Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He meiden meestal heb je je eisprong op de dag dat je temp het laagste is, maar er zijn altijd uitzonderingen op de regel en daarna moet je minimaal 3 dagen een hogere temp hebben en dan weet je dat je je eisprong hebt gehad en in de meeste gevallen blijft je temp hoog totdat je ongi word.

xxx Joyce

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oke... nou duimen jullie voor mij? :p

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meestal (maar niet altijd) heb je een dip op de dag van je ei. Dit kun je meestal achteraf pas zien.
    Aangezien je cyclus onderhevigd is aan allerlei zaken (temp, slijm enz), kan ff (wat nog altijd een computer programma is! vergeet dat niet) je ei wat later zettten.
    Je temp scheelt ook per dag, je kan dus best een dag hebben die wat lager is dan je ei dag.
    Maar FF zelf gaat meestal uit van de dip als je daarna min 3 dagen een hogere temp hebt dan de laatste 6 voor de dip.

eeeh zo dus. hahahahahah

groetjes natas (jaar getempt)

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Natasja, bedankt voor je uitleg hoor.
    Vind het ook best moeilijk, de een zegt dit de ander dat.
    FF is een computer idd, en daar kun je niet altijd van op aan.
    Het is dus raadzaam te klussen op de dag van de dip en eventueel erna!
    Daar houden we het dan maar op, hahaha!
    Dus Marieke, je zat toch meer in de goede richting dan ik, tenminste .... ;)

5. hoihoi
    ik temp nu dus al vanaf mei en had idd echt t idee dat als je temp laag is (voor jou doen dan) dat je dan je ei hebt. ik zie idd dat FF bij verschillende en zelfs bij sommige van mn eigen kaartjes het kruis dan een dag later zet...denk dat het idd ook te maken heeft met de temp die je de 3 a 4 dagen daarna hebt... t blijft dus altijd maar de gok!

dayenne, ik hoop dat t nog op tijd was!
    alleen vraag ik me idd af wanneer je ei precies springt. is dat sochtends vroeg, is t die nacht ervoor is t overdag is t savonds.. dat weet je volgens mij nooit of je moet m kunnen voelen (doe ik eigelijk bijna nooit)
    weet alleen dat je ei 24 uur rijp is zeg maar.. dus als je overdag je ei hebt gehad en je hebt de volgende dag pas savonds geklust ben ik er bang voor meid. maar goed als je niet weet wanneer je ei is geweest zou t miss nog kunnen.

vrouwen.....t blijven vreemde wezens met vreende lichamen hahaha

liefs m

6. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,
    Hoe is ie hier, ben even een paar daagjes er niet bij geweest!
    Heb mijn kaartje er weer opgezet alleen zondagochtend heb ik vergeten te testen, zaterdag wezen stappen, dus was laat!

Liefs shirley

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Precies meiden, en FF heeft het echt niet altijd goed.

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb wel sinds paar dagen veel afscheiding, maar geen vruchtbaar slijm.
    Heeft dat nog enige betekenis?

9. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

Mijn kaartje voor vandaag.Hopelijk morgen weer gestegen,alhoewel je weet t nooit,t tempen is bij mij toch al zo vreemd.

groeten Simone

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    symoen; jij hebt ook pieken en dalen, moeilijk te vergelijken zo'n kaartje. Gewoon maar hopen dat je ongi weg blijft.
    liesje; we lopen precies gelijk liesje! En allebei zo'n stabiel kaartje. :D Spannend! ga jij ook maandag testen als je niet ongi bent?
    bengeltje; mooie stijging hoor! zou wel mooi zijn dat het nu eens raak mag zijn toch? ;)
    Ik heb sinds gisterenavond last van mijn tepels. Niet van mijn borsten verder, maar alleen van mijn tepels. Wat duurt die laatste week toch lang hè. ik ga in ieder geval niet meer testen voor mijn NOD, dat heb ik de vorige maand wel geleerd.

11. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Ik ben het er helemaal mee eens, Vrouwen zijn ook rare wezens hahaha, mannen begrijpen ons al niet, hoe moeten we dat zelf wel doen dan hahahha

fijne avond allemaal

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Hoe gaat het met jullie?
    Ik zie al spannende kaarten voorbij komen hoop voor jullie ROZE allemaal

Wij zijn al aan het aftellen 10 okt moet ik ongi worden en beginnen we met de iui
    Dus errug spannend maar ben ook bang :(

Maar ik hou jullie op de hoogte

Liefs Tijgertje23

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke Marieke, nog 1x dan over het ei en het kruis, hahaha grappig ;)

Heb het nog even nagevraagd en zij kwam met de volgende conclusie:

Als je een hele scherpe tempdaling hebt, dus omlaag en meteen weer heel hoog, is je ei in de daling, onderin dus.
    Maar gaat ie na de daling wat in fases omhoog, heb je hem vaak net na de daling. Maar nog niet in een hoge temp, maar daartussenin.

Klikt ook best logisch toch?

Gewoon goed in de gaten houden dus.

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    hihihi inderdaad we blijven rare wezens!

ik heb sinds mijn eisprong erge last van mijn tepels, poe vreselijk! als mijn t-shirt erover heen valt dan voel ik het al, een nare pijn.

nou mieke, das duidelijk!
    toch hoop ik dat zij ongelijk heeft ;), want dan ben ik écht te laat geweest!

liefs

15. kijk dat is iig duidelijk nu :D
    ik kan daar idd best inkomen ja!
    dus eigelijk hadden we beide gelijk! t ligt aan de temp na de daling...in 1 keer omhoog had je je ei bij de daling, in stappen omhoog zet ie m later neer..... :D

hopelijk heb ik iig mn ei vandaag gehad. gistermorgen geklust en zometeen ook ff dus dan komt t wel goed hoop ik :D

liefs m

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey meiden,

over de dip en het moment van de eisprong:
    ff geeft pas een eisprong bij een grotere temp stijging (bijv 0,2 (ik weet niet precies bij hoeveel))
    ik heb een paar keer gehad dat mijn temp eerst een paar dagen heel langzaam steeg en daarna pas sneller.
    in het ziekenhuis zeiden ze dat ze dan toch uitgaan van de laagste temperatuur.
    ik plaats zo wel een voorbeeld van waar ff mijn ei op dag 17 geeft en ze in het ziekenhuis van dag 14 uitgaan. wij gaan dus maar voor het zekere en klussen alsof het 2x een eisprong is ;)

hoop dat ik het zo duidelijker maak en niet nog onduidelijker ;)

liefs, lauwie

17. hmmm dus toch de laagste temp dan?
    hihi de een zegt dit de ander dat nu weet ik t nog niet maar ja in t ziekenhuis zullen ze t toch wel weten toch? :(

liefs m

18. ga nu overigens naar bed... ben benieuwd of ik dan aan mn temp kan zien morgen hoe en wat!
    zet mn kaartje er wel op dan!

truste!
    liefs m

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0

hier geeft ff dus mijn ei op dag 17, maar zeiden ze in het ziekenhuis dat ze toch uitgaan van dag 14...

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

hahaha en als je nou 3 dippen hebt?..

Deel Deze Pagina