Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bregt; mooi kaartje zeg!
    mss; rustig aan met klussen dan! Alhoewel om de dag nog een sport is hè.
    karine; joepie , je kruis!
    wens; hoe gaat het met je, voel je je al zwanger?[​IMG]
    temp is niet hoog, en niet laag. vandaag nog geen ongi gezien. nu ben ik dus alleen vrijdagochtend en zaterdagpchtend ongi geweest, en heel weinig, en anders van kleur. had gisteren toch een test gedaan? die heb ik toen bekeken en ongeveer 5 minuten later. Ik zag hem net weer, een licht streepje. maar nu weet ik dus niet of die nog binnen de 10 min. is komen te staan, of dat het een indrogingsstreep is. (wat ik haast denk) morgen misschien weer een testje wagen.

2. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Spannend Wies! Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt!

3. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    @Wies, ben benieuwd of die ochtendbloedingen een aankondiging zijn voor ongi of dat het toch raak is. Hopelijk morgen een positieve test...

@Dimmel, je kaartje zag er veel belovend uit voor een normale cyclus, duidelijke daling, eisprong, stijging en weer wat daling en dan vervolgens niet ongi. Ik heb een keer zelf ook precies zo'n kaartje gehad, werd niet ongi op het moment dat ik het verwachtte, vervolgens veranderde ook mijn kruis in een stippellijn en uiteindelijk verdween die, werd toen ruim twee weken later ongi dan verwacht en kwam uit op een cyclus van 57 dagen ehm...Vervelend als je niet weet waar je aan toe bent.
    Doe anders voor de zekerheid een test (je weet maar nooit), als die negatief is dan weet je in iedergeval dat het slechts afwachten wordt toch je ongi komt en dan maar hopen dat je cyclus snel herstelt. Kop op meid.

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    monica; lijkt wel een innestelingsdip! spannend

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wens van harte gefeliciteerddddd

6. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hej Aquilegia,
    dankjewel meid.
    Zal proberen het weer een btje bij te houden hier ;)
    Ik hoop het zo voor je da het nu echt raak is!
    Jullie hebben iig goed jullie best gedaan......ik duim voor je! ! ! !

Wat betreft mijn kaartjes, ik had idd op 8 juli geen spotting.
    En op de eerste 2 dagen dat ik spotting heb ingevuld was het bloed lichtrood, dus eigenlijk wel bloed en dus geen spotting, want dat ik geen helderrood bloed toch eerder wa bruinige afscheiding...?
    Maar omdat het zo vroeg was en daarna ook weer weg, heb ik er maar spotting van gemaakt zodat FF later aan mijn nieuwe cyclus begint.
    Dat lijkt mij eerder want heb sinds vandaag geen bloedverlies meer, en dus zou mijn cyclus wel erg lang duren deze keer. Dat heb ik nog nooit gehad.... Vandaag wel weer een temp verhoging van 0,3gr

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Bruinverlies was vanmorgen ineens over en eerder vanavond had ik ineens rose verlies. Nu nog wel iets maar iets minder. Hoop toch echt op een innesteling. [-o<

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi meiden

We zijn net 2 uur weer thuis zijn weg geweest ff lekker op het strand in winterswijk ' t hilgelo ben kats verbrand hih hi maar heb me wel goed ingesmeerd

Me vriend en ik gaan morgen samen testen want ben nog steeds niet ongi
    dus jullie horen morgen middag meer van mij

Nou ben bekaf ga slapen dus meiden weltrusten

liefs tijgertje23

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    [-o< [-o< ik ga echt voor je duimen [-o< [-o<

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoi SheDevil,
    Ik zou het niet weten, maar als het heel weinig bloed was en ook weer ophield, zou ik het inderdaad spotting noemen en geen menstruatie. Maar waarom het gebeurt? Vreemd hoor.

@Tijgertje: succes, ik hoop het echt voor je!

11. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen meiden! Het is voor mij nu alleen nog maar aftellen voordat ik ongi wordt...tenminste het kaartje gezien dan. Een beter voorteken dan deze temp kun je niet hebben volgens mij :) :) Jemig wat een afdaling zeg :)

Liefs Bregt

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Aaaarggh, een zwarte piste!

Jij bent er trouwens vroeg bij?
    (ik ook, maar ik zit in de nachtdienst)

13. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Een echte zwarte piste ja :) :)

Nee ik zit niet in nachtdienst, ik moet nog 3 kwartier rijden voordat ik om mijn werk ben. Omdat wij zelf weten hoe laat wij mogen beginnen, begin ik altijd vroeg.

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Goedemorgen meiden.

Mijn man heeft nog goede hoop (tenminste dat zei hij gisteren), maar ik heb het idee dat het game over is. Vandaag is het weer rose, en ietsje meer dan gisteren. Heb geen ongi-krampen, maar heb wel het idee dat het vandaag door zal zetten.

15. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    He jammer Monika, ik had zo gehoopt dat het een goed teken was!

Tijgertje, spannend zeg!

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja dat hoopte ik ook wens....als het ook echt doorzet dan snap ik dus geen sikkepit meer van die paar dagen hogere temp...:(

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Na de sleep deprived van gisteren weer een hogere temp nu. :)

@Bregt: jammer zeg... inderdaad een hele afdaling, helaas.
    @Monika: eveneens heel jammer...

18. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Ziet er goed uit Aquilegia! En nu hoog houden....pppfffffff hier wat warme lucht.

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    mijn vorige cyclus was al 60 dagen dus ok dat ik me erop voorbereid dat deze ook weer lang zal zijn maar is toch niet fijn vooral als je dan een kruis hebt en er komt niets...als ik donderdag niet ongi ben ga ik een test halen (krijg donderdag loon dus) vanmorgen was mijn temp weer wat hoger dan gisteren...

hier mijn kaartje voor vandaag

Liefs Dimmel

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    aquilegia; en nu de lucht in!
    bregt; dat is een echte voorbode inderdaad
    monica; jammer zeg, je naderende ongi.

ik heb gisteren alleen bruinverlies nog gehad. vandaag weer 0,2 gekelderd, zit op mijn starttemp.
    voor de zekerheid nog getest, maar het is echt game over. Ik zit nu wel gelijk op dag 4, omdat de bloeding rijdag al begon. dus dat scheelt weer wat wachttijd. Zomenteen even bellen voor de afspraak HSG.
    tijgertje; wanneer ga je testen meid? spannend!

Deel Deze Pagina