Hallo dames, Ook ik ben deze ronde toch maar weer met de thermometer in de weer (ook in opdracht van gyn) Zie hier mijn 'mooie' kaartje voor vandaag. (joepie gelukt, blijft spannend om hem er goed op te krijgen) Volgens ff dus dag 10 mijn ei, maar voor mijn gevoel (ovulatiepijn) was het pas dag 11. Ach, blijkbaar weet FF het ook niet helemaal zeker. Dat betekent die stippellijn toch?
Hoi Hster, Waarschijnlijk zet FF geen vet rood kruis neer omdat hij niet zeker is van je ovulatie. Zou je bijvoorbeeld ook een E hebben geplaatst op die dag bij je slijm waarneming dat denk ik dat je wel een rood kruis krijgt. Of als je bij dag 11 een plus bij je test invult. Door het ontbreken van die combi maakt FF er waarschijnlijk dus de stippellijn van. Zou je kunnen uittesten door dat even in te vullen.
Klopt, nu maakt hij er wel een echt kruis van (dag 10). Maar voor mijn gevoel was het toch echt pas dag 11. Ach het maakt ook niet zo veel uit, we hebben goed geklust. Dus wie weet...
Nou ja en dat telt natuurlijk! En als je waarnemingen net even anders zijn, dan maakt een rood of gestippeld kruis niet uit. Ik krijg ook nooit een rood kruis, mijn waarneming zijn net even anders.
helaas ook voor ons was september geen geluksmaand! [img=http://img444.imageshack.us/img444/6519/deel1qn6.th.png]
hier mijn kaartje weer eens. Gisteren een bruiloft gehad, laat erin en toch weer 36.5 . Ik vind het gewoon een eng kaartje Had net licht bruinverlies. Dus wat dat betekent? Het kan beide kanten opwijzen. Maar normaal gesproken heb ik nooit bruine spotting voordat ik ongi word. Ik word het gewoon in 1 keer goed. Ik heb het 1 keer eerder gehad. Ik had gisteren nog zere tepels, maar dat is nu weg. Da's geen goed teken toch? Maar goed, je lichaam houd je vaak genoeg voor de gek, dus waarom nu niet.
Hee wies! Ziet er mooi uit zeg! Ik had dez maand vanaf de eisprong ook erg pijnlijke tepels maar net voor mijn NOD werd dat wat minder... Ik kreeg wat buikpijn en werd chagarijnig en wist zeker dat het weer einde oefening was... .....maar het was wel raak! Dus.....even afwachten! Liefs, Paula
dank je paula, ik hoop het ook. Voel je je verder goed? heb jij nog spotting gehad voor je nod? liefs wies