ja, echt een slechte maand zeg, iedereen wordt ongi hoop dat het komende maand dan dubbel op is qua zwangeren En de rest moet dan maar zwanger zijn, dat haalt het dan nog een beetje op!
ik wil er liever niet te veel over kwijt maar we hebben het even nodig om het een en ander te regelen. we hopen dat er over 3 maanden weer verder kunnen met proberen (heb al de nuvaring binnen voor 3 maanden). mocht ik nu zwanger zijn dat is dat natuurlijk hartstikke mooi, en moeten we even anders plannen. maar als ik niet zwanger ben dan hebben we mooi de tijd. liefs dayenne
oke geeft niet meid! heb je goed! moet ook niet alles hoeven te vertellen toch iig veel suc6...hopelijk ben je snel zwanger en anders hoop ik dat jullie tijd hebben om te regelen wat je moet regelen en dan snel zwanger zal worden liefs m
symoen : als je belt voor die hsg onderzoek zou je mij dan mischien even willen vertellen hoe jij het heb ervaren want ik moet die dus ook ik zit waarschijnlijk nu op dag 9 van me cyclus morgen dag 10 en ik moet dan volgende week als ik ongesteld word wat ikm toch wel denk te worden ook bellen maar ben aan de ene kant wel benieuwd hoe andere mensen het ervaren. hoop dat je mij even wilt pben . groetjes
Goeiemorgen meiden, Gisterenavond was ik de hele avond misselijk vanacht heb ik van 4 tot 5 wakker gelegen en ik temp vanmorgen en is mijn temp 37 dus ben eens benieuwd...maar goed soms denk ik er wel aan zou het maar verheug me er niet op met die irri lange cyclussen van mij...hier mijn kaartje nog eens ja zeker jij ook? hahaha @simone balen meid! dikke knuff Liefs Dimmel
Dimmel, ik blijf het spannend vinden ook al is het erg onzeker ivm je rare lange cyclus. Maar je blijft toch mooi boven de lijn en met een lekker piekje! Simone, succes in het zkh met de hsg! Niet niet veel te melden nog over mijn temp, zit op CD7 dus heb nog even te gaan!
bengeltje; ik heb ook een hsg gehad, enmoet zeggen datik het reuze mee vond vallen. ik werd zo bang gemaakt door verhalen van andere vrouwen, en uiteindelijk heb ik alleen het klemmetje gevoeld, en niet eens erg. Het inspuiten van de vloeistof voelde ik niet. Maar ieder lichaam is weer anders hè. Maar maak je er niet te druk om, dn ben je ontspannender en voel je er minder van, veel suces ermee. symoen; weet je al wanneer je moet voor de hsg? Nou, komt ie weer hoor, met weer weinig verandering. Mijn temperatuur zie ik elke dag zo omhoog schieten, dan denk, ou, nu gaat ie wel verder, en dan toch stoppen bij 36.5. Hij is niet kapot, want ik heb een keer overdag 36,7 gehad, dus daar ligt het niet aan. Wel erg mooi zicht, zo'n stabiel kaartje.
goedemorgen dames, simone, balen meid dat die duivels er weer zijn gekomen! De volgende ronde gaat jullie ronde worden hoor! Hier is de temp nog steeds hoog, 37 graden en nog 4 dagen te gaan tot het testen. Ik ben er vreemd genoeg nog steeds superrelaxed onder, wat ik andere maanden absoluut niet had. Ik kan haast het klokje rond slapen zo moe ben ik elke dag. Ik durf er nog niks achter te zoeken, want dat heeft me vorige maand ook zo voor de gek gehouden. Groetjes Liesje
ja ik zit ook al 4 dagen op 37 graden denk toch dat ik dag 61 mijn ei heb gehad. Zie paar pagina's terug xxx Joyce symoen succes in volgende ronde
wow dan hebben liesje en wiesje toch wel mooie kaartjes he meiden laten we hopen dat ze de hoofdprijs winnen. xxx joyce
bedankt marieke, lief van je ik hoop voor jou ook dat het snel raak mag zijn, of dat ze er bij de onderzoeken achterkomen wat er aan de hand is en dat dat snel verholpen word! hier mijn kaartje voor vandaag...niet veel bijzonders.. liefs
wies31:bedankt voor het ook reageren na zxe zeide tegen mij mocht alles dicht zitten doet het erg zeer enzo en ja waarschijnlijk zit bij mij dus wel alles dicht . die kans is erg groot. maar goed we zien het wel zie hier mijn kaartje voor vandaag.
ooh dames willen jullie alsjeblieft blazen? mijn temp die blijft maar laag... en nu klussen we dus iedere dag (smeppen) maar de 3 dagen hebben we al gehad...dus vanavond moeten we dan eigelijk weer... maar aangezien iedere dag klussen voor t zaad niet echt optimaal is... en stel dat mn temp morgen weer zo laag is..wat dan? dus iemand advies of ik vanavond wel moet klussen of beter tot morgen kan wachten nu? hier mn kaartje: liefs marieke
marieke; ik zou wachten, en even om de dag doen, dan loopt het eitje geen kans om zaad te missen, en is het van goede kwaliteit.