stuurt me naar image shake programma haha ff opnieuw je kaartje erop zetten? liefs m