Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haha geeft nix lukte mij in t begin ook niet...
    suc6 bij de dokter en misschien lukt t strax om m erop te zetten

liefs marieke

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames

daar ben ik weer...het weekend is weer voorbij en we mogen weer aan het werk

vrijdag heb ik een dip gehad wat betreft temperatuur, ik daalde naar 36.8 om daarna weer te stijgen naar 37.1 en dat is nou al 3 dagen precies gelijk.
    Zou dit een innestelingsdip geweest kunnen zijn?

Groetjes Liesje

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg

Ik wilde jullie toch even mijn verloop van deze cyclus laten zien. O ja vergeten er bij te plaatsen donderdag 27 sept had ik een negatieve zwangerschapstest. Maar wanneer denken jullie dat nu mijn volgend ei komt? Moet ik dan eerst weer ongi worden of kan er nu ook al weer een ei komen of zijn geweest?

xxx Joyce

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    dat kan zeker liesje.

xxx joyce

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Simone, heb even gemist dat je getest had, jammer dat ie negatief was.
    Maar ja wat je tegen mij had gezegd geldt natuurlijk ook voor jou! denk aan Halle Berry ;) ;)

Aly, gefeliciteerd, dat zijn er zowaar 30 miljoen meer! wow!
    Volgende week hebben wij onze afspraak bij de gyn, resultaat van de tests, ben zo benieuwd!

Jent, ik heb echt geen flauw idee hoe dat gaat, ik vermoed dat je toch eerst ongi moet worden?

Liesje, spannend ik help ook even blazen! pffffffff pffffffff

Hoi Dayenne, ik den zelf dag 14! maar dan zou je je slijm niet helemaal goed hebben ingevuld, want als je de E nu naar dag 14 zou verplaatsten gok ik er op dat FF je met een kruis zal belonen!
    Wat denken jullie meiden?

6. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hoi meiden ben ik weer eventjes,
    zie dat er een aantal toch nog ongi zijn geworden!
    Echt zo erg balen joh, bah..en dan heb je zo'n goed kaartje he, zo zie je maar, je lichaam en de kaartjes houden je voor de gek.

Ik had gezegd dat ik ni meer zou tempen de volgende ronde maar de volgende ronde is nog ni aangebroken :(
    Vind het ook n btje vreemd, maar de ongi zit er tog egt wel aan te komen denk.
    Had 3 dagen geleden ineens krampen toen ik wakker werd en nu weer. Tijdens de sex had ik ni egt bloed verlies maar wat rozige afscheiding.
    Maar als ik dan naar de wc gaat is er nix te zien..pfff
    Mijn kaartje voor vandaag met vip..yeah..
    Oh ja wat betekend de 'T'?

@Meetje: SMEPpen is een methode om zwanger te raken, met een 'klus-schema' ;)

7. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    waar kon je ook alweer zien wie er pendelen? :(
    ken het ni meer terug vinden....

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanx Mieke!

Tja, ik zat al te twijfelen of ik wel echt E vandaag had. Zal zo toch maar even goed gaan kijken hihi :) :oops: .

Ik hoop stiekem wel dat ie op dag 15 is geweest, anders heb ik te laat geklust!

Liefs Dayenne

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    De T is volgens mij van test. Het kan goed zijn dat je toch zwanger bent.
    xxx Joyce

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    In de lounge, of je moet even zoeken op de namen die bij ons er onder staan!

11. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Daar ben ik maar weer eens... hoe is het hier? Het lukt me niet om alle verhalen te lezen, sorry daarvoor! :oops: Zijn er nog zwangeren bij gekomen?

Mijn ei lijkt weer zijn gespot; alleen hebben we net te laat geklust! Helaas pindakaas... Maar wel lekker dat m'n cyclus een heel stuk korter lijkt te zijn!

Hierbij mijn kaartje. Van t weekend laat erin en laat eruit dus vandaar de open rondjes...

Ik ga ook maar es een andere banner opzoeken :)

12. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

In mijn album staat dan ook mijn eerste temperatuurkaartje. Alsof het zo moest zijn is het de eerste keer dat ik een korte cyclus heb (nadat ik 10 maanden gestopt ben met de pil) van 28 dagen! Erg jammer dat het niet raak was (zou ook wel een wonder zijn de eerste ronde) maar ben wel super blij dat de cyclus korter is en dat ik mijn eisprong heb gevonden. Viel me op dat de fase tussen ei en ongesteld wel korter is. Mijn temperatuur is trouwens vanochtend gezakt...
    Ben benieuwd hoe mijn tweede kaartje zal zijn.

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    dayenne; ik denk ook dag 14.
    visjes; jammer dat je niet eerder geklust hebt, temp je toch door deze maand?
    aly; wat en goed nieuws zeg, hopen dat het gelijk goed uitpakt! ;)

ik heb toch mijn andere kaartjes nog bekeken, maar die waren toch minder stabiel als nu. Ging af en toe nog op en neer, max imaal 3 dagen achter elkaar 36.5, nu al 5 dagen. Maar goed, het lijkt mij dat het nog niets kan doen. Had daarstraks zo'n zere steek, dacht dat ik erg naar het toilet moest :oops: , maar toen werd de steek zo erg, ik kon gewoon niet recht blijven staan. Raar hè, maar mss ook niks verder.

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Wauuw aly wat een vooruitgang zeg.

Ik hoop dat jullie snel terug zwanger mogen zijn.

15. hoi dayenne
    ik denk dat ie op dag 13 is geweest of misschien zelf wel helemaal nog niet... maar ja dat ligt aan je temp morgen!
    zou dus wel gewoon nog ff blijven doorklussen!

liefs marieke

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi marieke ik doe mn best! :)

Thank voor je antwoord :)
    Zal morgen mn temp laten weten.

Weltrusten allemaal!
    Liefs Dayenne

17. spannend :D
    zien we t morgen wel!
    kom pas smiddags ff kijken hier want moet eerst werken en heb dan nog een vergadering!
    ben ook benieuwd of mijn temp morgen hoog is.. zou mijn ei onderhand ook wel gehad willen hebben... hihi
    truste!

liefs marieke

18. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
  19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hier gaan we weer, het is niet echt spannend meer met wat voor temperatuur ik 's morgens weer heb.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wies, mijn kaartje was ook zo stabiel en had echt het gevoel een bevrucht eitje te hebben, helaas heeft het niet voldoende kracht gehad om door te zetten denk ik.
    Maar ik heb echt goede hoop voor je hoor.
    Helemaal omdat mijn temp ook zo mooi gelijk bleef.

Ik zal nog even blazen, pfffff pfffff en duimen doe ik ook nog voor je.

Ik doe toch maar even mijn kaartje erbij, maar er is nog niet veel op te zien.

Deel Deze Pagina