Hey meiden, Jammer simone! Maar dan gaan we voor het roze vliegtuig toch! Hier mijn kaartje weer! Nog niet veel te zien maar toch! Liefs shirley
Hallo dames, kan iemand wat zinnigs zeggen over mijn kaartje? Snap er niks van heb nu al 2 keer negatief getest...
geen bloed geeft moed, vanaf morgen terug een kaartje van me, ongi is verleden tijd en heb doorgetempt.
Hoi hoi, Meiden bedankt voor jullie leive berichtjes!Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en moet volgende week woensdag om 10 ur 's ochtends.Dus ben benieuwd. Mijn man moet dan gelijk zijn zaad inleveren.Dus mooi alles in 1 keer. Wat ik wel gek vind is dat ik nog steeds misselijk ben en zere borsten heb met van die melkkliertjes erop.Raar hoor.Mijn temp was vandaag hetzelfde als gisteren.Voorlopig hoef ik mijn kaartje nog niet te plaatsen,is toch niet spannend nu! groeten Simone
mooi simoon, dat het allemaal in 1 keer kan, dan hoef je niet 2 keer naar bels te rijden. En dan is sjef er ook bij, da's wel fijn als het eventueel pijnlijk is geweest. Maar jou pijngrens is al zo hoog, dat het waarschijnlijk wel mee zal vallen. Gaan ze sjef z'n zaad verder uitpluizen?
Yip,hij gaat het specifieker onderzoeken.Hij vond de uitslag van hier niet goed. Ja da's handig he,dat dat in 1 keer kan,wat wel grappig is (alleen sneu voor Sjef) dat zaad moet binnen een uur in het ziekenhuis zijn,maar het is al een uur rijden,zonder files........dus dan weet je het wel he! tot morgen! Simone
hehe, Ik ben het eerste deze morgen. Mijn kaartje voor vandaag en wat denken jullie? Geen tijd gehad om slijn goed waar te nemen dus dat is wel jammer. Dus ier moeten we het meedoen, maar wat vinden jullie ervan? Wanneer eventueel ei? xxx Joyce
mijn temp is gek genoeg omlaag gegaan naar 36.7 en ik moet helemaal nog niet ongi worden. Maandag pas, ik ben ook nog helemaal niet ongi en er is ook niks dat daar op wijst...vreemd he groetjes Liesje
Goedemorgen dames, Ik kom mij hier ook weer eens melden, vandaag 2 maanden na mijn n vmk eindelijk ongi geworden. Ik hoop dat ik nu eindelijk weer groenlicht krijg.....bij mijn vorige afspraak was alles nog onrustig :S. Ik zal vanavond even alles rustig nalezen.....
Jent : ik kan het eerlijk gezegd niet zien (de dag) maar als er een ei zou geweest zijn dan denk ik op de dip, en anders de dag na de dip.. Daantje : hoe staat het met jou kaartje? nog steeds aan het jojo-en?..
Goedemorgen, Hier ook mijn kaartje.. Mijn temp is omlaag gegaan, wel vreemd wat tis nog veel te vroeg voor een ongi. We wachten rustig af... Liefs Dayenne
hello! even snel wat plaatsen, ben gisteren heerlijk naar de sauna geweest echt zo verschrikkelijk genoten ! hier even mijn kaartje, temp blijft dramatisch laag dus weer niks deze maand denk ik..
goedemorgen dames! hier mijn kaartje voor vandaag, heb denk ik eindelijk mijn ei gehad gister! vanavond weer klussen en dan zien we t wel! liefs marieke
hey meiden, mijn temp is weer omlaag! snap er niets van maar heb geen tekenen dat ik zwanger kan zijn dus denk dat ik gewoon ongi word maar een kortere cyclus eindelijk! hier mijn kaartje Liefs Dimmel