Morgen dames! Wilt iemand ook even in mijn album gluren? Snap echt niks vd dip van gisteren.. Me temp lijkt weer omhoog te kruipen, maar volgens mij is het te langzaam voor een implantings dip.. Wat denken jullie?
Hey dames, Hier weer een update van mijn kaartje. Het gaat de goeie kant op. Als ik morgen weer omhoog ga met 0.1 graad dan krijg ik op dag 14 een kruis (alvast geprobeerd hihi), maar als hij daalt met 0.1 graad, dan krijg ik een kruis op dag 11. Dus ik ben benieuwd naar mijn temp van morgen! Stel ik heb op dag 14 mijn ei gehad, dan zijn we waarschijnlijk wel te laat. We hebben namelijk gisteravond pas kunnen klussen En als mijn ei op dag 11 geweest zou zijn, dan hebben we meer geluk
hey meiden, vanmorgen was me temp 39.7 ik denk ja doei dan moet ik harstikke ziek zijn en toen heb ik het nog een keertje gedaan en toen weer netjes 36.8 maar wat raar nu krijg ik weer op een andere dag mijn kruis...ff weet volges mij ook niet wat ie ermee aanmoet maar goed we wachten af... Liefs Dimmel
Enise, naar mijn weten komt je ei over het algemeen een dag (soms 2) na je dip, dus dan zou hij op dag 15 geweest zijn en dus zouden jullie nog op tijd geweest zijn met klussen. Maar pin me er niet op vast hoor! Dimmel, hahaha, volgens mij is je thermometer een beetje van slag af.
mieke, ja denk het haha ik direct ohjee ik ben ziek maar gelukkig niet! me schatje direct oh voel je je niet lekker ik zeg nee ben nog supermoe hahaha!
Mieke, ik hoop dat jij gelijk hebt! In het begin vond ik het niks dat tempen, maar nu ik er mee bezig ben is het best spannend..
mijn temp is superhoog en stabiel, het ziet er goed uit... zou de tomtom dan eindelijk gewerkt hebben? ik zit voor de vierde dag op 37.1 graden met dus afgelopen vrijdag een dip naar 36.8 maar de dag erna gelijk weer 37.1. Ik hoop toch zo dat het raak is deze maand!
Liesje spannend, blaas nog even voor je, pffff pffff! Eimat, jij hebt een mooi kort kaartje van 28 dagen, mijn nieuwe is ruim 40 dagen, zo onhandig lang Vind jouw saaie kaartje dus mooier, hahahahaha!
Niemand verder een idee? Want als ik kijk bij de temp kaartjes vd zwangeren, zie ik er ook niks tussenstaan zoals ik heb..
Ik ben nu voor het eerst aan het temperaturen en dacht laat ik mijn kaartje hier ook eens neerzetten. Ik snap er nog niet zo heel veel van eerlijk gezegd hihi. FF geeft ook een cyclus aan van 22 dagen : Nou ja we zullen wel zien. Iedereen succes met zwanger worden en tempen! Liefs MissyN
ziet er voor sommigen heel spannend uit! hier nog steeds niet omhoog, zit weer op 36,4 moet echt naar 36,9 gaan! ach ja
Goeie morgen iedereen, even snel mijn kaartje voor vandaag, nog steeds geen ongi, maar wel temp omlaag het zal allemaal wel. Voel me ontzettend klote ineens, dat ik binnenkort zwanger raak zal er ws ook niet inzitten. Mijn vriend heeft mss wat problemen en 8 okt hebben we een afspraak bij de uroloog
missyzuilen, ff geeft bij de laatste kaartjes een eisprong aan, maar daar twijfel ik aan. ben je al eens bij de huisarts geweest ? misschien een goed idee om hem eens je kaartjes te laten zien en kijken wat hij ervan zegt. liesje, spannend. dimmel, mooi kaartje, goed geklust wies, ik duim met je mee.
hoihoi ik wou hier even op in gaan als je t niet erg vind als je een dip in je temp hebt dan betekend dat dat je die dag je ei hebt... dus niet dan na 2 dagen pas. dus als vandaag je temp lager is als normaal en de komende 3 dagen stijgt je temp dan betekend het dat je vandaag je ei had. liefs marieke
Waarom twijfel je eraan als ik vragen mag? Ik heb die dagen namelijk wel steekjes gehad en ook vruchtbaar slijm. Ook heb ik met ovu testen die 2 dagen een 2e streep gekregen.. Waarom zou dan niet mijn eisprong zijn geweest? Want de dip die ik nu heb, is zonder steken en vruchtbaar slijm.. Dus denk niet dat 't mijn ei is nu.
vindt er niks meer aan.. whahaha.. Dimmel, ook nog aan het zagen.. hoop dat ie nu gewoon blijft staan voor je.. Daantje82 hoe is het met jou kaartje?
Hihihi Marieke, speel er ook maar weer even op in hoor Gaan we lekker welles/nietes spelen! Als je bij de meesten kijkt op hun tempkaartjes dan zet FF zijn kruis 8 van de 10x een dag na de dip neer, vandaar dat ik er dan ook zo vanuit ga. Maar ook ik weet het niet met zekerheid dus kan het best mis hebben. Zou niet weten wat het precies is, maar volgens mij is dat het?!
Missy, ieder mens is anders en dus ook de tempkaartjes. Je ziet bij de zwangeren ook tempkaartjes waarbij je denkt hoe kan die nou zwanger zijn geraakt..... het is zo verschillend allemaal.