Het zou nog wel kunnen hoor, ligt eraan hoelaat je je ei hebt gehad. Misschien blijft die van jou wel lang leven en heb je nog kansje met klussen de dag erna. Zal voor je duimen! Heb ook weer nieuw kaartje.. Me dipje is weer omhoog gegaan!
ja moet je wel posie testen hoor.. daarna wil ik hem wel terug, wandt heb hem dan zelf nodig.. whahaha
Bijna vrijdag.. bah, dan gaat me kerel week weg. Hoop echt héél stiekem dat ik em kan verrassen met een positieve test! Maar verwacht er niet teveel van hoor. Me kaartje kan nog alle kanten op.
@ Yuna: Ben blij als ik klaar ben om 23 uur, want voel me echt niet lekker, denk ook dat ik me zo maar ziek meld voor mijn dienst van morgen. Dit is niet echt lekker werken zo ... bah
Helaas Pindakaas ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde,alleen ga ik nu eens een keer niet tempen,maar blijf wel meelezen hoor! groeten Simone
Ben ik weer!Sorry! Ik ga toch maar wel tempen.Dus blijf erbij. Morgen naar het ziekenhuis bellen voor HSG onderzoek. bedankt Daantje! groeten Simone
Hahaha en dat had je even snel in 7 minuten besloten..... Wel ontzettend kkkkkkk dat je toch ongi bent geworden. Wat is dat toch met ons allen :