Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    missyzuilen, ik dacht dat je meerdere kaartjes had, het is makkelijker als je de andere verwijdert en gewoon de laatste update laat staan.
    volgens mijn gyn is de laagste temp je ei, bij jou dan dag 19. nu moet je gewoon afwachten wat je temp gaat doen, je kunt jou kaartje niet met een ander haar kaartje vergelijken. alles wat je nu voelt of merkt kwa slijm KAN op een zwangerschap duiden OF dat je ongi word. iedereen is verschillend en na je nod weet je pas of je zwanger bent of niet, maar soms kun je ook op onverklaarbare reden later pas ongi worden.
    dus nog even afwachten.

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He meiden,
    Ben vanacht na 4 uur slapen wakker geworden temp gemeten die was 36,7. Naar toilet geweest en daarna heb ik nog 2,5 uur geslapen ongeveer en was mijn temp 37 graden. Welke moet ik nog tellen? Afgelopen 2 dagen was de temp 37

xxx Joyce

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Goeiemorgen meiden,

vanmorgen toen de wekker afging heb ik getemp en kon niet meer slapen dus ben al fit sinds half 7. heb me sgatjuh naar zijn werk gebracht en dalijk lekker met me mams de stad in. En dan heb ik nog goed nieuws ga een thuisstudie doen :D. Ga me zo inschrijven.
    Vanmorgen was me temp wat lager dan gisteren maar misschien een innestelingsdip (hoop het zo)...hier mijn kaartje

@aly ja gelukkig wel...hopenlijk is het raak

@yuna28 nee niet meer zo de bomen zijn bijna omgezaagd dus ik dacht ga wat minder zagen haha ;)

@yent ik zou gewoon die 37 aanhouden als je zowiezo al gisteren ook 37 had...

4. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

Goedemorgen.

Mijn kaartje voor vandaag.Het wordt steeds vager.Heb gisteren 1x spotting gehad en vandaag 1x.Dus wordt waarschijnlijk ongi.
    Wat wel raar is dat ik nog steeds zere borsten heb,en mega veel van die melkkliertjes op mijn tepels (die heb ik normaal niet) en af en toe misselijk.Gek hoor.

groeten Simone

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dimmel ik denk dat je innestelingsdip hebt

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    zico, ik hoop het zo dan heb ik tenminste weer een kortere cyclus! of natuurlijk raak he hahah!

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Hier weer een update van mijn temp kaartje. Volgens FF is mijn ei op dag 11 geweest (wat ik dus ook eigenlijk hoopte). Maar wat vinden jullie ervan?

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jent, ik zou gewoon 37 aanhouden!

Symoen, ik heb nog zo zitten blazen!

Enise, kan nog alle kanten op volgens mij.

Mijn kaartje is nog steeds niet spannend ;)

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha, is dat zo? Dus nog ff geduld hebben de komende dagen :)

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jent; ik denk ook 37. zeker als je nog 2 uurtjes geslapen hebt.
    symoen; nee hè, toch geen ongi die doorzet. :x Heb je een ongigevoel of niet? wel gek van die kliertjes. Misschien is er wel even wat geweest, dat kan ook. Of het blijft bij spotting, dat zou nog beter zijn. ;) `
    Nou hier mijn kaartje weer, wordt wel saai hè. ;) Ik temp nu al 8 cycli, maar heb zo lang achter elkaar dezelfde temp nog niet gehad. hoop dat het iets goeds betekent. :D

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier is de temp nog steeds superhoog en superstabiel. Alweer 37.1 graden.
    Maar ja ik moet nog 5 daagjes wachten enne
    Wies....ik weet niet of ik maandag al direct ga testen.
    De vorige maand heeft mijn lijf me ook al zo voor de gek gehouden..

groetjes Liesje

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Liesje en wiesje dat gaat wel goed zeg bij jullie, maar ik doe geen voorspellingen meer. Want niemand was afgelopen keer in het roze gekomen, terwijl de kaartjes er wel zo uitzagen. Misschien kunnen jullie tegelijk testen dat is leuk.

xxx Joyce

13. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    spannend dames, die laatse week voor je nod duurt altijd zolang, succes met wachten.

14. Eimat

Eimat Niet meer actief

templijst in album...is nog niet zo interessant hoor maar toch

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Dimmel : dan moet je nu toch wel genoeg hout hebben om de winter door te komen is het niet!? ;)

16. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    hallo allemaal,

ik ga hier ook weer terugkomen. was deze cyclus gestopt met tempen want ik werd er helemaal gek van.

vandaag in het ziekenhuis geweest bij gyn en ben nu doorverwezen naar vruchtbaarheidsonderzoeksafdeling. nu moet ik dus ook weer tempen, maar ben wel blij dat mijn vragen nu serieus genomen worden.

7 november ga ik en krijg dan gelijk allerlei testen en indien mogelijk ook al samenlevingstest.

heb ook echo gehad vandaag om te checken of baarmoeder ok was en zag er goed uit, alleen geen tekenen van zwangerschap deze keer, maar daar had ik toch niet opgerekend.
    lang verhaal zo.

nou succes allemaal.
    Wies en Liesje voor jullie ga ik wel duimen hoor, dat jullie maandag wel positief testen!

groetjes,
    charlie

17. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    welkom terug charlie en succes.

He meiden ik plaats toch even mijn kaartje. Ik vroeg me eigenlijk af of ik op dag 61 een eisprong gehad kan hebben omdat mijn temp nu aanhoudend hoog blijft. Wat denken jullie? xxx Joyce

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi Joyce, tja geen idee.
    Als je kijkt naar de 4e dag na het kruis zit je in soort gelijke situatie.
    Dip en daarna ook blijvend hoog.

Er is gewoon geen peil op te trekken, ik hoop zo voor je dat je snel meer zekerheid hebt en lekker ongi gaat worden! zodat je ook weer verder kunt.

19. morgen dames!
    hier mn kaartje voor vandaag...
    zakt steeds verder hihi dus toch vanavond maar weer klussen dan maar 3 dagen achter mekaar...

liefs m

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    goedemiddag allemaal!

nou mijn temp is weer omhoog gegaan..
    ik hoop dat ff mijn kruis nog verplaatst, maar ben bang dat ik toch echt te laat ben.
    wel jammer, dit was de laatste ronde voor onze pauze..

liefs

Deel Deze Pagina